רשת 'אלן קאר': בקמפיין פרסום חדש בדיגיטל המשלב את עובדי החברה ולקוחותיה

רשת 'אלן קאר': בקמפיין פרסום חדש בדיגיטל המשלב את עובדי החברה ולקוחותיה. סקירה דוסיז צרכנות

כותרת הקמפיין: "הצטרפו ל-50 מיליון מעשנים שנעזרו בשיטה – בואו להפסיק
לעשן בפעם האחרונה".

במסגרת הקמפיין בחרה החברה להשתמש כפרזנטורים בלקוחות ועובדי
החברה המעשנים-לשעבר, שנגמלו באמצעות השיטה הייחודית. מעבירים מידי יום את השיטה
הלאה לעוד ועוד לקוחות מרוצים ברחבי העולם, שבחרו להפסיק לעשן בפעם האחרונה.


אסף אשכנזי, מנכ"ל רשת אלן קאר: "בימים אלו אנו עולים במסגרת הקמפיין בחרנו לעשות שימוש
אותנטי בעובדים ובלקוחות שלנו. זאת, במטרה לפנות למעשנים בגובה העיניים ולהמליץ על שיטת
הגמילה מתוך הניסיון האישי.

כך הם מבינים שהקמפיין שלנו הוא לא פרסומת, וההבטחה שלנו היא
לא מס שפתיים, אלא מגיעה מהמציאות ומהניסיון האישי של עובדי אלן קאר ושל עוד 50 מיליון
אנשים, שנגמלו באמצאותינו ברחבי עולם".


רשת אלן קאר פעילה משנת 1983 עם כיום בלמעלה מ150 מרכזים ביותר מ50 מדינות בעולם. עד
היום נעזרו בשיטה כ50 מיליון מעשנים. צברנו ניסיון חסר תקדים בעבודה עם מעשנים וכיום אנחנו
המומחים מספר 1 בעולם לגמילה מעישון.


שיטת אלן קאר לגמילה מעישון היא הדרך המהירה, היעילה והקלה ביותר להפסיק לעשן ללא
תרופות, בלי להשמין וללא תופעות לוואי.


אנו לא נפחיד אתכם, לא נשתמש בתרופות או בגימיקים ולא ננאם על נזקי העישון.

"הצטרפו ל-50 מיליון מעשנים שנעזרו בשיטה – בואו להפסיק
לעשן בפעם האחרונה".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים