0

לייקים

לקראת החג – משיקים ב- נעמן סדרת כלי בישול חכמים וקולקציית אביב-קיץ

מגוונת המבטיחה בישול מקצועי יותר, הגשה חווייתית יותר ואירוח בסטייל

שתפו:

לקראת החג – משיקים ב- נעמן סדרת כלי בישול חכמים וקולקציית אביב-קיץ

מגוונת המבטיחה בישול מקצועי יותר, הגשה חווייתית יותר ואירוח בסטייל

שתפו:

לסדרת TOMBY הפופולארית מתווסף לראשונה בישראל, סיר לבישול ולאידוי של מנות בריאות לכל המשפחה חגיגית ואקסקלוסיבית במיוחד היא סדרת יציקה Private Chef 'מיני מיני' עם מבחר סירים, קלחות ומחבתות להגשה אישית לכל סועד

סדרתTOMBY LUXURY  – סירי נירוסטה בטכנולוגיית צביעה חיצונית ייחודית מרהיבה המותאמת לבישול ולהגשה חגיגית ומהודרת ומבחר כלי הגשה ואירוח מקוריים המאפשרים הרכבה עצמית בשיטת mix&match בעיצובים מיוחדים של מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte ושלל אביזרי מטבח, גאד'טים, וכלים מבית 'מקסוול & וויליאמס'

קולקציית אביב-קיץ 2021 של נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח בישראל, שופעת חדשנות ומצטיינת בנוחות הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לחימום, להגשה ולאחסון במקרר.

בקולקציה גם גאדג'טים שימושיים ואביזרים משלימים חדשניים מהארץ ומחו"ל למטבח הביתי והמקצועי. הקולקציה החדשה, מאפשרת ליהנות מאופציות רבות של -mix&match וכך כל אחד יכול ליצור את הסט האישי והמושלם עבורו על פי בחירתו והעדפותיו ושילוב מגוון טקסטורות, צבעים וצורות גיאומטריות
המשתלבים בהרמוניה זה עם זה כולן פרי יצירת סטודיו Tutto Arte.

הקולקציה כולה מצטיינת באיכותה וזמינה כבר עתה בחנויות נעמן ובאתר האונליין המספק חווית קניה נגישה
וזמני אספקה מהירים למי שמעדיף לערוך מסע שופינג וירטואלי.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "המציאות שכפתה עלינו מגיפת הקורונה הפכה בשנה האחרונה את הבית למרכז הפעילות לאורך ימים שלמים וארוכים, ואת המטבח לזירה הכי אטרקטיבית ותוססת בבית.

התופעה הזו שפשטה בארץ ובעולם גרמה לכך שבמטבחים גברה הפעילות עד מאד, גם בני הבית הצעירים גילו כישורי מטבח; בבישול ובאפיה, תופעה זו אתגרה את מעצבי הבית של נעמן גרופ בסטודיוTutto Arte אשר תכננו וייצרו בקפידה קולקציית מוצרים בצבעוניות אביבית לעיצוב שולחן הפסח , עם תקווה גדולה לערוך את סדר הפסח, סביב שולחן חגיגי ערוך בסטייל, עם כל בני המשפחה".

בין הסדרות החדשות, סדרת כלי הגשה JAZZ, הסדרה המובילה בקולקציית החג, עשויה פורצלן אלגנטי בצבעי שחור לבן קלאסיים בטקסטורות ובעיטורים גיאומטריים של עבודת מחשבת. הכלים נעשו בהשראת כלי הגשה לא שיגרתים, כפי שניתן לראותם וליהנות מהם במסעדות משובחות.

הגיוון המפתיע של צלחות, בולים, פליסמנטים וכלי הגשה חסיני חום ועוד, בצורות לא סטנדרטיות מצליח להשתלב היטב וליצור הרמוניה ועניין רב על השולחן.
גם סדרת רפסודי של המותג האוסטרלי מקסוול &ויליאמס מאופיינת בצבעוניות ומעוטרת בשלל פרחים התורמים לשמחה בשולחן החג.

הסדרה מציעה מגוון עשיר של כלי הגשה גדולים ורחבים במיוחד המונחים במרכז השולחן. הכלים שרק נראים כבדים מפתיעים בקלות משקלם הנובע מכך שהם עשויים מדולומייט שהוא חומר קל מאוד, נוח ומתאים במיוחד לכלי הגשה מרכזיים. בסדרה הססגונית מבחר כלי הגשה אישיים לכל סועד כגון צלחות אוכל
למנה ראשונה ועיקרית, קערות מרק, צלחות וקעריות למנות הקינוח, בצבעים ובשילובים יפיפיים בגוונים של כחול טורקיז, תכלת וצהוב.

הנאה מרובה צפויה בשימוש בכלים מסדרת TOMBY הכוללת 8 סוגי סירים עשויים נירוסטה אל חלד בגדלים משתנים וגם סיר חדש וגדול במיוחד (9,5 ליטר סיר תחתון) לבישול ולאידוי.

הסיר החדש מתאים (לא בפסח) להכנת 3 קילו (!) קוסקוס, וכמו שאר הכלים בסדרת TOMBY הוא מתאים לכל סוגי הכיריים ולשימוש במדיח.

המעדיפים הגשה אישית ישמחו לגלות בקולקציית אביב-קיץ 2021 של נעמן את סדרת Private Chef

'מיני מיני' כולה יציקת אלומיניום לבישול איכותי, להולכת חום מהירה ואחידה ולחסכון בזמן ובאנרגיה.

כל הכלים בסדרה בעלי ציפוי Non-Stick המונע הידבקות המזון, ומאפשר שימוש מופחת בשמן ולניקוי קל ונוח והם מתאימים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה.

את חווית האירוח החגיגי ניתן יהיה להשלים עם אחת ממערכות סכו״ם DOR בעיצוב יוקרתי ובמראה עדין. סט הסכו"ם העשוי נירוסטה אל חלד 18/10 מתאים ל-6 סועדים ומגיע בשלושה צבעים יפיפיים – שחור, ברונזה וזהב.

מפתיעה לא פחות היא אורבן סטייל – סדרה אלגנטית ויפיפיה פרי יצירתו של סטודיו Tutto Arte, המציעה מבחר כלי אוכל והגשה העשויים מפורצלן בהדפסי סיליקון ונגיעות מעודנות בגווני שחור לבן.

מי שעדיין רוצה לרכוש סט שלם ולא להרכיב עצמאית, מוצעים בנעמן גם סטים שלמים לאירוח וביניהם:
אתניק – סט בצבע טורקיז מעודן מעוטר באלמנטים וצורות גיאומטריות, מגנוליה – סט פרחוני של צלחות בדוגמאות ובצבעים שניתן להרכיב בהתאם למגמת ה- .mix&match
ולקינוח Silk Road – סדרת כלי הגשה לאירוח ולמנות אחרונות. לאור מגמה שהולכת ומתחזקת בקרב אוהבי הקינוחים מציע המותג נעמן כלים ייעודיים להגשת תה וכיבוד, ספלונים וקנקני תה אלגנטיים, מעמדי קומות וצלוחיות לקינוחים.

כלי הסדרה צבעונית
במיוחד ארוזים בקופסאות מהודרות – מתנה מרשימה ושימושית לחג.

וכמו בכל שנה, נעמן חוסכת ללקוחותיה לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות המותג מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים – רק לבוא ולרכוש, מבלי להמתין בתור ולהתעכב בעמדות האריזה.

לרגל החגים מציעים בנעמן 40% הנחה על הקולקציה החדשה (בקניית 3 מוצרים ויותר
ממגוון החנות).

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר
בתוקף עד 4.4.21 או עד גמר המלאי.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים