מצוינים לדרך חלוקת מלגות למצטייני הקמפוס החרדי – מכללת אשקלון

מצוינים לדרך חלוקת מלגות למצטייני הקמפוס החרדי – מכללת אשקלון . סקירה דוסיז צרכנות

בתקופה שבה הלמידה הייתה מרחוק – להצטיין היה אתגר לא פשוט ובכל זאת, עשרות מלגות הצטיינות חולקו השבוע בטקס מכובד ורב רושם, לעשרות סטודנטים מצטיינים מהקמפוס החרדי של מכללת אשקלון.


במכללת אשקלון, לאורך כל הדרך, נותנים רוח גבית משמעותית בדרך להצלחה.

הסטודנטים החרדים של המכללה האקדמית אשקלון כבר רגילים לליווי אישי צמוד כדי להביא את הסטודנטים למצויינות בלימודים והשתלבות מהירה וטובה בשוק העבודה. כל זאת לצד תנאי לימוד אידיאליים.

קמפוסים לחרדים בלבד, מתחמים נפרדים לגברים ולנשים, ימי לימוד מרוכזים, מכינות מהירות להשלמת פערים, תכנים מפוקחים ומרצים מהשורה הראשונה בתחומם – יחד נוצרת סביבת לימודים אידיאלית, המזניקה את הסטודנטים החרדים להצליח בגדול בלימודים מבלי לוותר על קוצו של י' בערכי התורה והיראה.


בשנת הקורונה, מירב הקורסים תופעלו במרחבים המקוונים, ובשל כך העניק הקמפוס מחשב אישי לכל סטודנט שידו לא הייתה משגת להצטייד במחשב כל זאת כדי לאפשר לכולם נוכחות מלאה בשיעורים.


אך לא בזה הסתיימה ההכרה של הנהלת המכללה בצרכי הסטודנטים והערכה אליהם, בטקס 'מצויינים בדרך' שנערך השבוע במכללה, בקמפוס 'גן יבנה', חולקו לעשרות סטודנטים מלגות מכובדות על הצטיינותם. התנאים לקבלת המלגה פורסמו מראש ונעשה מאמץ כולל בקרב כל המועמדים לעמוד בתנאים וליהנות מהמלגות.


את האירוע כיבדו בהשתתפותם חברי הנהלת 'מפעלות הרב גרוסמן' והנהלת הקמפוס החרדי גן יבנה' שע"י מכללת אשקלון ורובם ככולם שבחו את הסטודנטים על ההישגים וציינו עתה ברור לכולם, מדוע בוגרי הקמפוס מבוקשים כל כך בשוק העבודה.'

אם לימודים אקדמאיים זה משהו שחשבת עליו, כדאי לדעת שבקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון תוכניות ייעודיות לתואר ראשון שנבחרו לאור הביקוש הרב בשוק העבודה, רמות השכר הגבוהות בהם ומגוון אפשרויות התעסוקה מיד עם סיום הלימודים, הן במגזר והן מחוצה לו. מדובר בתארים שפותחים בפני הבוגרים הזדמנויות אידיאליות לפרנסה בכבוד. לבחירתכם: תואר במדעי המחשב בהתמחות אבטחת מידע (סייבר) ובשיתוף 'רפאל'; תואר בכלכלה וניהול עם התמחות מקיפה בפיתוח עסקי ובהיבטים פיננסיים; או תואר בעבודה סוציאלית העונה לדרישה הגוברת למטפלים מקרב המגזר.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים