אמיצים ביחד: מותג מייבלין ניו יורק שם זרקור על אחת הבעיות החברתיות המדאיגות בימינו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
אמיצים ביחד: מותג מייבלין ניו יורק שם זרקור על אחת הבעיות החברתיות המדאיגות בימינו. סקירה דוסיז צרכנות


דיכאון וחרדה בקרב צעירים ומשיק תכנית חברתית עולמית חדשה

בהשקעה של 10 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות


במסגרת השקת התכנית החברתית העולמית גם בישראל
ערך המותג מייבלין ניו יורק סקר מקיף בארץ, בקרב גילאי 15-35,
שבחן את היקף תופעות החרדה והדיכאון בישראל.

תוצאות הסקר בישראל: מעל למחצית (58%) סובלים מדיכאון או חרדה

נשים מעידות על עצמן יותר מגברים באופן מובהק כי הן סובלות

מדיכאון וחרדה 69% נשים לעומת 49% גברים

קבוצת הגיל "הסובלת ביותר" היא צעירים בגילאי 18-24 (65%)

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק בימים אלה תכנית חברתית עולמית: "אמיצים
ביחד" ("Brave Together"), לתמיכה בצעירים החווים חרדה ודיכאון.

מדובר בתופעה שהיקפה
רחב, ועלה משמעותית מאז התפרצות מגיפת הקורונה, כאשר נשים הושפעו באופן לא פרופורציונלי ביחס לשיעורן באוכלוסייה.

מטרתה של התכנית החברתית החדשה של המותג, היא להגביר את המודעות לתופעה, להגדיל
את הסיכוי לאיתורה בשלבים מוקדמים ולחזק את הרשת התומכת במי שסובלים ממנה,
באמצעות גופים מומחים בשטח, כולל בישראל.

בשנתיים האחרונות, סייע מייבלין ניו יורק
בהובלת מחקרים על-ידי מומחים כדי להבין טוב יותר את נושא בריאות הנפש. בין היתר, נוצר
שיתוף פעולה עם עמותות מתמחות ברחבי העולם כדי לסייע לאנשים המתמודדים עם חרדה
ודיכאון, ובתקופה הקרובה תגובש גם שותפות עם ארגון חברתי ישראלי.


מייבלין ניו יורק התחייב להשקיע 10 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות, לתמיכה בארגוני
בריאות הנפש ברחבי העולם, כולל ישראל, במטרה לחולל שינוי אמיתי. השקת התכנית עוד במהלך המשבר הבריאותי העולמי, אינה מקרית, שכן ידוע כי המשבר משפיע בין היתר גם
על בריאות הנפש.

כמותג האיפור הבינלאומי מספר 1 בעולם, למייבלין ניו-יורק יש הזדמנות לתרום את חלקו
בהענקת תמיכה שתסייע בהתמודדות עם מכשולים העומדים בדרכם של נשים וצעירים.

המטרה
היא להשתמש "בקול העולמי של מייבלין" כדי לנפץ את הסטיגמה והבושה של השיח סביב
בריאות הנפש מתוך רצון להנגיש את התמיכה לחווים דיכאון או חרדה, באמצעות פעולות יזומות
וחבירה לארגונים מתמחים, כולל בישראל.


במסגרת השקת התכנית החברתית העולמית גם בישראל, ערך המותג מייבלין ניו יורק סקר
מקיף בארץ, בקרב גילאי 15-35, שבחן את היקף תופעות החרדה והדיכאון בישראל. הסקר
נערך על ידי מכון 2thepoint, במהלך חודש דצמבר 2020, בקרב 505 צעירים, נשים וגברים
בגילאי 15-35, ממגזרים שונים, המהווים מדגם ארצי מייצג.

ממצאי הסקר העיקריים:
 מעל למחצית (58%) מהמשיבים סובלים מדיכאון או חרדה בתדירות משתנה.
 נשים מעידות על עצמן יותר מגברים באופן מובהק כי הן סובלות מדיכאון וחרדה. 69%
נשים לעומת 49% גברים.
 קבוצת הגיל "הסובלת ביותר" היא צעירים בגילאי 18-24 (65%).
 רווקים מדווחים על שכיחות גבוהה יותר של דיכאון וחרדה (60%) לעומת נשואים (52%).
 בקרב הסובלים מדיכאון או חרדה, כ- 60% מהמשיבים העידו כי חוו עלייה ברמות
הדיכאון ו/או החרדה בתקופת משבר הקורונה.


לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשווקת את מותג מייבלין
ניו יורק: "אני גאה שמותג מוביל כמו מייבלין ניו יורק, לקח על עצמו הובלת תכנית עולמית
להגברת המודעות לתופעות החרדה והדיכאון בקרב צעירים.

באמצעות ההשפעה שלו, יכול
המותג למנף את כוחו על מנת לתת מזור לתופעות אלו, אשר החמירו משמעותית בתקופת
הקורונה. לצערנו, גם בישראל, תוצאות הסקר מצביעות על מספר לא מבוטל של צעירים ונשים
הסובלים מחרדה ודיכאון."


לדבריו: "השקת התכנית במהלך משבר הבריאות העולמי אינה מקרית, שכן ידוע כי המשבר
משפיע גם על בריאות הנפש.

הסקר הוא יריית פתיחה עבורנו כאן בישראל, והוא משתלב היטב
באג'נדה החברתית של המותג לשנים הבאות, במסגרתה נחבור לגופים חברתיים מומחים
לנושא בישראל, במטרה לסייע באופן אקטיבי לקידום המודעות והטיפול בתופעות של חרדה
ודיכאון בקרב נשים וצעירים."

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב