קבוצת גטר תפיץ את המדפסות של Epson לשוק הביתי בישראל

קבוצת גטר תפיץ את המדפסות של Epson לשוק הביתי בישראל. סקירה דוסיז צרכנות

קבוצת גטר קיבלה את הפצת המדפסות של Epson למגזר הביתי בישראל.

חטיבת ״גטר טק״ פעילה בזירה
הישראלית מעל ל-50 שנה ומשווקת את פתרונותיה באמצעות רשת ענפה של משווקים מוכרים בתחום
ההדפסה והמחשוב. לגטר ניסיון רחב בייצוג חברות בינלאומיות בישראל ועבודה מול משווקים, רשתות שיווק,
חנויות ומסחר באון ליין.


לדברי דוד שרוני, מנהל פעילות ההפצה בקבוצת גטר, המדפסות של Epson לשוק הביתי, משתלבת במגוון
הפתרונות שמציעה גטר כבר היום, עם המותגים המובילים בעולם. ״Epson היא מותג חזק עם ערך מוסף
גבוה ללקוח.

אנו מאמינים שהיתרונות של Epson, ביחד עם כוח המכירה והעוצמה של גטר, יביאו להרחבת
החדירה של המדפסות לבתים בישראל. במיוחד בתקופת הפוסט-הקורונה, בה יותר ויותר אנשים מחפשים
פתרונות לבית, בין אם מדובר בלימודים ובין אם בעבודה מרחוק, אנו מביאים ללקוח ערך מוסף של חסכון
ושמירה על הסביבה״.


״החיבור עם גטר מעניק לנו פריסה ארצית נרחבת״, אומר אלי חזן, מנהל מכירות התחום הפרטי ב-Epson
ישראל. ״הוא יאפשר לנו להגיע עם המגוון הגדול של מדפסות Epson לכל נקודת מכירה בישראל. ״החברה
משקיעה כיום כ-1.2 מיליון דולר ביום בפיתוח חדשנות וטכנולוגיה ואין לנו ספק שהצרכן הישראלי שצמא
ומעריך חדשנות (שבהרבה מקרים מביאה גם לחסכון כספי) ישמח לקבל את המוצרים החדשים שלנו בחנות
בקרבת הבית״.


אודות Epson ישראל
Epson ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מ- Epson אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי
הדפסה, סריקה והקרנה. ל- Epson ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון,
עד לבית הלקוח.


בתמונה: דוד שרוני
יש אישור שימוש בקרדיט צלם: גטר

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים