קבוצת בריל מציגה רבעון נוסף של רווחיות מצוינת

קבוצת בריל מציגה רבעון נוסף של רווחיות מצוינת. סקירה דוסיז צרכנות

מכירות בריל ברבעון עמדו על 124 מיליון ₪ לעומת 98
מיליון ברבעון מקביל 2021, שיפור של 27%

את שורת הרווח התפעולי סיימה בריל ברווח של 11.4 מיליון
₪ השנה לעומת 11.7 מיליון ₪ ברבעון המקביל של 2021

קבוצת בריל מפרסמת הבוקר (31.5) את דוחות הרבעון הראשון של שנת 2022, ומוכיחה כי
המהלכים אותם השלימה במהלך השנים האחרונות ובתקופת הקורונה בפרט, ממשיכים לשאת פרי.
מכירות בריל ברבעון עמדו על 124 מיליון ₪ לעומת 98 מיליון ברבעון מקביל 2021, שיפור של
27%.
השינוי נבע, בין היתר, מן הבאים: מצד אחד ברבעון הראשון של 2021 התרחש סגר 3 בשל נגיף
הקורונה ופגע במכירות לעומת רבעון ראשון של 2022 שהיה ללא סגרים ועם עבודה רציפה. אך
מנגד, במהלך רבעון ראשון של 2022 נפגעו המכירות עקב התפשטות זן האומיקרון והשלכותיו.
השפעה נוספת הייתה ביקושי השיא אשר נרשמו ברבעון ראשון 2021 עם פתיחת המשק והחזרה
מהסגר ה-3 וכן עיתוי חג הפסח אשר חל במהלך מרץ 2021 לעומת חודש אפריל השנה.


למרות חג הפסח שחל השנה ברבעון השני לעומת הרבעון הראשון בשנת 2021 ,הצליחה בריל
להציג שיפור בשורת המכירות. וזאת גם תוך שמירה על שיעור ההוצאות ועל רווחיות גבוהה במהלך
הרבעון הראשון של 2022 כשם שהיה ברבעון הראשון של 2021.
את שורת הרווח התפעולי סיימה בריל ברווח של 11.4 מיליון ₪ השנה לעומת 11.7 מיליון ₪
ברבעון המקביל של 2021.


בשורת הרווח הנקי סיימה בריל עם רווח של 7.4 מיליון ₪ השנה לעומת רווח של 8.1 מיליון ₪
בעיקר עקב הוצאות הפרשי שער לעומת הכנסות הפרשי שער ברבעון המקביל של 2021, כזכור את
2021 כולה, סיימה בריל עם רווח נקי של 49 מיליון ₪.
בריל מתמחה בייצור, יבוא, רכש ושיווק של הנעלה, הלבשה ואביזרי אופנה. משווקת מעל ל-40
מותגים ומפיצה אותם בסיטונאות, ב-8 רשתות אותן היא מפעילה הכוללות מעל 220 חנויות ו-5
אתרי סחר שבבעלותה.

עוד עולה מדוחות בריל כי השלימה חידושי הסכמים, לשנים הבאות, מול בעלי המותגים
Timberland ו-Nine West הכוללים גם שיפור בתנאים המסחריים אשר הוענקו לקבוצה. זאת בנוסף
לחידוש ההסכם מול Nautica למשך 20 שנים נוספות, הכולל מספר אופציות, אשר הושלם עוד
במהלך 2021.


לדברי שחר תורג'מן יו"ר קבוצת בריל: "הקבוצה מציגה כבר תקופה ארוכה רווחיות טובה, במקביל
לגידול בשורת המכירות, ושיפור בכלל יתר המדדים התפעוליים". לדבריו: ""תוצאה זו הושגה בשל
מהלכים אותם הובילו הדירקטוריון וההנהלה במהלך השנים האחרונות ובעיקר מאז פרוץ נגיף
הקורונה. מהלכים אשר נועדו בין היתר לחיזוק מותגי הקבוצה, חיזוק הקשר אל הלקוח וחיזוק
איתנות הקבוצה. מהלכים אשר גם יאפשרו לקבוצה להמשיך ולהוביל את השוק בעתיד בתקופה של
אחרי הקורונה, פתיחת השמים וחזרת הביקוש בשוק לרמתו המקורית. כך שתוכל בריל להמשיך
ולייצר ערך נוסף ללקוחות ולמשקיעים".


עוד הוסיף שחר תורג'מן: "בשנה הקרובה תמשיך בריל להתמקד בהשקעה, בצמיחה ובהתרחבות
אף מעבר לקיים. אני מודה לעובדי החברה המסורים על תרומתם להצלחת הקבוצה."

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים