אות "מחנך השנה" הוענק לאיש החינוך החרדי מבנימין שנותן מענה וסיוע לנוער מתמודד

אות "מחנך השנה" הוענק לאיש החינוך החרדי מבנימין שנותן מענה וסיוע לנוער מתמודד. סקירה דוסיז צרכנות.

אות מחנך השנה מטעם "מועצת ארגוני הילדים והנוער" הוענק ליצחק גור אשר הקים את ארגון "בן מלך" הנותן מענה מיוחד לנוער מתמודד עם בעיות רגשיות • הרב יצחק גור, מנהל מחלקת החינוך במועצה האזורית בנימין, פועל רבות כדי לסייע לנוער במגוון מישורים ובהם פעילות חברתית, התנדבויות ומציאת עבודה ותעסוקה

אות מחנך השנה לשנת 2022 מטעם "מועצת ארגוני הילדים והנוער בישראל" הוענק ליצחק גור המשמש כרכז סניף כוכב יעקב – תל ציון בארגון "פרחי הדגל",  העושה רבות למען הנוער במקום המתמודד עם בעיות רגשיות. הארגון בכללותו פועל לקידום החניכים ולחזק את הקשר בין ההורה לילד באמצעות פעילות חברתית מגוונת.

הרב יצחק גור, איש חינוך חרדי, המשמש כמנהל מחלקת חינוך במועצה האזורית בנימין, משקיע את כוחותיו ואת מרצו למען הנוער המתמודד במקום. בעקבות פניות רבות אשר ציינו לשבח את עבודתו המסורה למען הנוער, הוחלט במועצת ארגוני הילדים והנוער בישראל להעניק לגור את אות מחנך השנה לשנת 2022 אשר הוענק לו יחד עם עוד כ-20 מחנכים מארגוני נוער על עשייה ייחודית בתחום החינוך.

בהודעת הברכה שפורסמה על ידי מועצת ארגוני הילדים והנוער נכתב כי, "יצחק גור יסד והקים את ארגון "בן מלך" מבית "פרחי הדגל" הנותן מענה מיוחד לנוער מתמודד עם בעיות רגשיות. הארגון פועל לקידום החניכים ולחיזוק הקשר בין הורה וילד באמצעות פעילות חברתית".

עוד נכתב בהודעה: "יצחק עובד עם חניכים שנתלשו מקהילה, ובאמצעות פעילות חברתית מיוחדת הוא מסייע להם לשוב לחברה, למשפחה, ללימודים ולתעסוקה. בתפקידו יצחק עוסק בהעצמת ילדים ילדים ובחיזוק בטחונם העצמי. הוא מלווה חניכים להורים עולים חדשים, מסייע במציאת עבודה ותעסוקה לבני נוער בוגרים ופועל לחינוך הנוער למעורבות חברתית והתנדבות. יצחק אף נותן מענה לחניכים מעל האוכלוסיות, גם בחופשים ובחגים ובכך מאפשר להם עוגן ויציבות לאורך כל השנה".

יצוין כי אות מחנכי השנה לשנת 2022 הוענק ליצחק גור יחד עם כעשרים מחנכים מארגוני נוער על עשייה ייחודית בתחום החינוך הבלתי פורמלי, במסגרת כנס מחנכי השנה של ארגוני הנוער ומשרד החינוך. במועצה האזורית בנימין בירכו על כך ואמרו כי "ללא ספק, אין ראוי יותר מיצחק גור לקבל את אות מחנך השנה בזכות עשייתו הרבה למען הנוער במגוון מישורים".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים