שיתוף פעולה חוצה חברות למען לומדי התורה: כך עמותת החסד חילקה מאות סלי מזון לקראת החגים

ישע ומזור

בשיתוף פעולה יוצא דופן נרתמו הנהלת רשת המזון "יינות ביתן – שוק מהדרין" יחד עם קבוצת "אלקטרה" למשימה המיוחדת ובביצוע מושלם הם דאגו למאות סלי המזון שיגיעו לכל אותם משפחות ברוכות ילדים על ידי עמותת "ישע ומזור"

כמדי שנה בשנה גם השנה עם התקרב הימים הנוראים וחגי תשרי יערכו בעמותת "ישע ומזור" מייסדו של הגאון רבי יאיר ישראלי זצ"ל אשר שימש כראש ישיבת "תפארת ישראל" בראשון לציון חלוקת סלי מזון רחבות היקף למאות משפחות זקוקות ומרובות ילדים זאת בכדי שהם יוכלו להכניס את החגים בשמחה וברוגע כלכלי.

בשיתוף פעולה יוצא דופן וחוצה חברות ענק נרתמו הנהלת רשת המזון "יינות ביתן – שוק מהדרין" יחד עם קבוצת "אלקטרה" למשימה המיוחדת ובביצוע מושלם הם דאגו למאות סלי המזון שיגיעו לכל אותם משפחות ברוכות ילדים ונזקקות אשר ידם אינה משגת לקנות את כל צרכי החגים הקרבים ובאים.

אלי וסלי סמנכ"ל אלקו מקבוצת "אלקטרה" מספר כי מי שדאג לכל אריזת סלי המזון היו הנהלת רשת הענק "יינות ביתן" ונחום ביתן הבעלים אשר בשיתוף פעולה יוצא דופן עם קבוצת "אלקטרה" ארגנו בהיערכות לוגיסטית רחבת היקף את כל אותם מאות סלי המזון.

מדובר במאות סלי מזון ענקיים, כאשר כל סל מגיע לעלות של למעלה מאלף ₪. הסלים כולם נתרמו על ידי עמותת "ישע ומזור" ונארזו בצורה יוצאת דופן על ידי מאות עובדי קבוצת "אלקטרה" שבמסגרת יום של חסד הגיעו לארוז את מצרכי המזון לכל אותם מאות משפחות נצרכות.

יצוין כי חלוקת סלי המזון על ידי עמותת "ישע ומזור" נערכת מידי שנה בערבי חגי תשרי ופסח. סלי המזון מחולקים למאות משפחות נזקקות המתגוררים בבני ברק, ירושלים ובשאר הערים החרדיות. מדובר כאמור בשיתוף פעולה יוצא דופן כאשר "יינות ביתן" ו"אלקטרה" נרתמו למשימה ובזכותם מאות משפחות יוכלו לחגוג את החגים באושר ורוגע כלכלי.

מיכאל לובושיץ המשמש כמנכ"ל קבוצת "יינות ביתן" אמר כי הוא שמח על הזכות הגדולה אשר נפלה בחלקו להירתם ולעזור למאות משפחות נזקקות. לדבריו "אין לך מעשה חסד גדול מזה בימי אלול מלסייע ולהאכיל מאות פיות רעבים בחגי תשרי".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים