0

לייקים

שופרסל משיקה …

גלידות משפחתיות חדשות תחת המותג הפרטי ומרחיבה את הקטגוריה

שופרסל מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות  לטעמים נוספים ומשיקה סדרת גלידות משפחתיות חדשה. כזכור, לפני כשנה שופרסל השיקה לראשונה את קטגוריית השלגונים והגלידות תחת המותג הפרטי.

 

מוצרי גלידות ומשיקה 5 טעמים גלידות חדשים: גלידת סנדוויץ' שרבט מנגו 50% פרי, וניל, שוקוביס שרבט אבטיח ושרבט תות – 50% פרי.

 

מחיר לצרכן – בין 12.90-34.90 ₪  (מבצע השקה – השני ב-10 ₪)

 

גלידות משפחתיות (חדש)

  • וניל ונטיפי שוקולד – גלידה בטעם וניל עם נטיפים מכילים שוקולד חלב
  • וניל בטעם של פעם – גלידה בטעם וניל צרפתי
  • וניל קפוצ'ינו – גלידה בטעמי וניל קפוצ'ינו
  • שוקו נוגט – גלידה בטעמי שוקולד חלב, נוגט ושוקולד מריר

מחיר לצרכן – 15.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪) יצרן – גלידות פלדמן.

 

סה"כ שוק הגלידה בישראל מוערך ב-1.9 מיליארד שקל בשנה,  לפי סטורנקסט, שוק הגלידות מגלגל 1 מיליארד שקל, בשנת 2019 'שוק הגלידה' גדל ב-5.6%.

רשת שופרסל מהווה כרבע ממכירות ענף הגלידה (26%) – בעולמות בהם היא פעילה (קרי מאגדות גלידה וגלידה משפחתית / ללא בודדים).

מאגדות הגלידות (הושקו בשנה שעברה) והרשת הצליחה להגיע לנתח שוק כמותי של 16%.

בחודש מאי השנה, הרשת השיקה סדרת גלידות משפחתיות – 4 טעמים ומהווים כ-30% מהמכר הכמותי.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גלידות שופרסל מהדרין דויז צרכנות
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
מבצעים
מבצעים
ביתר דייס
ביתר דייס חגיגת מבצעים | סקירה
ריאיון השבוע
001-microphone
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
רכב
רכב
תיירות ונופש
בילויי