2

לייקים

טמבור: המדריך המלא לצביעת הבית לקראת חג הפסח

חג הפסח, שמתקרב אלינו בצעדי ענק, פותח באופן רשמי את עונת השיפוצים והשדרוגים בבית הישראלי.

שתפו:

טמבור: המדריך המלא לצביעת הבית לקראת חג הפסח

חג הפסח, שמתקרב אלינו בצעדי ענק, פותח באופן רשמי את עונת השיפוצים והשדרוגים בבית הישראלי.

שתפו:

תקופת האביב מביאה איתה תחושת התחדשות ורעננות שמעירה אצלנו את הצורך לחדש ולרענן. אחת הדרכים הקלות והמהירות לחדש את הבית היא צביעת הקירות, שיכולה להעניק מראה חדש ושונה לבית שלכם, וכן – תוכלו לעשות זאת לגמרי בעצמכם.
קבלו את המדריך המלא לצביעת הבית שיבטיח לכם תוצאה ממש כמו של המקצוענים. מוכנים? אנחנו מתחילים.

לא צובעים לפני שמתכננים

החלטתם לצבוע את הבית או כמה מחדריו? מעולה. אבל לפני שאתם רצים לקנות מברשת וצבע, קחו דף ועיפרון והתחילו לתכנן:

  • מה אתם רוצים לצבוע? האם אתם מתכננים לצבוע את כל הבית או רק חדרים מסוימים? האם יש חדרים שלא דורשים צביעה מחודשת?
  • האם הקירות חלקים ומוכנים לעבודה? לפני הצביעה, טפלו בסדקים בקירות, חורים וסימני עובש. כדי להגיע למראה סופי של קיר חלק, הקפידו על תיקון סדקים וחורי מסמרים לפני הצביעה בעזרת קלסימו X . אחרי סתימת הסדקים והחורים צבעו שכבה דקה של בונדרול סופר מעל התיקון.  
  • האם אתם מעוניינים בקירות חלקים או קירות עם אפקטים ומרקמים שונים? צביעת בית היא הזדמנות נפלאה להעניק לבית מראה מעוצב ומודרני. תוכלו לבחור בצבעים בעלי טקסטורות שונות או באפקטים שונים על חלק מקירות הבית, כמו אפקט ספארי או אפקט סוויד, ואפשר גם לצבוע קיר אחד בכל חדר בצבע שונה, שיעניק לבית מראה מיוחד ומעוצב.
  • איזה גוון תרצו? כדי לבחור את הגוון המתאים לבית, תוכלו לקבל השראה ממניפת הצבעים של טמבור . אם אתם לא בטוחים בבחירה שלכם ויש לכם שאלות נוספות, תוכלו גם לפנות בחינם לייעוץ מהמומחים שלנו בטלפון *6477.

איך יודעים כמה צבע יידרש לצביעת הבית או הדירה?

כדי לקבל מראה אחיד בסיום העבודה, חשוב לצבוע את כל הקיר באותו מיכל צבע. לשם כך, כדאי לחשב לפני הקנייה כמה צבע בדיוק תצטרכו. כדי לחשב, מודדים את גובה הקיר ומכפילים באורך. התוצאה היא פני השטח של הקיר. עכשיו חברו את שטחי הפנים של הקירות שאתם מתכננים לצבוע והחסירו את שטחי הפנים של הדלתות והחלונות שבקירות אלה. ברוב המקרים יש צורך ב-2 שכבות צבע, לכן הכפילו כעת את התוצאה ב-2. לתוצאה הסופית שקיבלתם הוסיפו 20%-30%, כדי להבטיח שיישאר לכם מספיק צבע.
לכל סוג צבע יש כושר כיסוי שונה, שמופיע על אריזת הצבע וגם בדף המוצר באתר. כדי לחשב כמה מיכלי צבע אתם צריכים, חלקו את שטח הקיר בכושר הכיסוי ותקבלו את הכמות הדרושה בליטרים.

באלו מוצרים להשתמש?

לכל צבע יש תכונות ייחודיות, שמבדילות אותו מסוגי צבעים אחרים – הגנה מפני רטיבות, לחות ועובש, תנאי חוץ, בידוד משופר וכו’. לצביעת קירות פנימיים מומלץ להשתמש בסופרקריל 2000 של טמבור, צבע איכותי המעניק לחדר מראה אלגנטי ומהודר, ומצטיין בעמידות גבוהה ויישום קל. לצבע במראה משי מבריק, כן לקבלת קיר רחיץ במיוחד מומלץ להשתמש בסופרקריל משי של טמבור.

לפני בחירת סוג הצבע שבו תשתמשו, בידקו מהו סוג הצבע הקיים על הקיר שאותו אתם רוצים לצבוע. כך למשל, במקרה שתרצו לחדש קיר סיד עם צבע אקרילי (שנחשב צבע עמיד יותר וקל לניקוי), חשוב לצבוע אותו קודם בצבע מקשר כמו בונדרול סופר, שיעזור לצבע החדש להיתפס על הקיר.
לצביעת חדרי ילדים מומלץ לבחור בצבע ידידותי לסביבה על בסיס מים, בעל תו ירוק של מכון התקנים, שאינו פולט רעלים, כמו סדרת סופרקריל, צבעי פוליאור וצבעי האפקטים לצביעה של טמבור.

מה כדאי לקנות?

לפני שאתם יוצאים לחנות כדי לקנות את הציוד, הכינו רשימת קניות מפורטת, כדי לא להתפתות למוצרים שאתם לא באמת צריכים. למלאכת הכנת הקיר והצביעה תזדקקו ליריעות ניילון לכיסוי והגנה, מברשות, רולר עם מוט מאריך, מגש צבע, חומר למילוי סדקים, ניירות שיוף להחלקת משטחים , שפכטל וסולם. לפני היציאה לחנות כדאי לבדוק אילו פריטים כבר יש לכם בבית ואם אפשר לשאול חלק מהפריטים מחברים או שכנים.

הכנת החלל לצביעה

לפני שאתם מסתערים על הבית עם מברשת, הכינו את החלל המיועד לצביעה. הזיזו רהיטים למרכז החדר וכסו אותם ביריעות הגנה, הסירו את הווילונות, כסו משקופים, דלתות ונקודות חשמל, פרשו יריעות על הרצפה, טפלו בסדקים ובחורים אם יש, נקו היטב את הקיר והמתינו לייבוש מלא. כדאי לדאוג למטלית לחה בהישג יד, כדי שתוכלו לנקות טפטופי צבע במהירות. 

קדימה לעסק!

מומלץ להתחיל את תהליך הצביעה בעבודה עם מברשת באיזורים הפחות נגישים – פינות החדר, סביב המשקופים והחלונות.  אחר כך אפשר לעבור לכיסוי המשטחים הנרחבים בעזרת רולר. לקבלת תוצאה מיטבית מומלץ לצבוע בשתי שכבות לפחות (לפעמים תידרשנה אפילו שלוש שכבות) ולהמתין כמה שעות בין השכבות עד לייבוש מלא של הצבע. לאחר ייבוש מלא של שתי שכבות, בחנו היטב את הקיר ובידקו האם נדרשת שכבה שלישית.

בהצלחה וחג שמח!

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים