סקר Qualtrics Research: שני שליש ממשתמשי תקשורת הווידאו בעסקים רוצים המשך סביבת עבודה היברידיתע

סקר Qualtrics Research: שני שליש ממשתמשי תקשורת הווידאו בעסקים רוצים המשך סביבת עבודה היברידית. סקירה דוסיז צרכנות

מחצית מהנשאלים שדיווחו כי קיימו מפגשי ווידאו עם רופאים בתקופת הקורונה, אמרו כי הם מעוניינים
להמשיך באופציה הזו גם הלאה ומחצית מהנשאלים שעשו שימוש בווידאו למטרות חינוך, אמרו כי הם מתכננים לקיים גם הלאה שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים מזה למעלה משנה, רבים מאתנו עשו שימוש בתקשורת שיחות וידאו לפגישות עם חברים, משפחה, לקוחות וקולגות בעבודה.

לאחר ה׳גל הווירטואלי׳ בו לקחו חלק כולם, נשאלת השאלה מה הלאה? מה יהיה תפקידו
של הווידאו בחיינו בעידן שלאחר הקורונה. תחת הכותרת ״כמה וירטואלי אנו רוצים שיהיה העתיד שלנו״,
מפרסמת כעת חברת Qualtrics Research את תוצאותיו של סקר גלובלי (בהזמנת חברת זום), שבמרכזו
השאלה ׳איזה פעילויות וירטואליות מתקופת הקורונה מתכננים האנשים להמשיך גם הלאה?׳.


בסקר נדגמו קרוב ל-8000 משיבים, בהם מועסקים, מעסיקים, סטודנטים, מורים, צרכנים, רופאים, חולים וכל
מי שבאמצע, כשהמטרה להבין איך ייראה העתיד כשמדובר בשיחות וידאו. הסקר התייחס לתפקיד ששיחקו
שיחות הווידאו בחייהם עבור פעילויות הקשורות בעשיית עסקים, בריאות, חינוך, בידור השתתפות באירועים
וכד׳ ושאלת הבסיס הייתה לאיזה מכל הפעילויות הווירטואליות הללו יהיה גם המשך.


נתון בולט אחד שעלה מהסקר: מרבית המשתתפים בסקר (מעל 80%) אמרו שגם לאחר שהמגפה תדעך
ותצטמצם, הם ימשיכו לעשות שימוש בתקשורת מבוססת וידאו בתחומי חיים רבים: כך לדוגמה עולה ששני
שליש מאלה שעשו שימוש בווידאו למטרות עסקיות, מעוניינים כעת בפעילות במתכונת של סביבות עסקיות
היברידיות, מעורבות, בהן יעשו עסקים בצורה וירטואלית במקביל לפגישות פנים אל פנים. הסיבה: שמירה
נכונה יותר של איזון בין חיים-עבודה וגמישות רבה יותר.


מחצית מבין הנשאלים שדיווחו כי הם קיימו מפגשי ווידאו עם רופאים וגורמי בריאות אחרים בתקופת הקורונה,
אמרו כי הם מעוניינים להמשיך באופציה הזו גם הלאה (בעיקר בארה״ב) ומחצית מהנשאלים שעשו שימוש
בווידאו למטרות חינוך, אמרו כי הם מתכננים לקיים שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים.

בתחום
האירועים, שתפסו מקום מרכזי בקרב הנשאלים בתקופת הקורונה, תוצאות הסקר מגלות כי מעטים ישמחו
להמשיך להשתתף אך ורק באירועים וירטואליים, דוגמת ימי הולדת וחתונות וכי יעדיפו את גרסאות הפנים אל
פנים.


מרבית המשתמשים שנדגמו ציינו כי הם מאמינים שתקשורת הווידאו היוותה רכיב מרכזי, יקר ערך ומשמעותי
ביותר להפגת בדידות במהלך תקופת הקורונה.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים