נחשפים נתוני האמת על הרגלי הקריאה: איזה עיתון אתם קוראים שעתיים ביום ?!

זינגר פרסום דיגיטלי

כמה זמן אתה קורא את העיתון היומי? תלוי את מי שואלים. יש המשקיעים חמש דקות בקריאת העיתון היומי, המעמיקים נסחפים לעשר דקות עד רבע שעה והמהדרין (בד"כ 'מכורים לחדשות') יקדישו לכך אפילו עשרים דקות ויותר.

אבל איזה עיתון יומי זוכה לחשיפה של כשעתיים תמימות אצל מאות אלפי קוראים?!? בעידן הדיגיטלי כבר לא צריך לנחש.. הכול מדיד וממסופר, הנתונים גלויים ונמצאים 'על השולחן'.

הרגלי צריכת המידע במגזר החרדי עברו שינוי דרמטי בעשור האחרון, בעקבות המהפכה הדיגיטלית, ובעיקר כניסת הסמארטפונים הכשרים לרוב הקהילות. אולם נדמה כי אפליקציה אחת נמצאת בראש החץ של המהפכה והפכה רשמית לרשת החברתית הנפוצה, המשפיעה והאפקטיבית ביותר במגזר. אנחנו מדברים כמובן על אפליקציית המסרים ווטצאפ, המשמשת כיום צינור מידע ראשי ועיקרי עבור מאות אלפי מחזיקי הסמאטרפון הכשר.

חדשות, סקופים, דיווחים, כתבות, ציוצים, תמונות וסרטוני ווידאו, הכול עובר במהירות שיא למאות אלפי איש המעבירים מאחד לשני משל היה מדובר בווריאנט עוצמתי במיוחד. פרסמת תוכן שהפך לוויראלי ורץ בווטצאפ? קיבלת חשיפת שיא שלא ניתן להגיע אליה גם אם תחבר את הרייטינג של כל העיתונים, המקומונים, ערוצי הרדיו, אתרי החדשות, הפשקווילים וקווי הנייעס גם יחד.

מחקרים בכל העולם מצביעים על כך שהיקף הגלישה היומית באפליקציית ווטצאפ עומדת על ממוצע של כשעה וחצי עד שעתיים ביום. ישנם אפליקציות המודדות כמה זמן הקדשת לגלישה בכל אפליקציה, והתוצאות בהן זהות לנתוני המחקרים של חברות הסלולר. עפ"י הערכות היקף הגלישה בווטצאפ במגזר החרדי גבוה ממגזרים אחרים, אבל בכל מקרה מדובר על לפחות כשעתיים גלישה ביום, חלקה כמובן לצרכי עבודה אבל גם בשביל להתעדכן ו'להיות בעניינים'.

אז איך מפרסמים בווטצאפ? מה הסוד שיגרום למסר שלך, כתבה, תמונה או סרטון להפוך לוויראלי ולהגיע למאות אלפי לקוחות חרדיים? בשביל זה צריך את המומחים. אלו שמכירים את הפלטפורמה לעומק, חיים את עולם הקבוצות וקהלי היעד, וכמובן יודעים לזהות את התוכן המתאים ביותר שיהפוך לוויראלי ויזכה לחשיפה שלא ניתן לקבל בשום פלטפורמה אחרת.

איתמר זינגר, מומחה לפרסום דיגיטלי ברשת, זיהה כבר לפני שנים את הפוטנציאל האדיר הגלום ברשתות החברתיות עבור מפרסמים המחפשים להגיע לחשיפת שיא במגזר. בשנת 2014 הקים את 'זינגר פרסום דיגיטלי', המתמחה בבנייה והובלת קמפיינים דיגיטליים ממוקדים על בסיס פלטפורמות ווטצאפ וטלגרם. "ראיתי עוד ועוד מפרסמים מתוסכלים שלא מצליחים להגיע ללקוחות פוטנציאליים, אחרי שניסו מדיות שונות ומשונות בעלויות עתק. הבנתי שהזירה הבאה נמצאת ברשתות החברתיות, כי כולנו יודעים שאנשים עובדים במגזר מחזיקים בד"כ סמארטפון כשר ומחוברים לאפליקציות המסרים המובילות" מציין זינגר.

מאז הקמתו הוביל המשרד של זינגר אלפי קמפיינים ממוקדים ברשתות החברתיות עבור חברות גדולות, ארגונים, קופות חולים, משרדי פרסום מובילים ועוד המון עסקים שנהנו מתפוצה אדירה של הקמפיינים שלהם. "אנחנו מספקים ללקוחות ערוץ הפצה יעיל ואפקטיבי המגיע לכמאתיים אלף חרדים הנמצאים במאגרים שלנו, עם פילוח מדויק של קהלי יעד, גברים נשים, מיקום גיאוגרפי ועוד. ככל שהתוכן מוצלח ומתאים יותר לזירה הדיגיטלית הוא יזכה להתעניינות גוברת אצל חברי הקבוצות. לכן אני ממליץ תמיד למפרסמים להשקיע בתוכן ויראלי שיספק ערך לאנשים, ולא סתם לספר על כמה המוצר מעניין ומשתלם. היתרון בקמפיין דיגיטלי זה היכולת למדוד בזמן אמת את היקף החשיפה ולשפר את התכנים והמסרים תוך כדי תנועה. וזה עוד לפני שדיברנו על האופציה לצרף מסמכים, תמונות, ווידאו, לינק לדף נחיתה וכל האינטראקציות החדשות שהזירה הדיגיטלית מקיימת עם הלקוח, ומעניקות אפשרות ליצירת קשר מיידי בלחיצת כפתור" מציין זינגר.

בימים אלו 'זינגר פרסום דיגיטלי' השיק אתר חדשני ומתקדם, עם מגוון תכנים ועדכונים שוטפים על מסלולי הפרסום השונים המוצעים למפרסמים המעוניינים לפנות לגולשים החרדים המשתמשים מדי יום באפליקציות המסרים הפופולאריות במגזר החרדי. "הגבינה זזה, הלקוחות זזים, והמפרסם החכם פשוט זז ביחד איתם ומגיע אליהם ישירות לסלולר האישי דרך הווטצאפ או הטלגרם", מסכם איתמר זינגר וכבר רץ לקמפיין הבא שלו. 

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים