מנכ"ל טעמן בעקבות סערת מחירי המזון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
מנכ"ל טעמן בעקבות סערת מחירי המזון. סקירה דוסיז צרכנות

"אנחנו הופכים עולמות כדי לעמוד בביקוש הגדול"

הסערה הציבורית בנושא מחירי המזון הביאה רבים לחפש דווקא את מוצרי 'טעמן' הנחשבת זה שנים
כחלופה משתלמת ואיכותית "אנחנו עם ביקושים של פי שניים ופי שלושה", מספר דרור חיים, המנכ"ל
והבעלים של 'טעמן', "כ-3,000 קרטונים של פסטה נמכרים בכל יום בימים האחרונים".

קונים חכם: "מחאת הפסטה", המחאה הציבורית נגד יוקר המחיה ועליית מחירי המזון, הביאה ציבור צרכנים
גדול לחפש את החלופות האיכותיות והמשתלמות במוצרי המזון השונים כדי לחסוך בהוצאות. המוצר המדובר
ביותר בשיח הציבורי הוא הפסטה, שאף זכה להוביל את שם המחאה, בשל היותו מוצר צריכה בסיסי שנצרך
פעמיים בשבוע במשק בית ממוצע.


אחת החברות הזוכות לפופולריות בימים אלו היא יבואנית המזון 'טעמן', שכבר שנים מציבה על מדפי
המרכולים סדרה גדולה של מוצרי מזון במחירים תחרותיים. הפסטה של טעמן נחטפת בימים אלה מהמדפים
ובחברה עושים מאמצים גדולים לעמוד בביקושים הגבוהים. "לאור הפרסומים, אנחנו עם ביקושים של פי
שניים ופי שלושה", מספר דרור חיים, המנכ"ל והבעלים של 'טעמן', "אנחנו מוכרים כ-3,000 קרטונים של
פסטה ביום, והופכים עולמות כדי לעמוד בלחץ", סיפר.


דרור חיים מדגיש, כי המחיר הזול לא בא על חשבון האיכות. "אנחנו יודעים לייבא מוצרים מהמפעלים הגדולים
בעולם", הוא אומר, "את הפסטה למשל, אנחנו מביאים ממפעל ענק בטורקיה המייצא למעל ל-100 מדינות.
מה שטוב למדינות המובילות בעולם טוב גם לנו. מדובר במוצרים איכותיים ביותר, אנחנו לא מתפשרים על
האיכות".


והמחירים מדברים בעד עצמם. למשל, את הפסטה של טעמן, ניתן למצוא במחיר של 3 חבילות ב-10 שקלים.
"אנחנו יודעים למכור את המוצרים שלנו בפער של בין 30 ל-50 אחוז פחות מהחברות הגדולות", אומר דרור
חיים, "אנו שמים את טובת הצרכן לנגד עינינו, ויודעים להרוויח גם במחירים הללו. למדנו למכור במרווח צר
יותר שנותן לנו יכולת להתפתח ועדיין מעניק תמורה מלאה ללקוח".


יבואנית המזון 'טעמן' היא חברה ותיקה הפועלת כבר 45 שנה בשוק המזון ומציגה על המדף מעל 500 מוצרי
מזון שונים, בכל הקטגוריות. עיקר פעילותה במגזר החרדי והדתי הנחשב לצרכן חכם. הציבור הכללי נחשף
פחות למוצרי החברה בשל העובדה שרשתות השיווק הגדולות עובדות בעיקר עם המותגים המובילים.
"לצערנו הרב עד היום הרשתות בשוק הכללי לא פתחו את הדלת בעבורנו. מאז הפוקוס הציבורי על יוקר
המחייה, הצרכנים נפתחו לשמוע על רשתות אחרות", אומר חיים.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה