תוצאות שיא ל- Universal Robots מפתחת ויצרנית הרובוטים השיתופיים: הכנסות של מעל $300 מיליון בשנת 2021

UNIVERSAL ROBOTS1

גם הרבעון הרביעי של השנה שבר שיאים, עם קפיצה של 22% מול רבעון 4 של 2020 ועלייה של 28% מול רבעון 4 של 2019. ״הצמיחה שלנו מונעת על ידי כמה מגמות ארוכות טווח, בינהן המחסור העולמי בכח אדם והמודעות ההולכת וגדלה בתרומה האפשרית של אוטומציה לתפוקה״

Universal Robots (UR), ממייסדות ומובילות תחום הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בעולם דיווחה על שיא הכנסות חדש: 311 מיליון דולר לשנת הכספים 2021 – עלייה של 41% בהשוואה לשנת 2020 ועלייה של 23% משנת הטרום-קורונה של 2019.

לדברי קים פוולסן, נשיא UR, לחברה הייתה שנה מעולה. ״לחברה כמו שלנו, שמייצרת חומרה מאוד מתוחכמת ובסטנדרטים גבוהים, גידול כמו שהפגנו בשנה החולפת מצריך מחוייבות אדירה מצד כל המעורבים. צוות הייצור שלנו שממוקם בדנמרק, שבר שיאים במספר הקובוטים שירדו מפסי הייצור, כשבמהלך שבוע אחד ברבעון הרביעי ייצר מעל 400 קובוטים חדשים… מומחי שרשרת האספקה שלנו עבדו קשה כדי לשמור על כך שהעסק ימשיך לרוץ חלק ובקצב מהיר, למרות האתגרים הגדולים באספקה הגלובלית״.

לדברי פוולסן, גם הרבעון הרביעי של השנה שבר שיאים, עם קפיצה של 22% מול רבעון 4 של 2020 ועלייה של 28% מול רבעון 4 של 2019. ״הצמיחה שלנו מונעת על ידי כמה מגמות ארוכות טווח, בינהן המחסור העולמי בכח אדם והמודעות ההולכת וגדלה בתרומה האפשרית של אוטומציה לתפוקה. מעבר לכך שהגענו השנה ללקוחות חדשים רבים, אנו גם רואים לקוחות קיימים בעולם הייצור שמרחיבים משמעותית את ההצטיידות בקובוטים לאחר שראו את ההשפעה של הטכנולוגיה החדשה על העסקים שלהם״.

תוצאות שיא ל- Universal Robots מפתחת ויצרנית הרובוטים השיתופיים: הכנסות של מעל $300 מיליון בשנת 2021
קים פוולסן נשיא UR

להערכת Universal Robots, מגמת הגידול המשמעותית תמשך גם בשנת 2022. ״יש דרישה גבוהה לקובוטים והיא רק תגדל. אנו עובדים כיום על מעל לאלף חברות עצמאיות ושותפים עסקיים, בינהם יצרני ומפתחי אפליקציות ורכיבים, אינטגרטורים ומפיצים שכולם לוקחים חלק בפיתוח החדשנות שלנו״.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים