1

לייקים

סוף החורף? שקלו לבקר במעיינות שיאפשרו לכם בילוי חורפי

מזג האוויר החורפי שעדיין אופף אותנו בימים האחרונים, מזמן הזדמנות נהדרת להיפרד מהעונה הקרה עם בילוי חורפי במעיינות חמים.

שתפו:

סוף החורף? שקלו לבקר במעיינות שיאפשרו לכם בילוי חורפי

מזג האוויר החורפי שעדיין אופף אותנו בימים האחרונים, מזמן הזדמנות נהדרת להיפרד מהעונה הקרה עם בילוי חורפי במעיינות חמים.

שתפו:

ביקור במעיינות חמים עשוי להיות פתרון אידיאלי לשאיפת אוויר צח ובילוי בטבע בימים אלה, מבלי להתפשר על שהייה בטמפרטורת נמוכות. לאורכה של הארץ קיימים מספר מעיינות חמים (וטבעיים!) שישמחו להיות מפלט מנחם עבורכם בימים הקרים האחרונים של החורף. המומחים של Booking.com ריכזו עבורכם שישה מעיינות חמים ברחבי הארץ, עם מקומות אירוח אהובים על ידי מטיילים רבים בקרבת מקום, כך שתוכלו ליהנות מחופשה מרגיעה ומיוחדת גם במזג האוויר הנוכחי.

מאגר עורבים ומאגר בנטל

מאגר בנטל נמצא ברמת הגולן ובשוליו נמצאים שני צינורות אשר מזרימים מים קרים וחמים אל המעיין. שני הצינורות הללו יוצרים מאגר מים בטמפרטורה מושלמת לטבילה חורפית. יש לשים לב שהמים לא זורמים מהצינורות באופן קבוע ורציף, אז מומלץ לבדוק את מצב הזרימה לפני ההגעה למעיין. מאגר מים חמים נוסף שנמצא בקרבת מקום הוא מאגר עורבים, בסמוך לצומת וואסט. מקור המים מצוי במי מעיינות הנשאבים בסמוך לקיבוץ שמיר, אשר זורמים בעוצמה בתוך צינור ויוצרים סביבו פלג מים רחב אשר הטמפרטורה בו גבוהה ועשויה להגיע עד 40 מעלות. הג'קוזי הטבעי הזה עטוף בנוף הרים קסום מה שהופך את החוויה לעוד יותר מיוחדת.

עבור המעוניינים לחלק את השהייה במעיינות על פני מספר ימים, ולכלול בחופשה יעדי טיול נוספים באזור רמת הגולן, ניתן ללון בצימר פוינט אוף וויו. הצימר נמצא ביישוב ברוכים קלע אלון במרחק קצר משמורת טבע נחל הבניאס, ומיקומו דורג לטובה בקרב האורחים ששהו בו. הצימר מציע בריכה פרטית וכולל מטבח, נוף לגינה ופינת ישיבה. במהלך השהייה בו תוכלו ליהנות גם מטיולי הליכה ורכיבה על אופניים בסביבה.

עין ג'ונס

בצפון הארץ סמוך לחמת גדר, שוכנת בריכת רחצה מבוטנת בגודל 32 מטר מרובע. בתוך הבריכה, שמכונה עין ג'ונס, נובעים מים רותחים בהם יש כמות נאותה של מינרלים. יש לקחת בחשבון שהמים הרותחים מתאפיינים במעט שמנוניות, אך טבילה בהם בעיצומו של יום חורפי עוטפת את הגוף בחום ומסייעת לזכך ולהרגיע את הנפש. בשל הטמפרטורה הגבוהה של המים, מומלץ לטבול בבריכה בהדרגה. בנוסף, בשל קרבה של מוצב צבאי לאזור, מומלץ לבדוק טרם ההגעה האם הגישה למעיין אפשרית. בכדי להמשיך ליהנות מיופיו של האזור ומאווירת הטיול המרגיעה, תוכלו ללון בבקתות העץ בין מים לשמיים בנאות גולן. עם הגעתכם לסוויטה תקבלו פרחים, שוקולדים, יין ומאפים ביתיים, ובמהלך השהייה תוכלו ליהנות מעיסוי מרגיע בחדרכם כיאה לחופשה מרגיעה בעיצומה של תקופה מתוחה.

גן לאומי חמת טבריה

על אף העובדה שטבריה היא יעד מוכר בקרב מטיילים ישראלים, לא בטוח ששמעתם עדיין על המעיינות הבאים. בכניסה הדרומית לעיר ועל חוף הכנרת שוכן אתר ארכיאולוגי וגן לאומי חמת טבריה, בו ניתן למצוא מעיינות חמים, שרידי בית כנסת עתיק שמוכר בעיקר הודות לרצפת הפסיפס המרהיבה שלו, שרידי מרחצאות קדומים וחמאם. השמועה אומרת שהמעיינות החמים במקום בעלי סגולות מיוחדות עם כוחות ריפוי. לאחר שכשוך במעיינות החמים ובמרחק חמש דקות נסיעה, תוכלו להשלים את חווית הטיול בטבריה בשהייה במלון יו בוטיק כנרת. המלון ממוקם במיקום נוח במרכז העיר וקרוב לכל האתרים המרכזיים בה כולל הכנסייה הסקוטית, קבר הרמב"ם והטיילת.

עין קדם

בנקודה בה מסתיים נחל קדם ועל גדת ים המלח, ניתן למצוא נביעה של מספר מעיינות באיזור המכונה "עין קדם", בו יש מגוון בריכות בעומקים וגדלים משתנים בטמפרטורות שונות, כך שתוכלו לנסות ולבחור באיזו בריכה ברצונכם להשתכשך בהתאם להעדפותיכם האישיות. מלבד טבילה במים חמים העשירים במינרלים טבעיים שעושים טוב לגוף ולנפש, ביקור בעין קדם מציע לכם גם ליהנות מתמונות הנוף המרהיבות של ים המלח. בכדי להשלים את הביקור ולהמשיך ליהנות מנופי האזור, תוכלו לחתום את היום עם לינה במלון קראון פלזה ים המלח הממוקם ממש על קו החוף. מיקום המלון דורג כגבוה במיוחד בקרב האורחים ששהו בו, והוא מציע חדרים אלגנטיים עם אינטרנט אלחוטי, נוף לים ובריכת מים מתוקים שתשכיח את ריח הגופרית מהמעיינות החמים בהם ביליתם מוקדם יותר.

עין פלוטית

עין פלוטית שזכה גם לכינויים "המעיין הנסתר" ו"מעיין האהבה" מתחבא מאחורי עצי דקל לצד כביש המוביל ליישובי עין תמר ונאות הכיכר. הוא אמנם אינו מעיין חם בהגדרה אבל עצם האגדה שמלווה אותו, לפיה הרוחצים בו יזכו לאהבה או במילים אחרות –לחמימות מפרטנר אוהב, מזכה אותו במקום ברשימת המעיינות החמים. מי המעיין נעימים ומלוחים, בתוכם שוחים דגים קטנים שרק אם תאפשרו להם יטפלו במסירות בעור היבש המצוי ברגליכם. זאת, בשילוב עם מיקומו הנסתר, הופכים את הבילוי בו לחוויה שקטה ורומנטית. במידה ואכן בחרתם להתפנק בטיול רומנטי עם בן או בת הזוג לאחר תקופה ממושכת בבית, תוכלו ללון באכסניית המקום ביותר הנמוך בעולם, שדורגה גבוה במיוחד בקרב זוגות שביקרו בה עד כה. מקום האירוח ממוקם בנאות הכיכר ובמרחק נסיעה קצר מהמעיין, ותוכלו ליהנות מטיולי הליכה ורכיבה הפופולריים באזור.


אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים