קבוצת לוריאל מייסדת קרן לתמיכה בנשים יזמיות

קבוצת לוריאל מייסדת קרן לתמיכה בנשים יזמיות. סקירה דוסיז צרכנות.

מטרת הקרן, בהשקעה ראשונית של 25 מיליון יורו, להשקיע ולתמוך בסטארט-אפים ביוזמה ובניהול יזמיות מכל העולם, כולל מישראל

קבוצת לוריאל, חברת הביוטי המובילה בעולם, מכריזה על השקת היוזמה החדשה L'Oréal BOLD FEMALE FOUNDERS  – שנועדה להשקיע ולתמוך בסטארטאפים ביוזמת ובראשות נשים מכל העולם, כולל מישראל.

הקרן תנוהל על ידי קרן ההון סיכון שלה  – BOLD – ראשי תיבות של "הזדמנויות עסקיות לפיתוח לוריאל", באמצעות הקצאה ראשונית של 25 מיליון יורו.

קרן BOLD FEMALE FOUNDERS  תתמקד בהזדמנויות השקעה ברחבי העולם כולל בישראל, בתחום הביוטי במובנו הרחב, לרבות מותגים, טכנולוגיות ביוטי, ביוטכנולוגיה ומדעים ירוקים. ייסודה של קרן זו וההשקעה בה, הן בהלימה למחויבות האסטרטגית של קבוצת לוריאל לקדם שוויון מגדרי.

"לוריאל מחויבת במשך שנים רבות לקידום נשים, באמצעות תוכניות ויוזמות רבות של קרן לוריאל, כמו לוריאל למען נשים ונערות במדע, ונשים למען האקלים. קרן BOLD FEMALE FOUNDERS  נועדה לממן את הסיכון שביזמות נשים, שעודנה נמוכה באופן יחסי. על ידי מתן מענה לאי-השוויון בפניו עומדות מייסדות במסע היזמות שלהן.

"אנו מביאים לידי ביטוי את הייעוד שלנו: ליצור את היופי שמניע את העולם", אומר ניקולא הירונימוס, נשיא ומנכ"ל קבוצת לוריאל. "כיום, 30% מהסטארט-אפים בקרן ההון סיכון שלנו BOLD מובלים על ידי נשים. עם BOLD FEMALE FOUNDERS  אנו מאיצים את השקעת ההון סיכון שלנו כדי לתמוך ביזמות נשית".

Gouzelle ISHMATOVA, מנהלת האסטרטגיה הראשית של BOLD, הוסיפה :  "תעשיית הון סיכון מכילה יותר פירושה מתן יותר הזדמנויות ליזמיות שנמצאת בייצוג חסר. לאמיתו של דבר, סטארטאפים בראשות נשים מקבלים פחות מימון, ובכל זאת הם מתקדמים בעקביות. עם  BOLD FEMALE FOUNDERS, אנחנו רוצות לשנות את חוקי המשחק, על ידי השקעה ביצירתיות ובכישרון של הדור הבא של יזמות נשים".

השקעה אסטרטגית זו של קבוצת לוריאל, היא צעד נוסף במחויבות ארוכת השנים של הקבוצה לשוויון והעצמה של נשים.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים