'גשר היהלום' הגבוה בעולם נחנך בגיאורגיה

'גשר היהלום' הגבוה בעולם נחנך בגיאורגיה. סקירה דוסיז צרכנות.

בהשקעה של 25 מיליון דולר וביוזמת 'קאס גרופ' והממשלה המקומית נחנך פרויקט התיירות הגדול בגיאורגיה – "קאס לנד" * הפרויקט שהפך ליעד חובה במפת התיירות ממוקם בשמורת טבע מרהיבה וכולל כפר נופש יוקרתי ואטרקציות לכל המשפחה * גולת הכותרת: גשר שקוף המתנשא לגובה 280 מטרים במרכזו תלוי בר 'היהלום השקוף'

לאחר 3 שנים של תכנון ובנייה, נחנך בשבוע שעבר פרויקט התיירות העצום ביוזמת ממשלת גיאורגיה וחברת Kass Land, שנבנה ומנוהל על-ידיKass Group  הישראלית. במסגרת הפרויקט שוקמה שמורת הטבע צאלקה קניון בגיאורגיה והפכה לאתר תיירות מרכזי, עצום, פעיל, אטרקטיבי ונגיש לציבור המטיילים והתיירים מכל העולם. ההשקעה בפרויקט, בשיקום השמורה ובפיתוחה נאמדת ב- 25 מיליון דולר.

אתר התיירות Kass Land  נמצא בשמורת הטבע  צאלקה קניון שבחבל דאשבש בגיאורגיה, מרחק שעה וחצי נסיעה מהבירה טביליסי. הוא משתרע על שטח של 2,000 דונם, כ-1,500 מטר מעל פני הים וכולל את גשר היהלום, כפר נופש, בית מלון מסעדה ומגוון אטרקציות. הפרויקט ממוקם באזור המאופיין במרחבי טבע בראשיתיים ואינסופיים, במגוון ביולוגי ייחודי של צמחייה ובעלי חיים, עשרות מפלים וקניון עצום שנחצב בסלעים הוולקנים על ידי נהר החרמי.

היהלום שבגשר:

המונומנט המרכזי באתר הוא גשר היהלום שנבנה בין שני הצוקים האדירים שבצידי הקניון. מדובר בגשר זכוכית שאורכו 240 מטר, המתנשא לגובה 280 מטר מעל הקניון הענק, מפלי המים והנחלים השוצפים שמתחתיו. הגשר קיבל את שמו בשל בר היהלום שנבנה במרכזו. בר היהלום הוא המבנה השקוף התלוי הגבוה בעולם (נמצא בבחינת שיא גינס לתואר זה) והישיבה בו היא חוויה עוצמתית וייחודית לכשעצמה.

את הגשר ואת בר היהלום עיצב ותכנן תומר מור יוסף, בנייתם ערכה שלוש שנים ולקחו בה חלק צוותים מקצועיים מ-3 מדינות: הולנד, בלגיה וגרמניה, שהתמודדו עם משימת בניה מורכבת ביותר שחייבה התחשבות בתנאי השטח הטבעיים תוך שימוש בפלדה עדינה וזכוכית שאינה מסנוורת, כשהרעיון היה להטמיע את הגשר בתוך הריאה הירוקה המרהיבה, מבלי לפגוע בנוף המדהים. הגשר הוטמע כמו תכשיט יוקרתי שענוד בין מים לשמיים מעל הקניון, והותקנו בו גם חיישנים מיוחדים כדי למנוע פגיעת ציפורים. גשר היהלום מהווה אטרקציה ייחודית וראשונה מסוגה ומספק חוויה יוצאת דופן ועוצרת נשימה.

במסגרת הפרויקט וכמהלך משלים לחוויית הנופש הייחודית נבנה באתר ה-Kass Diamond Resort, כפר נופש המכיל 120 וילות אירוח מפנקות במיוחד בשטח של 60 מ"ר כל אחת, כולל מרפסת מנוחה הפונה אל הנוף המרהיב של השמורה. קבוצת היזמים ממשיכה לפתח את האתר ובתוך כשנה תשלים גם את בנייתו של מלון שיכלול 100 חדרי אירוח, בסמוך לריזורט.

Kass Land הוא הפרויקט התיירותי הגדול בגיאורגיה, המעורר סקרנות וזוכה לסיקור בערוצי חדשות בכל רחבי העולם הודות למגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים. בנוסף לשמורת הטבע העצומה, לגשר היהלום השקוף ולריזורט המפנק והיוקרתי, יכולים המבקרים במקום ליהנות מאטרקציות נוספות כמו נדנדת צוקים בגובה 40 מטר הממוקמת בלב השמורה, רכיבת אופניים על כבלים המתוחים בין שני צוקי הקניון בגובה 280 מטר, טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה, סיור מפלים, בריכות טרמיות, חוות סוסים ומסעדת שף המציעה תפריט עשיר ומגוון מול הנוף הקסום. היזמים ממשיכים לפתח את האתר ובקרוב יכריזו גם על הקמת אתר גלמפינג, פארק מים מקורה ואטרקציות נוספות.

יעד חובה לתיירים:"קאס לנד" הוא פרויקט ייוצא דופן המציע מכלול של חוויות נופש, אטרקציות לכל המשפחה, פעילויות אקסטרים וקולינריה בתוך שמורת טבע שאוצרת בתוכה מרחבים מוריקים, נופים עוצרי נשימה, צמחיה פראית, מפלים ומקורות מים. בהשלמת הפרויקט אנו מגשימים את החזון שלנו להקמת אתר תיירות עצום ומגוון שנמצא ברשימת "יעדי החובה"  של תיירים מכל העולם. הפרויקט הזה הוא פרי יצירה ישראלית ואנו חשים גאווה גדולה על כך. צפי המבקרים באתר בשנה הראשונה עומד כל כ-2 מיליון מבקרים", מסביר תומר מור יוסף, סמנכ"ל Kass Group.

עוד מוסיף תומר מור יוסף כי "גיאורגיה היא יעד תיירותי פופולארי ומבוקש בקרב תיירים מכל העולם ובפרט תיירים מישראל. השילוב בין האזורים העתיקים בערים ובכפרים הכמעט נידחים, לבין אזורים מודרניים שלא נופלים בשום קנה מידה מערים אירופאיות נחשקות, לצד מחירים זולים מאד, מהווה אפשרות לחופשה אטרקטיבית ועשירה בתוכן הן לזוגות והן למשפחות".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים