0

לייקים

המהפכה הטכנולוגית של מולר: מוצרי חשמל מתקדמים עם פתרונות הלכתיים מובנים

שמירת שבת ואיכות במקום אחד: כדי לתת מענה לציבור שומרי השבת, מציעים במותג החשמל המתקדם "מולר" שורה של מכשירי חשמל מתקדמים עם פתרונות הלכתיים מובנים לשימוש בשבת וחג ללא כל חשש

המהפכה הטכנולוגית של מולר: מוצרי חשמל מתקדמים עם פתרונות הלכתיים מובנים

שמירת שבת ואיכות במקום אחד: כדי לתת מענה לציבור שומרי השבת, מציעים במותג החשמל המתקדם "מולר" שורה של מכשירי חשמל מתקדמים עם פתרונות הלכתיים מובנים לשימוש בשבת וחג ללא כל חשש

שתפו:

על מנת למנוע את הצורך בטרחה מיותרת, כלל המוצרים מוצעים לרכישה ברשת "אושר עד", יחד עם ביצוע הקניות הרגילות לקראת הפסח או בכל עת

במשך שנים ארוכות נדרשו שומרי השבת להתמודד עם טכנולוגיה שלא ממש נותנות מענה לציבור שומרי תומ"צ, כך שככל שהפתרונות הטכנולוגיים התקדמו במהירות במגוון עצום של מוצרי חשמל לבית – דווקא הקשיים של ציבור שומרי השבת גדל.

על רקע ההתמודדות הזו הקים בזמנו הגאון רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל את "המכון המדעי-טכנולוגי להלכה" וגופים נוספים קמו על מנת למצוא פתרונות עבור מכשירי החשמל השונים, על מנת שיתאימו לציבור שומרי השבת ולמשפחות ברוכות הילדים.

עד לאחרונה , רב הפתרונות ההלכתיים בשוק מוצרי החשמל היו נקודתיים ולא כללו פתרונות ומענה כולל לציבור שומר השבת עבור מגוון רחב של מכשירי החשמל לבית. צוות החשיבה לפיתוח מוצרי חשמל לבית של מולר, מותג החשמל המוביל והאיכותי, יצר בשנים האחרונות מהפכה של ממש בתחום, כך שכעת ציבור רחב של שומרי השבת יכולים להנות ממוצרי חשמל מתקדמים עם פתרונות הלכה לבית.

מוצרי החשמל החדשים של מולר הם גם מהמתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק החשמל מצד אחד , וגם מספקים פתרון הלכתי כולל ומלא לציבור שומרי השבת מאידך.

צוות החשיבה והפיתוח של מולר עמל לילות כימים לספק לכם מגוון פתרונות שיעשו לכם את ההכנות לשבת וחג קלות ונוחות, ובין היתר את המכשירים המתקדמים הבאים:

תנור אפייה וכירים הנהפכות ל"לפלטת שבת" ול"תנור שבת" בלחיצת כפתור, ובאישור המכון המדעי טכנולוגי להלכה מיסודו של הגאון רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל. זהו תנור אפייה עומד מתקדם, משולב עם משטח זכוכית של 4 מבערי כיריים קרמיות – כולל תוכנית ניקוי מתקדמת לניקוי ב-350 מעלות להפרדה בין בישול חלבי ובשרי. התנור מגיע גם עם משטח אלומיניום ייעודי לסירים לשימוש בשבת וחג! לתנור מגוון תכניות רחב, ביניהם, מצב של טמפרטורה גבוהה להכשרת התנור, מצב נצרך ביותר לקראת חג הפסח, גריל סטטי (הגריל הכפול) ועוד.

מנורת שבת לד, הכולל נורת לד עוצמתית וחסכונית עם מנגנון להסתרת האור באמצעות וסת, ללא חשש חילול שבת. באישור המכון המדעי טכנולוגי להלכה מיסודו של הגאון רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל. הנורה המהפכנית ניתנת לתלייה על הקיר, כך שהיא מתאימה לכל חדר בבית ולכל חלל אחר. הפתרון שהתקבל בכל בית ובית בכל תפוצות ישראל לעונג שבת אמיתי.

קומקום שבת – שומר חום ייחודי, הכולל מנגנון נעילה בין הקומקום לבסיס לשימוש בקלות וביעלות בשבת וחגללא חשש חילול שבת, כאשר המים נשארים חמים לשימוש במשך שעות ארוכות. הקומקום המהפכני של מולר הוא בעל קיבולת ענקית של 2.5 ליטר מים, חלון שקוף ומד מים, המאפשר לראות את כמו המים בקומקום בכל זמן נתון. הקומקום מגיע במספר צבעים לבחירה והינו מאושר לשימוש בשבת וחג בהכשר חוג חתם סופר פ"ת וגופי כשרות נוספים. הקומקום אינו צריך טבילה.

הפטנט של השנה, כמה גאוני! כיריים קרמיות ההופכות בלחיצת כפתור ל"פלטת שבת" – כיריים חשמליות קרמיות מתקדמות הכוללות תשע רמות חום לכל טבעת חימום, לחצן RESTART המאפשר לשמור הגדרת חימום לאחר כיבוי הכיריים, נעילה בטיחותית, לחצן התחלה מהירה.

חיבור לחשמל חד-פאזי לשימוש מידי, משטח זכוכית חלק ובוהק למראה נקי וכמובן כולל משטח אלומיניום ייעודי לסירים לשבת וחג. הכיריים התקבלו בהתלהבות רבה באלפי בתים בישראל. באישור המכון המדעי טכנולוגי להלכה מיסודו של הגאון רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל.

הפסח הזה תוכלו להתחדש עם מוצרי מולר ולחגוג כבני מלכים.

מוצרי החשמל המתקדמים של מולר, הכוללים פתרונות הלכתיים ופרקטיים לשימוש בשבת וחג, זוכים להיענות רבה בציבור והיבואנים מדווחים בחודשים האחרונים על גידול ניכר במכירות מכשירי החשמל החכמים, בייחוד כאשר אנו מתקרבים לקראת חג הפסח. על מנת להקל על הציבור ברכישת פתרונות החשמל המתקדמים הללו, מכשירי החשמל החכמים של מולר מוצעים למכירה בכל סניפי "אושר עד", כך שאין צורך להיטלטל לחנות מכשירי חשמל ייעודית כדי לרכוש את המוצרים שיהפכו לכם את הבית והמטבח לחכמים וכשרים יותר – ואפשר לעשות זאת יחד עם הקניות הרגילות של סל המוצרים לקראת חג הפסח ובכל עת.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים