0

לייקים

מעצב העל, מייקל קורס, משיק זו השנה השמינית את הקמפיין השנתי של בית האופנה לסיוע ברעב העולמי

לקראת יום הרעב הבינלאומי, החל ב- 16 לאוקטובר, מקדיש מעצב העל, מייקל קורס את חודש אוקטובר להעלאת המודעות והמאבק ברעב העולמי.


השנה, בהתאם למגמה העולמית לצמצום נזקים סביבתיים, כולל הקמפיין הייחודי
השקת חולצת טי המיוצרת מ- 100% כותנה אורגנית במהדורה מוגבלת במיוחד.
ההכנסות ממכירתה יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם.

כבכל שנה, חבר מייקל קורס גם השנה לארגון World Food Programe (WFP) הנתמך על ידי האו"ם.
הארגון דואג לספק ארוחות לילדים באזורים חסרי ביטחון תזונתי בעולם. השנה, הגיע הפרויקט לאבן
דרך משמעותית ומרגשת בציון 20 מיליון ארוחות שהצליח להעביר הארגון (WFP).


הנושא של קמפיין "Watch Hunger Stop" השנה הוא: FOOD IS LOVE – SHARE YOUR HEART,
בעקבות מגפת הקורונה העולמית ותחושת החיבור המחודשת היוזמה הפילנתרופית הוותיקה של
המותג מתמקדת השנה בקהילה.


הקמפיין שנודע בכיכובם של שורה ארוכה של סלבריטאים ביניהם: קייט הדסון, האלי ברי ולופיטה
ניונגו מתמקד השנה בשגרירים מבית. עובדי מייקל קורס מכל רמות הארגון, שהתנדבו לקחת צעד
קדימה ולעמוד מול המצלמות.

"הרעיון מאחורי Watch Hunger Stop תמיד היה לחבר קהילות – לשתף ולמקד את המשאבים שלנו,
את הקול שלנו ואת תשומת הלב שלנו כדי לפתור את בעיית הרעב. כעת, אל מול המגפה העולמית,
אנו רואים עד כמה כולנו קשורים זה לזה, עובדה זו חיזקה את האמונה שלי שכולנו רוצים לעשות טוב
ולעשות שינוי בעולם." אומר מייקל קורס.


עפ"י מייקל קורס מעורבות חברתית היא הכרחית על מנת להגיע לעתיד ללא רעב.
קורס מרבה להשתמש במשפט FOOD IS LOVE אשר מלווה את הקמפיין, כשהוא מדבר על הסיבה
שהוא נמשך לנושא. לעזור להאכיל ילדים זה לטפל בהם, לחלוק את תקוותיהם וחלומותיהם, לתמוך
בהם בזמן שהם עושים את דרכם בעולם.


ארוחות בית ספר מספקות לילדים באזורים חסרי ביטחון במזון את התזונה שהם צריכים כדי לגדול
ולהתפתח מכל הבחינות והן מהוות תמריץ חשוב למשפחות לשלוח את ילדיהם, במיוחד בנות, לבית
הספר.


הקמפיין השנה כולל יוזמות חדשניות ברשתות החברתיות ביניהם פילטר באינסטגרם – “Share
Your Heart" המאפשר לכל משתמש להצטרף לקהילה ולהפיץ אהבה.
*על כל פוסט/ סטורי עם הפילטר מייקל קורס יתרום 50 ארוחות לארגון WFP
יוזמה חדשה זו מצטרפת למאמץ הפילנטרופי הידוע של המותג “Wear It and Share It” לפיו:

  • על כל סטורי / פוסט עם חולצת ה-T וההשטאג WatchHungerStop# מייקל קורס יתרום 50
    ארוחות ל WFP.

החולצה תימכר באתר פקטורי 54 החל מה-

מחיר: 199 ₪

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מעצב העל, מייקל קורס, משיק זו השנה השמינית את הקמפיין השנתי של בית האופנה לסיוע ברעב העולמי. סקירה דוסיז צרכנות
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
מבצעים
ריאיון השבוע
אופנה
אופנה
בילוי
בריאות
בתוך הבית
גברים
גדג'טים
חגים
טיפוח
יודאיקה
יין
ילדים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מזון
מסעדות
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
פיננסים