כולם רוצים להיות מצטיינים

שבירת שיא במספר הארגונים המתמודדים בתחרות מצוינות בשירות

התחרות נערכת זו השנה ה-19 ברציפות ומאפשרת לראשונה השנה גם לעמותות להתמודד בקטגוריה ייחודית עבורן – שירות בעולם העמותות

כחודשיים לאחר פתיחת ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל),
מצביעים בהמי"ל על עלייה של 70% במספר הארגונים המעוניינים להתמודד בתחרות. ההערכה היא כי
העלייה בכמות הארגונים המעוניינים להתמודד בתחרות קשורה ישירות לעובדה שתחום השירות וחווית
הלקוח הפך למנוע צמיחה מרכזי של ארגונים. ככזה, ארגונים שמים אותו בראש סדר העדיפויות
ומשקיעים את מרב המאמצים בשיפור וחידוש חווית הלקוח, לצד העצמת העובדים בתחום ובארגון כולו.


תחרות מצוינות בשירות של המי"ל פתוחה בפני ארגונים אשר הובילו מהלך משמעותי לשיפור השירות
וחווית הלקוח במהלך חמש השנים האחרונות ומאפשרת להם להגיש את מועמדותם לזכייה בקטגוריה
הרלוונטית. המי"ל פועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בישראל ומקדם מידי שנה את תחרות
מצוינות בשירות וחווית הלקוח, תחרות שמטרתה קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין בישראל, לצד
הוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. התחרות מתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות
והינה תחרות השירות וחווית הלקוח המובילה בישראל.


במטרה להעלאת המודעות לשירות גם במגזר העמותות, קטנות כגדולות, השנה הושקה קטגוריה ייעודית
בשם "שירות בעולם העמותות". לקטגוריה זו ייגשו עמותות אשר עשו מהלך לשיפור השירות וחווית
הלקוח במגוון ערוצים. קטגוריה זו מתווספת לרשימת הקטגוריות בהם הארגונים יתחרו: השירות כשותף
אסטרטגי, הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח, פשטות
בשירות, שירות בעידן קורונה ושירות במגזר הציבורי.


שינוי נוסף שחל השנה בתחרות הוא בגזרת הזוכים וחלוקת הפרסים – מארגני התחרות החליטו לערוך
את התחרות בהשראת המשחקים האולימפיים ויעניקו לשלושת הארגונים המובילים בכל קטגוריה שלוש
מדליות על פי דירוגם בזכייה: מדליית ברונזה (ארד), מדליית כסף ומדליית זהב. השינוי נעשה בשל
ההבנה שכל ארגון המתמודד בתחרות ביצע מהלכי שיפור משמעותיים בתחום השירות וכל אחד
מהמתמודדים ראוי להערכה והוקרה על המאמצים המושקעים בתחום זה.


"תחרות מצוינות בשירות הינה הזדמנות יוצאת דופן עבור ארגונים להתגאות במערכי שירות הלקוחות
שלהם ובמאמצים המושקעים על מנת לספק חווית לקוח מיטבית הן עבור הלקוחות והן עבור העובדים.
מידי שנה התחרות מזמנת לנו מפגש עם שלל שינויים ומהלכים מגוונים ומקוריים ואני ממתינה בציפייה
להכיר את המהלכים המתמודדים השנה ולהתרשם מהחשיבה יוצאת הדופן של הארגונים בישראל"
אמרה גלי קארינה שרי, מנהלת המרכז הישראלי לניהול. "אני קוראת לכל ארגון המעוניין לקבל הכרה
עבור מהלך משמעותי שביצע בתחום להירשם לתחרות לקטגוריה הרלוונטית – עוד לא מאוחר."

אודות המרכז הישראלי לניהול

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים