1

לייקים

פסח – חג הניקיון: טיפים לשמירה על מטליות מיקרופייבר!

מטליות מיקרופייבר מהוות את אחד מכלי הניקוי הטובים והשימושיים ביותר הקיימים כיום להברקת הבית.

שתפו:

פסח – חג הניקיון: טיפים לשמירה על מטליות מיקרופייבר!

מטליות מיקרופייבר מהוות את אחד מכלי הניקוי הטובים והשימושיים ביותר הקיימים כיום להברקת הבית.

שתפו:

בד המיקרופייבר הינו בד דק וקל משקל בעל יכולת ספיגה גבוהה, שיכול להכיל עד שמונה פעמים את משקלו במים ולכן נפוץ מאוד בתעשיית הניקיון. בנוסף הוא בעל יכולת יוצאת דופן לספוג שמנים ומיני נוזלים נוספים. מדובר בבד רך שנחשב ליעיל ועמיד במיוחד לאורך זמן ועל כן גם חסכוני. מטליות המייקרופייבר יעילות ומתחדשות, יכולות לשמש תחליף אקולוגי וחסכוני למגבות נייר ולייעל את זמן העבודה בהברקת משטחים. עם זאת, יש לדעת כיצד לשמור ולטפל בהן בכדי למקסם את השימוש, להוציא מהן את המירב ולגרום להן להאריך חיים.

המותג הוסטס מבית חברת אינטרסן, המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, משתף בטיפים פרקטיים שיעזרו להוציא את המירב מהמטליות ולגרום להן להאריך חיים.

שימוש במטליות מיקרופייבר מקצר את זמן העבודה של מרבית משימות הניקיון בבית ועושה זאת תוך הפחתת שימוש בחומרי ניקוי ועל כן שימוש בהן חוסך כסף רב לטווח ארוך. מרבית מטליות המיקרופייבר עובדות ומנקות בצורה יסודית ונהדרת כשהן ספוגות במים בלבד. לכן, בעת שטיפת המטלית, חשוב להימנע משימוש בסבון קשה, מרככי כביסה או הוספה של כל חומר ניקוי אחר שעלול לצפות את סיבי הבד, מה שיגרום למטליות להפוך עם הזמן לפחות יעילות בניקוי. במידה והחלטנו בכל זאת להשתמש בחומרים כימיים, עשו זאת בכמויות קטנות מאוד.

כיצד ננקה את המטליות?

כביסה ידנית: נערו את הבד בכדי לשחרר את עודפי הלכלוך. מלאו דלי עם מים קרים או חמים, הניחו בפנים את מטליות המקרופייבר וקרצפו באמצעות הידיים את כל האזורים בהם נמצאים כתמים כבדים. לאחר מכן השרו את המטלית למשך 15-20 דקות וחזרו על אותה פעולה. שטפו מתחת למים זורמים וייבשו.

כביסה במכונה: מטליות מיקרופייבר ניתנות לכביסה במכונה מטעמי נוחות. אין לשטוף מטליות מיקרופייבר עם סוגי בדים אחרים ובמיוחד עם בדי כותנה. אלו עלולים להרוס את הסיבים של המטליות, לשחרר אותם ובכך יפגעו גם בדים אחרים הנמצאים בכביסה המשותפת. לפני הכנסה למכונת הכביסה נערו את המטליות ושחררו מהן את עודפי הלכלוך. בחרו חומר ניקוי עדין ללא תוספות של מרככי כביסה והשתמשו בו בכמות קטנה בלבד, לא יותר מכפית אחת. במידה ולמטלית מיקרופייבר יש ריח לא נעים, ניתן להסירו באמצעות תוספת של כף חומץ לבן למכונת הכביסה.

למטליות מיקרופייבר יתרון בכך שהן מתייבשות במהירות, הן באוויר הפתוח והן במכונה. לאחר כל שימוש במטלית, השתדלו לתלות אותה לייבוש באור שמש ישיר, או באזור עם זרימת אויר טובה. הקפידו לנקות היטב את הלכלוך שמצטבר במטלית לפני הייבוש. לכלוך מצטבר עלול להפיץ ריח לא נעים, לוכד את הסיבים ופוגע בהם.

אחסנו את מטליות המיקרופייבר יחדיו, אך בנפרד מכל סוגי מטליות אחרות.

אין לגהץ מטליות מיקרופייבר – חום מוגזם עלול להמיס את הסיבים.

הוסטס- להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים