חברת הקוסמטיקה הישראלית-הבינלאומית GIGI בהצהרה

חברת הקוסמטיקה הישראלית-הבינלאומית GIGI בהצהרה. סקירה דוסיז צרכנות

לאחר שנתיים לא קלות ולמרות הסגרים והתחלואה שהשתוללה. חברת הקוסמטיקה הישראלית-הבינלאומית GIGI המשיכה להשקיע משאבים רבים בארץ ובעולם ואף הגיעה למדינות חדשות. כיום, מוצרי החברה מופצים במעל 50 מדינות ברחבי העולם.

השבוע כינסה GIGI כ-300 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ לחגוג את השקת סדרת הטיפוח החדשה ופורצת הדרך ניו אייג' 4G בעלת קומפלקס PCM הייחודי שנרשם כפטנט בלעדי לחברה .

שון לנדאו, סמנכ״ל GIGI ישראל : "צוות המחקר שלנו דואג לפתח ולהביא את הבשורות החדשניות לעולם הקוסמטיקה המקצועית, בכל פעם מחדש."

חיים זר, סמנכ"ל מעבדות GIGI :"הסידרה פותחה לאחר מבדקים דרמטולוגיים והיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בשוק המקצועי. "אנו גאים להפיץ את הבשורה מישראל לכל העולם".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים