נעמן גרופ ממשיכה בתנופת צמיחה ופותחת 4 סניפים חדשים של מותגי הקבוצה ורדינון ונעמן בירושלים, רמת גן, מישור אדומים ואשקלון

נעמן ורדינון | סקירה "דוסיז צרכנות"

בהקמת החנויות החדשות ששטחן הכולל כ- 500מ"ר השקיעה הקבוצה כ-2.5 מיליון ₪
נעמן גרופ ממשיכה לצמוח ולהתרחב בקצב מואץ ומשיקה 4 סניפים חדשים של מותגי הפרימיום לעיצוב הבית נעמן וורדינון.

זה לצד השקעה של כ-3 מיליון ₪ בהרחבת רשת הלאנז'רי Bonita de Mas שנרכשה לאחרונה על ידי הקבוצה כחלק מאסטרטגיית הפיתוח המואץ והצמיחה שלה.

4 החנויות החדשות שנפתחו במהלך החודשיים האחרונים: 2 של המותג נעמן (בקניון עופר מרום בר"ג וברחוב יפו בירושלים) ו-2 חנויות קונספט המשלבות את 2 המותגים יחד (בקניון דיזיין סנטר במישור אדומים ובצומת סילבר, אשקלון) משתרעות על פני שטח כולל של כ-500 מ"ר ובכל אחת מהן בא לידי ביטוי העיצוב הייחודי והעכשווי שהושקעו בו כ-2.5 מיליון ₪.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, ציין: "אנו ממשיכים להשקיע בהגברת הנוכחות של המותגים שלנו, בדגש על מיקומים אסטרטגיים ואזורי הביקוש שאנו מזהים בשטח. בקרוב צפויה הקבוצה לפתוח עוד סניפים חדשים של מותגי הבית נעמן וורדינון במרכז הארץ ובפריפריה. מאז השקת מועדון הלקוחות החדש NV Club המאחד את שני המותגים, עשרות אלפי חברים חדשים הצטרפו אליו במהלך שבועות ספורים. אנו שמים בראש סדר העדיפויות הקמת חנויות קונספט המשלבות את נעמן וורדינון יחד, במטרה להנגיש לחברי המועדון בפרט ולכלל לקוחותינו את עולם הלייף סטייל ולהעניק להם חווית קנייה הוליסטית תחת קורת גג אחת".
"במקביל לפריחת מותגי הפרימיום שלנו אנו עובדים במרץ על שדרוג והרחבת רשת הלאנז'רי Bonita de Mas שרכישתה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של קבוצת נעמן. בקרוב תשיק הרשת חנויות בקונספט חדש וייחודי שפותח במיוחד כדי לאפשר ללקוחות לבחור באווירה אינטימית ומזמינה את המתאים והנוח להן ביותר ממגוון מוצרים עשיר ואיכותי", הוסיף כהן.

לנעמן גרופ 172 חנויות בפרישה ארצית רחבה – 88 סניפים של המותג נעמן ו-84 של ורדינון,
וגם אתרי אונליין, המבטיחים הנאה ממוצרים באיכות פרימיום- בקליק אחד, עם משלוח מהיר עד לפתח הבית.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים