איך לבחור רואה חשבון באשקלון?

איך לבחור רואה חשבון באשקלון? סקירה דוסיז צרכנות

אם אתם מתגוררים באזור הדרום ואתם מנהלים עסק עצמאי בין אם מדובר בעסק פטור או מורשה אתם צריכים רואה חשבון מקצועי לניהול העסק שלכם על מנת להגיש דוחות למס הכנסה ולרשויות.


עליכם לבחור קודם כל רואה חשבון באשקלון, רואה חשבון מקצועי שינהל את העסק שלכם, בכל סוגייה של ניהול חשבונאות בסיסית, שיכול לעזור בתכנון מס הכנסה וגם להכין דוחות לרשות המסים.


רואה חשבון בעל ניסיון יכול ללוות אתכם מרגע פתיחת העסק, בניית תכנית עסקית וייעוץ אסטרטגי לצמיחה כלכלית. אם אתם מנהלים עסק אתם קודם כל צריכים לשכור רואה חשבון אמין ומקצועי.

הנה ששה טיפים שיעזרו לך לבחור רואה חשבון לעסק שלכם.

  1. זיהוי הצרכים של העסק שלכם
    לפני שאתם בוחרים רואה חשבון, אתם צריכים קודם להבין את סוג העבודה או האחריות שאתם רוצים שרואה החשבון יצטרך לטפל עבור העסק שלכם. אם אתם זקוקים לתפקידים כספיים חודשיים כגון: חשבות שכר, הכנת תזרים מזומנים, ולהנהלת חשבונות, ניתן לשכור רואה חשבון, יועץ מס או מנהל חשבונות שאינו מוסמך. אבל כדי לקבל תכנון מס איכותי, או דוחות כספיים מבוקרים, אתה צריךhttps://coopermoshecpa.co.il/ רואה חשבון באשקלון מוסמך ובעל ניסיון.
  2. בקשו לראות את הרזומה של הרואה חשבון
    חפשו רואה חשבון שמתמחה בתחום שלכם בדקו אם רואה החשבון התמודד עם מספר לקוחות כמוכם, הוא יכול להדריך אתכם היטב לגבי קבלת ההחלטות הפיננסיות הנכונות לצמיחת העסק.
  3. בקשו חוות דעת והמלצות מקולגות ומכרים
    אחת הדרכים למצוא רואה חשבון לעסק שלכם היא לשאול בעלי עסקים אחרים על מי הם ממליצים. אין דבר טוב יותר מהמלצה מאחד העמיתים שלכם. שאל על הניסיון שלהם בעבודה עם רואה החשבון או מנהל החשבונות שלהם, וקבלו מושג כלשהו על התקציב שתצטרכו לשלם עבור שירותים אלה.
  4. בקשו הצעות מחיר ממספר רואי חשבון להשוואה
    רואי חשבון מסוימים גובים עמלה חודשית הכוללת את עמלתם כולל הדוח השנתי האישי בעוד שאחרים גובים מדי חודש עבור שירותי הנהלת חשבונות ולאחר מכן בנפרד עבור הדוח השנתי האישי. חשוב לדעת איך הם מחייבים לפני קבלת החלטה.
    לא כל רואה חשבון או פירמת רואי חשבון גובה את אותה עמלה עבור שירותיהם. זה שונה מבחינת כמה שירותים ניתנים ואיכות הכישורים והמקצועיות של רואה החשבון המספק את השירותים. רואי חשבון מסוימים גובים תשלום חודשי קבוע עבור שירותי הנהלת חשבונות או תשלום שנתי. הקפידו לנתח את התקציב שלכם לפני קבלת ההחלטה הסופית.
  5. מנפו גם את הרשתות החברתיות שלכם
    כיום רוב רואי החשבון פעילים בפלטפורמות מדיה חברתית שונות.
    למעשה, אתם רוצים לראות אם יש להם פרופיל ואם יש להם המלצות מלקוחות. זוהי הוכחה שיש להם עסק פעיל ומומלץ מאוד על המומחיות שלהם על ידי לפחות כמה לקוחות.  
    כאשר אתם מגדילים את העסק שלכם, אתם רוצים להשתמש ברואה החשבון שלכם כיועץ עסקי, לא רק כדי לקבל עזרה במהלך עונת המס. לכן, קבעו מראש את הציפייה לתדירות הדיווח והתקשורת, ובחרו רואה חשבון שעומד בדרישות שלכם.
  6. בחירה הנכונה של רואה חשבון באשקלון
    רואה חשבון הוא גורם משמעותי בעסק שלכם ולכן אתם צריכים מישהו מנוסה, אמין מקצועי וזמין שמוכן להיות שם בשבילכם בכל פעם שעולה צורך. רואי החשבון לא נמצאים רק לנהל את המשימות החשבונאיות, אלא גם להציע ייעוץ עסקי מעשי כדי לתמוך בתכנון וצמיחת העסק שלכם.
    אם תבחרו רואה חשבון בהתבסס על הטיפים האלה, תפחיתו את הסיכון שלכם לבצע בחירה שגויה עבור העסק שלכם. רואה חשבון לא מקצועי ולא איכותי יכול לגרום לקריסת העסק שלכם. לעומת זאת רואה חשבון מקצועי ואיכותי יכול להפוך את העסק שלכם למשגשג.

באדיבות משה קופרשמידט רואה חשבון באשקלון

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים