במעמד רב רושם, בהשתתפות מארי דאתרא: מעמד חנוכת מקווה טהרה התקיים השבוע בביתר עילית • מארי דאתרא הגר"ח וייס והגר"י תופיק התפעלו מהידור המצווה וההשקעה הרבה בפיתוח המקוואות • רה"ע: "נמשיך לבנות בהידור רב את המקוואות לתפארת עירינו – זה קלי ואנווהו"

בהשתתפות רבני העיר שליט"א: מעמד רב רושם התקיים השבוע בביתר עילית, בו נחנך מקווה טהרה חדש בעיר – ברחוב הרב שך, בגבעה ב'. על בניית המקורה עמלו צוותי העירייה במשך תקופה ארוכה, כשעל המלאכה מנצח האחראי על המקוואות בעירייה הרב דוד הרשלר.

המקוואות נבנו בהידור רב, תוך מתן דגש על כל ההידורים הנדרשים, כאשר כל מקורה כולל בתוכו מקוואות המותאמים ע"פ ההלכה וע"פ המנהגים השונים. גם במישור הגשמי, נבנה המקווה בהידור רב, כאשר רואים במוחש את ההשקעה האדירה בחזות ובנראות של המקווה.

מעמד חנוכת הבית של המקווה התקיים השבוע במקווה הטהרה החדש, בהשתתפות מארי דאתרא שליט"א, חברי הבד"צ, רבני קהילות וראש העיר.

את המעמד פתח רה"ע הרב מאיר רובינשטיין כשהוא מודה לרבני העיר על הפיקוח ההלכתי ההדוק ולעוסקים במלאכה על ההשקעה האדירה בפיתוח המקוואות בעיר. "אנו נמשיך לבנות בהידור רב את המקוואות, שהם תפארת עירינו". מרא דאתרא הגר"ח וייס שליט"א דיבר במשאו על החשי

בות הרבה בהידור מצווה. "ובוודאי שכשרואים את מקוואות הטהרה האלו, שמושקעים מאד מאד, הרי יש בזה חשיבות רבה בהידור המצווה".

מרא דאתרא הגר"י תופיק שליט"א עמד בדבריו גם כן על החשיבות בהידור המצווה. "גם העובדה שבכל אתר ואתר יש מקווה שמשרת את הציבור, היא ברכה גדולה לעירינו".

במעמד נשא דברי ברכה רב קהילת מתמידים' הגרב"מ מינצברג שליט"א, המתגורר בסמיכות והביא את ברכת התורה בשם כלל

הציבור.

מנהל אגף ההקצאות במפעל הפיס קובי בנבניסטי המלווה ממושכות את פיתוח המקוואות ואף ייעד תקציבים מיוחדים ממפעל הפיס לטובת הקמת המקווה קיבל את תודתם והערכתם של רבני העיר, שהעניקו לו סדר פיטום הקטורת' מהודר, להביע הערכתם ותודתם על פעילותו החשובה למען עם ישראל בכלל ולטובת תושבי העיר בפרט.

רה"ע הודה אף הוא למר בני בניסטי והוסיף כי "תרומת מפעל הפיס הייתה לנו לברכה. שנזכה להמשיך ולבנות בעיר, בהדר רב, לרווחת תושבינו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *