רשת הקוסמטיקה SACARA בקמפיין חגים בתקציב של 1 מיליון שקל

רשת הקוסמטיקה SACARA בקמפיין חגים בתקציב של 1 מיליון שקל. סקירה דוסיז צרכנות

הקמפיין יעלה לרגל השקת מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח של רשת SACARA

לרגל השקת מגוון מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה SACARA(סאקרה)
בקמפיין חדש שיעלה השבוע הקרוב, בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪.


הקמפיין יפרסם לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית.

הקמפיין יכלול
בין היתר: פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.


לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את מוצרי הקיץ החדשים ומגוון
הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת. כמו כן, לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה".
לדבריו: "הרשת יוצאת בקמפיין שני. SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 60 סניפים ברחבי הארץ ואתראונליין.

הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצרים
איכותיים במחיר נגיש תוך חווית קנייה ייחודית, ברמה בינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח
מוצרים מבוססי חדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה העולמית תמהיל המוצרים העשיר
יוצר חוויית יופי מושלמת בכל היבטי הטיפוח לפנים ולגוף, איפור, טואלטיקה, מוצרי אווירה,
אביזרים משלימים ועוד.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים