מחקר של Booking חושף: כיצד תראה החופשה שלנו בקיץ הקרוב?

מחקר של Booking חושף: כיצד תראה החופשה שלנו בקיץ הקרוב? סקירה דוסיז צרכנות

77% מהמטיילים הישראלים מעוניינים לבקר ביעדים חדשים.

14% היו מוכנים להתפטר ממקום עבודתם בכדי לנסוע לחופשה במשך כל חודשי הקיץ.
69% מהישראלים ציינו כי הניתוק מהשגרה היומית הוא מניע מרכזי ליציאה לחופשה.


לאחר שנתיים בהן האפשרויות לצאת לחופשה היו מגבלות, נראה שהשנה עם עליית הטמפרטורות,
מתחממות גם התוכניות של המטיילים והמטיילות לקיץ הקרוב. מחקר חדש של Booking.com *
חושף כיצד תראה חופשת הקיץ הקרובה של התיירים הישראלים.


חופשה בכל מחיר
69% מהנשאלים שהשיבו כי הרצון להתנתק מהשגרה היום-יומית השוחקת הוא אחד המניעים
המרכזיים ליציאה לחופשה עבורם. 43% מהמטיילים הישראלים ציינו כי יבחרו לצאת לטיולים קצרים
ותכופים יותר במהלך הקיץ הקרוב במטרה לשנות אווירה ולברוח מהשגרה.


לעת עתה המטיילים להוטים להוציא את המקסימום מהקיץ הקרוב בכל הנוגע לחופשות, 50%
מהמטיילים הישראלים העידו כי הם מצפים להשתמש בכל ימי החופשה שצברו במהלך תקופת
המגפה עבור נסיעות בקיץ הקרוב. יתרה מכך, 26% מהנשאלים העידו כי הם מעוניינים להאריך את
חופשת הקיץ שלהם, גם במחיר של יציאה לימי חופשה ללא תשלום. עד כדי כך, שאחוז קטן של
נשאלים (11%) הודו שהם היו משתמשים בימי מחלה במקום העבודה בכדי לצאת לחופש, ו-14%
אפילו היו מוכנים להתפטר ממקום עבודתם בכדי לנסוע לחופשה במשך כל חודשי הקיץ.


מרחיבים אופקים, מכירים יעדים חדשים
נתוני המחקר מראים כי התיירים הישראלים מעוניינים להרחיב את האופקים שלהם, כאשר 77%
מהמטיילים הישראלים יעדיפו לבקר ביעד חדש, בו לא ביקרו קודם לכן. הרצון להרפתקאות לא נגמר
כאן – קרוב למחצית (45%) מהמטיילים הישראלים רוצים לסמן "וי" על היעדים שנמצאים ברשימת
החלומות שלהם, וליהנות מחוויית תיירות של פעם בחיים, כאשר למעלה משליש מהמטיילים
הישראליים (36%) יעדיפו לבקר הקיץ במקומות פחות מוכרים, ולא ביעדי תיירות פופולריים.
מעבר לרצון לבקר ביעדים חדשים ולא מוכרים, מרבית המטיילים הישראלים שהשיבו לסקר (59%)
העידו גם שהם מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלהם ולנסות דברים חדשים כאשר הם יגיעו ליעד
החופשה. בנוסף, מטיילים ישראלים להוטים להפיק את המירב מהקיץ הזה ומעוניינים לצאת לחופשה
רחוקה מהבית ככל הניתן. למעשה, 78% יבחרו בחופשה של שבוע אחד על פני חופשה של חודש
שלם, אם המשמעות היא לטוס ליעד רחוק יותר מאשר קרוב לבית.
רוצים לבלות עם הקרובים לנו


נתוני המחקר מראים כי המטיילים הישראלים מודים שהם מעדיפים להשקיע בחופשה שתעניק להם
שקט נפשי וזמן איכות עם הקרובים להם, מאשר טיול יוקרתי ללא הגבלת תקציב.


כאשר נשאלו הישראלים איזה הרכב הם מעדיפים עבור החופשה שלהם – זוגי או משפחתי – 61%
השיבו שהם מעדיפים לצאת לחופשה בהרכב משפחתי, 49% מהמטיילים הישראלים השיבו שהם
מעדיפים לצאת לחופשה עם בן או בת הזוג, 47% מעדיפים לטוס עם חברים, ורק 6% יעדיפו לטוס
לחופשה לבד. יתרה מכך, 70% מהמטיילים הישראלים העידו כי הם מוכנים לוותר על טיול של חודש
שלם לבד ללא מגבלת תקציב, לטובת טיול של שבוע בלבד ובתקציב מוגבל כדי לנסוע עם האדם
האהוב עליהם.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים