לוריאל מכריזה לראשונה על החזון שלה ומשיקה אתר שקיפות ראשון מסוגו בתעשייה ובעולם

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
לוריאל מכריזה לראשונה על החזון שלה ומשיקה אתר שקיפות ראשון מסוגו בתעשייה ובעולם. סקירה דוסיז צרכנות

כחברת הביוטי הראשונה בעולם המתחייבת לצרכנים על שקיפות מלאה, בטיחות ומדע ירוק משיקה אתר שקיפות ראשון מסוגו בתעשייה ובעולם, המפרט את הרכיבים במותגי לוריאל
לצד מילון של 1,000 רכיבים


קבוצת לוריאל מכריזה לראשונה על החזון שלה כחברת הביוטי הראשונה בעולם המתחייבת לצרכנים
על שקיפות מלאה, בטיחות ומדע ירוק.


במסגרת זו מתמידה לוריאל במחויבות שלה ומכריזה על גישת השקיפות שלה במסגרת שאיפתה
המתמדת להציע לצרכנים מוצרים טובים ובטוחים עוד יותר, המכבדים את הסביבה.

המהלך כולל
טרנספורמציה משמעותית בחדשנות ובמחקר שלה, תוך אימוץ הגישה של 'מדע ירוק': עד שנת 2030,
95% מהרכיבים שלה יופקו ממקורות צמחיים מתחדשים, ממינרלים המצויים בשפע או בתהליכים
מעגליים; ו-100% מהפורמולות יכבדו את הסביבה המימית.


כצעד המשמעותי ביותר במהלך, ממשיכה לוריאל להעמיק ביתר שאת את המחויבות שלה לשקיפות,
ומשיקה אתר אינטרנט 'בתוך המוצרים שלנו' (Inside Our Products). האתר נותן מענה לשאלות
ציבור הצרכנים בנוגע לחומרים הכלולים בפורמולות והרכב המוצרים שלה. האתר כולל קרוב ל-1,000
רכיבים רשומים והוא זמין כיום ב-45 מדינות בשמונה שפות.


מהלך זה מגיע בתקופה בה ההגנה על כדור הארץ היא צורך הכרחי ומוחלט, כשמגפת הקורונה גורמת
לביקוש מוגבר למוצרים טובים לבריאות ובטוחים לסביבה. על רקע זה לוריאל פותחת פרק חדש
במחקר ובפיתוח שלה על ידי הפיכת הטבע לכוח מניע ביצירת חלופות מתחדשות למרכיבים המבוססים
על נפט.

גישת השקיפות באה לידי ביטוי גם בהשקת אפליקציה שמנגישה לצרכנים את ההשפעה הסביבתית
והחברתית של מוצרים קוסמטיים, תחת השם PIL – PRODUCT IMPACT LABELING, ואשר תקיף
בהדרגה את כל מותגי הקבוצה בעולם.


לדברי ניקולא הירונימוס, סגן נשיא לוריאל, הממונה על החטיבות העסקיות: "בעזרת המדע הירוק
אנו מתחילים פרק חדש במחקר ובחדשנות של לוריאל, הכוח המניע המרכזי מאחורי החברה מאז
הקמתה. השאיפה שלנו היא שעד שנת 2030 נוכל להציע לנשים וגברים ברחבי העולם מוצרי
קוסמטיקה יעילים יותר ובטוחים יותר, אשר מכבדים את הסביבה."


ברברה לאברנוס, סגנית נשיא למחקר, חדשנות וטכנולוגיה מחזקת: "בזכות המדעים הירוקים אנו
מסוגלים להתמודד עם האתגר המדעי והטכני השאפתני הזה. הגישה הערכית הזו, המבוססת על
כלכלה מעגלית, תאפשר לנו להשיג רמות חדשות של ביצועים ולגלות יתרונות קוסמטיים חסרי תקדים
מבלי להתפשר על איכות או בטיחות, בשירותו של יופי אשר מכבד את כדור הארץ."


לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "השקת אתר כמו "בתוך המוצרים שלנו" הוא צעד נוסף
הממחיש את הגישה שלנו בלוריאל: לפעול מתוך שקיפות מקסימלית כלפי כל מחזיקי העניין שלנו,
ובראשם הצרכנים.

באתר יכול למצוא כל מי שמתעניין בהרכב המוצרים שלנו, את ההסבר הנגיש,
הידידותי והבהיר ביותר, המאפשר לכל אחד ואחת להבטיח כי הוא יודע מה מקור הרכיבים במוצר בו
הוא או היא השתמשו.

תקופת הקורונה הדגימה לכולנו כמה חשובה בטיחות המוצרים, איכותם
ומרכיביהם ולכן, מהלך זה חשוב שבעתיים. לוריאל תמשיך להוציא לפועל מהלכים קונקרטיים אשר
מביאים לידי ביטוי את החשיבות הרבה שהיא מקנה לנושא של שקיפות, בטיחות ומדע ירוק".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב