0

לייקים

מעצב העל, מייקל קורס, משיק זו השנה השמינית את הקמפיין השנתי של בית האופנה לסיוע ברעב העולמי

לקראת יום הרעב הבינלאומי, החל ב- 16 לאוקטובר, מקדיש מעצב העל, מייקל קורס את חודש אוקטובר להעלאת המודעות והמאבק ברעב העולמי.

מעצב העל, מייקל קורס, משיק זו השנה השמינית את הקמפיין השנתי של בית האופנה לסיוע ברעב העולמי

לקראת יום הרעב הבינלאומי, החל ב- 16 לאוקטובר, מקדיש מעצב העל, מייקל קורס את חודש אוקטובר להעלאת המודעות והמאבק ברעב העולמי.

שתפו:


השנה, בהתאם למגמה העולמית לצמצום נזקים סביבתיים, כולל הקמפיין הייחודי
השקת חולצת טי המיוצרת מ- 100% כותנה אורגנית במהדורה מוגבלת במיוחד.
ההכנסות ממכירתה יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם.

כבכל שנה, חבר מייקל קורס גם השנה לארגון World Food Programe (WFP) הנתמך על ידי האו"ם.
הארגון דואג לספק ארוחות לילדים באזורים חסרי ביטחון תזונתי בעולם. השנה, הגיע הפרויקט לאבן
דרך משמעותית ומרגשת בציון 20 מיליון ארוחות שהצליח להעביר הארגון (WFP).


הנושא של קמפיין "Watch Hunger Stop" השנה הוא: FOOD IS LOVE – SHARE YOUR HEART,
בעקבות מגפת הקורונה העולמית ותחושת החיבור המחודשת היוזמה הפילנתרופית הוותיקה של
המותג מתמקדת השנה בקהילה.


הקמפיין שנודע בכיכובם של שורה ארוכה של סלבריטאים ביניהם: קייט הדסון, האלי ברי ולופיטה
ניונגו מתמקד השנה בשגרירים מבית. עובדי מייקל קורס מכל רמות הארגון, שהתנדבו לקחת צעד
קדימה ולעמוד מול המצלמות.

"הרעיון מאחורי Watch Hunger Stop תמיד היה לחבר קהילות – לשתף ולמקד את המשאבים שלנו,
את הקול שלנו ואת תשומת הלב שלנו כדי לפתור את בעיית הרעב. כעת, אל מול המגפה העולמית,
אנו רואים עד כמה כולנו קשורים זה לזה, עובדה זו חיזקה את האמונה שלי שכולנו רוצים לעשות טוב
ולעשות שינוי בעולם." אומר מייקל קורס.


עפ"י מייקל קורס מעורבות חברתית היא הכרחית על מנת להגיע לעתיד ללא רעב.
קורס מרבה להשתמש במשפט FOOD IS LOVE אשר מלווה את הקמפיין, כשהוא מדבר על הסיבה
שהוא נמשך לנושא. לעזור להאכיל ילדים זה לטפל בהם, לחלוק את תקוותיהם וחלומותיהם, לתמוך
בהם בזמן שהם עושים את דרכם בעולם.


ארוחות בית ספר מספקות לילדים באזורים חסרי ביטחון במזון את התזונה שהם צריכים כדי לגדול
ולהתפתח מכל הבחינות והן מהוות תמריץ חשוב למשפחות לשלוח את ילדיהם, במיוחד בנות, לבית
הספר.


הקמפיין השנה כולל יוזמות חדשניות ברשתות החברתיות ביניהם פילטר באינסטגרם – “Share
Your Heart" המאפשר לכל משתמש להצטרף לקהילה ולהפיץ אהבה.
*על כל פוסט/ סטורי עם הפילטר מייקל קורס יתרום 50 ארוחות לארגון WFP
יוזמה חדשה זו מצטרפת למאמץ הפילנטרופי הידוע של המותג “Wear It and Share It” לפיו:

  • על כל סטורי / פוסט עם חולצת ה-T וההשטאג WatchHungerStop# מייקל קורס יתרום 50
    ארוחות ל WFP.

החולצה תימכר באתר פקטורי 54 החל מה-

מחיר: 199 ₪

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים