חברת הרבלייף דורגה כמותג המוביל בעולם בניהול משקל וולנס על ידי חברת המחקר העולמית יורומוניטור

חברת הרבלייף דורגה כמותג המוביל בעולם בניהול משקל וולנס על ידי חברת המחקר העולמית יורומוניטור. סקירה דוסיז צרכנות

החברה זכתה, זו השנה החמישית ברציפות, בדירוג הגבוה ביותר בשלוש קטגוריות נוספות של יורומוניטור

חברת התזונה הגלובלית, הרבלייף דורגה על ידי יורומוניטור אינטרנשיונל, חברת מחקר שוק
עצמאית, כמותג מספר 1 בעולם בקטגוריית ניהול משקל וולנס. בנוסף, החברה מחזיקה במשך
חמש שנים רצופות, בתארים המותג המוביל בעולם בניהול משקל, תחליפי ארוחה, ותחליפי ארוחה
ותוספי חלבון (משולב).


"הזכייה בתואר המותג המוביל בתעשייה היא הישג משותף לכל מי שלוקח חלק במסע הבלתי
מתפשר של הרבלייף לייצר את המוצרים הטעימים והאיכותיים ביותר", אמר ג'ון אגוונובי, יו"ר
ומנכ"ל הרבלייף העולמית. "אנחנו מחויבים לספק מוצרי תזונה שמשפרים את הרגלי התזונה
ומשפיעים באופן מתמשך על אנשים המעוניינים לאמץ אורח חיים בריא יותר."


השנה זכתה הרבלייף בפרסים נוספים עבור מוצריה האיכותיים והמגובים במדע מגופי תקשורת,
ארגונים ממשלתיים וחברות מחקר צרכנים, בינהם: ארצות הברית: פרס "החטיפים והמשקאות
הטובים ביותר למסיבה הבאה שלכם", הוענק עבורProtein Bites של הרבלייף על ידי
DailyMom.com, גרמניה: פרס "חיים בריאים", מוצר הפיטנס הטוב ביותר בקטגוריית "התחדשות"
עבור המוצר H24 Rebuild Strength (Pro Max), סין: מספר פרסים, כולל פרס האיכות והאמינות
לארגונים עבור מוצרים ושירותים, National Award for Enterprises Demonstrating Quality and
Integrity in Products and Services, הוענק על ידי הארגון הסיני לבקרת איכות, רוסיה: פרס מוצר
השנה עבור High Protein Iced Coffee הוענק על ידי לשכת המסחר הרוסית ואיגוד העסקים הבין-
לאומי במוסקבה (MIBA) ועוד.


בנוסף לפרסי מוצרים, החברה מתגאה בהכרה הנרחבת לה זכתה בשל מחקריה המדעיים, אחריות
תאגידית (CSR), מדיניותה הנוגעת לתעסוקה ומקום העבודה, והכרה באיכות הכוללת של המותג.
חברת הרבלייף – הרבלייף היא חברה גלובלית שמשנה את חייהם של אנשים עם מוצרי תזונה
נפלאים והזדמנות עסקית מוכחת עבור המפיצים העצמאיים שלה משנת 1980.

החברה מציעה
מוצרים איכותיים המבוססים על מדע שנמכרים בלמעלה מ-90 מדינות על ידי מפיצים יזמים
המספקים הדרכה אחד-על-אחד וקהילה תומכת שמעניקה השראה ללקוחותיהם לאמץ אורח חיים
בריא ופעיל יותר.

באמצעות הקמפיין הגלובלי של החברה למיגור הרעב, הרבלייף מחויבת גם לספק
תזונה וחינוך לקהילות בכל רחבי העולם.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים