זום מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת הכספים 2022

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
זום מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת הכספים 2022. סקירה דוסיז צרכנות

הכנסות לרבעון: $1,050.8 מיליון – עלייה של 35% לעומת שנה שעברה וקפיצה של 94% בלקוחות של למעלה מ-100 אלף דולר

חברת זום (NASDAQ: ZM) הודיעה על תוצאות הרבעון השלישי שהסתיים ב-31 באוקטובר 2021: הכנסות
הרבעון עמדו על 1,050.8 מיליון דולר – עלייה של 35% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה. הרווח GAAP
עמד על 27.7% והרווח התפעולי המתואם non-GAAP עמד על 39.1%. מספר הלקוחות ש׳תרמו׳ כל אחד
להכנסה מעל מאה אלף דולר קפץ ב-94% לעומת השנה שעברה ולכ- 512,100 לקוחות היו מעל 10
מועסקים – עלייה של 18% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה.


אריק יואן מייסד ומנכ״ל זום: ״הדגמנו לא מעט חדשנות ברבעון האחרון. כך חשפנו את שירות Zoom
Events, שאיפשר לנו לערוך את הכנס השנתי שלנו – זומטופיה – בשלל ערוצים, כשאנו מציבים את האנשים
במרכז פלטפורמת התקשורת שלנו והשקנו מגוון חידושים טכנולוגיים, שכולם מיועדים לתגבר ולסייע לאנשים,
בין אם הם חוזרים לעבודה במשרד, או עובדים במודלים היברידיים…

אנו הופכים לפלטפורמה שאי אפשר
לוותר עליה בקרב ארגונים, עסקים אנשים פרטיים ומפתחים, כשהיא מאפשרת להם להתחבר, לשתף פעולה
ולבנות את עצמם בעולם העבודה החדש הגמיש וההיברידי. אנו מאמינים שהמותג הגלובלי שלנו, החדשנות
הטכנולוגית ובסיס הלקוחות הרחב שלנו ממצבים אותנו היטב לקראת העתיד״.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב