לראשונה בהיסטוריה: חברת התקשורת החרדית העפילה לשלב הגמר בתחרות היוקרתית

לראשונה בהיסטוריה: חברת התקשורת החרדית העפילה לשלב הגמר בתחרות היוקרתית. סקירה דוסיז צרכנות

מדובר בתחרות עסקים המתקיימת מזה מספר שנים על ידי 'ידיעות אחרונות', כעת, לראשונה
חברת "ימות המשיח" הפועלת בקרב המגזר החרדי שלא נגיש לשלל הטכנולוגיות הכשרות
הגיעה לשלב הגמר העפלתה של חברת "ימות המשיח" לשלב הגמר של התחרות מעידה בין
היתר כאלף עדים על מקצועיותה של החברה אשר פועלת במגזר החרדי ואף מחוצה לו

קידוש השם מיוחד נרשם במהלך השבוע האחרון כאשר חברת "ימות המשיח", הפועלת להנגשת
פונקציות מתקדמות שונות באמצעות קווי הטלפון הכשרים זכתה להגיע לשלב הגמר בתחרות
העסקים של ידיעות אחרונות הנערכת בחסות בנק הפועלים.

מדובר בתחרות עסקים המתקיימת מזה מספר שנים על ידי 'ידיעות אחרונות', כעת, לראשונה חברת
"ימות המשיח" הפועלת בקרב המגזר החרדי שלא נגיש לשלל הטכנולוגיות הכשרות המתקדמות
זוכה להגיע לשלב הגמר, דבר שגורם לקידוש השם גדול.

העפלתה של חברת "ימות המשיח" לשלב הגמר של התחרות מעידה בין היתר כאלף עדים על
מקצועיותה של החברה אשר פועלת במגזר החרדי ואף מחוצה לו, כשהיא מנגישה פונקציות
מתקדמות שונות באמצעות קווי הטלפון, דבר ששמיש ביותר בקרב המגזר החרדי.

תחרות העסקים של 'ידיעות אחרונות' מתקיימת משנת 2004 כאשר אחד ההדגשים בתחרות השנה
היא היציאה מהמשבר הקשה של תקופת הקורונה. חברת "ימות המשיח" זכתה להגיע לשלב הגמר
של התחרות בין היתר בזכות תקופת הקורונה כאשר היא הייתה פורצת דרך בכל סוגיית הלמידה
מרחוק בבתי הספר, סמינרים ותלמודי תורה.

חברת "ימות המשיח" מעניקה שירות כשר לאלפים רבים אשר אין להם גישה לאינטרנט המתקדם,
השירות והמקצועיות שלה היא חסרת תקדים והיא פועלת בין היתר במשרדים רבים, בבתי ספר
וסמינרים אשר כל מערכת הטלפונית שלהם בנויה על ידי החברה.

בין שלל השירותים של החברה היא מעניקה גם אופציה לקיום מבחנים, למידה מרחוק, קניות, רכישת
כרטיסים לאירועים באונליין, קבלת דיווחים והודעות חירום בזמן אמת כאשר הכל נעשה באמצעות
קווי הטלפון הכשרים ללא צורך בגישה לאינטרנט ולמכשיר חכם.

יצוין כי חברת "ימות המשיח" מפתחת גם מערכות תוכן טלפוניות חכמות לעשרות אלפי לקוחות
פרטיים, עסקים, עמותות ורשויות מקומיות. כאשר המטרה היא להנגיש את הכלים הדיגיטליים,
שמשמשים רבים ביומיום, לציבור שאין לו את הגישה לכך מסיבות כאלה ואחרות.

יוספי לנצ'נר, סמנכ"ל החברה הסביר כי הרוב המוחלט של המשתמשים במערכות החברה הם
הציבור החרדי וכי מדובר בכ-90 אחוז. "רוב הציבור החרדי היום לא מחובר לאינטרנט. גם בקרב
החרדים המודרניים ל-25 אחוז מהם אין אינטרנט. יש כאן אוכלוסייה שלמה, שארגונים ובעלי עסקים
מתקשים להגיע אליהם".

במהלך תקופת הקורונה עסקים רבים קרסו, אבל מנגד חברת "ימות המשיח" רק התפתחה, יוספי
לנצ'נר התייחס לעניין ומסר כי "היה ברור כבר מההתחלה שצריך להיערך לעומס בביקושים, אבל לא
תיארתי לעצמי כמה. הייתה כמות פניות מטורפת של לקוחות, מוסדות חינוך וארגונים, שהיו זקוקים
לפתרונות חירום כשרים".

כיום נדמה כי אין מוסד או ישיבה במגזר החרדי שלא משתמש בשירותים הכשרים שמציעה חברת
"ימות המשיח", במיוחד בתקופת הקורונה כמעט כלל הישיבות הקטנות והגדולות, סמינרים, תלמודי
תורה ובתי ספר הצטרפו לחברה בכדי להשתמש באמצעות קווי הטלפון במסירת שיעורים ובקיום
מבחנים.

תגובות אחרונות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים