לומניס נבחרה על-ידי MedTech Breakthrough כחברת המכשור הרפואי הטובה ביותר לשנת 2021

לומניס נבחרה על-ידי MedTech Breakthrough כחברת המכשור הרפואי הטובה ביותר לשנת 2021. סקירה דוסיז צרכנות

גאווה ישראלית: לומניס גברה על כ-4,000 חברות מכל העולם ונבחרה על-ידי MedTech Breakthrough כחברת המכשור הרפואי הטובה ביותר לשנת 2021

לומניס, חברת המכשור הרפואי מבוסס-אנרגיה הגדולה בעולם בתחומי האסתטיקה, הכירורגיה והראייה, המעסיקה בישראל כ- 450 עובדים, רובם במרכז הפיתוח שלה ביקנעם, זכתה בתואר "חברת המכשור הרפואי הטובה ביותר לשנת 2021" של ארגון פריצות הדרך הטכנו-רפואיות העולמיMedTech Breakthrough .

ארגון עצמאי זה בוחן את הפעילות של מגוון חברות, טכנולוגיות ומוצרים בענף הבריאות והרפואה העולמי, ותחת סטנדרטים קפדניים של איכות ומצוינות, מכריז על הטובים ביותר בהם. השנה בחן הארגון כ-3,850 מתמודדים מ-17 מדינות שונות ב-97 קטגוריות רפואיות שונות והכריז, כאמור, על לומניס כחברת המכשור הרפואי הטובה ביותר. זאת לאחר שבשנת 2020 זכתה החברה בקטגוריית "הפתרון הטכנולוגי-ניתוחי החדש הטוב ביותר" עבור טכנולוגיית המוזס.

ציפי עוזר-ערמון, מנכ"לית לומניס, מסרה כי "כל מאמצי הצוותים שלנו בלומניס הם חלק ממחויבותנו הבלתי מתפשרת לשיפור הבריאות ואיכות החיים של מטופלים ברחבי העולם, בכדי לענות על כל צרכיהם הרפואיים המשתנים ולהציע להם פתרונות רפואיים חדשניים וייחודיים".

לדברי ג'יימס ג'ונסון, מנכ"ל MedTech Breakthrough, "בעשורים האחרונים פיתחה לומניס טכנולוגיות פורצות דרך שנותנות מענה לבעיות רפואיות-אסתטיות שעד עתה לא היה להן פתרון, ומובילה צעדים מהפכניים גם בטיפולים קיימים בכל התחומים בהם היא פועלת. בשנה החולפת, שהייתה מאתגרת ומורכבת מבחינת ענף הבריאות העולמי, זיהינו כי לומניס מובילה את השוק עם מגוון טכנולוגיות מהפכניות, נמצאת תמיד כמה צעדים קדימה וממציאה פתרונות חדשניים ופורצי דרך במגוון תחומים בוערים".

בצעד מהפכני בתחום האורולוגיה, לומניס השיקה את הדור הבא של טכנולוגיית המוזס והציבה סטדנרטים חדשים בתחום הלייזר לטיפול בבעיות הנגרמות כתוצאה מאבנים בכליות ו/או ערמונית מוגדלת. טכנולוגית המוזס 2.0  מגדילה את האפקטיביות של טיפולי הלייזר באופן משמעותי ומפחיתה משמעותית את הסיכוי לדימומים פנימיים.

בתחום הראייה, המכשיר החדשני של לומניס IPL device with OPT® היה הראשון והיחיד שקיבל את הסמכת FDA De Novo לשיפור סימני מחלת העיניים היבשות כתוצאה מזיהום. במקביל לכך, השיקה לומניס את מערכת OptiLight™, המבוססת פטנט חדשני של לומניס לשיפור הטיפול בעיניים יבשות.

בתחום האסתטיקה, הציגה לומניס שלוש טכנולוגיות חדשות ומהפכניות: Stellar M22  – פלטרפורמה עוצמתית מרובת-אפליקציות לטיפול במעל 30 בעיות עור והסרת שיער, NuEra Tight – טיפול מהפכני ובלתי פולשני לעיצוב הגוף, מבוסס טכנולוגית FocalRF וגלי רדיו, ו- LightSheer Quattro – פתרון הדגל להסרת שיער באמצעות טכנולוגית לייזר.  

לומניס גם הציגה גישה חדשנית לפעילויות הדרכה לרופאים בכל העולם בשנת 2020, כאשר הציגה ביתן הדגמות נייד, LuMobile, במסגרת מסע שנערך 7 חודשים ועבר ב-20 ערים מרכזיות בארצות הברית. לומניס אף חברה למרכזי התמחות קלינית וניתוחית ליצירת מרכזי מצוינות בטכניקות מיקרו-ניתוחיות בשימוש לייזר אנדוסקופי טרנס-אוראלי, תוך שימוש בטכנולוגית הלייזר המהפכנית של לומניס UltraPulse DUO.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים