2

לייקים

כל מה שאתם אוהבים לאכול – רק בריא יותר

גלו את מוצרי הסופר-פוד החדשים של ברא צמחים

שתפו:

כל מה שאתם אוהבים לאכול – רק בריא יותר

גלו את מוצרי הסופר-פוד החדשים של ברא צמחים

שתפו:

זה כבר לא סוד שמזונות העל, הידועים גם בשם "סופר פוד", עשירים בסגולות ויתרונות בריאותיים חשובים לאור העבודה שהם בעלי ריכוז גבוה של ערכים תזונתיים חשובים עבור בריאותנו. מינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, חלבונים ועוד. שילוב של סופר פוד בתפריט היום-יומי שלנו מסייע לנו להעלות את רמות האנרגיה בגוף, מחזק ושומר על מערכות הגוף השונות.
בימים אלה חברת ברא צמחים משיקה מגוון רחב וחדש של סופר פוד, המספקים מענה לצרכים השונים ותמיכה לאורח חיים בריא.


סדרת הסופר פוד של ברא צמחים מגיעה בתצורות של טבליות, פירות מיובשים ואבקות אשר מאפשרות להשתמש במוצרים בקלות, ללא מאמץ ולהוסיפם למזון.


בסדרה מגוון רחב של מוצרי סופר פוד: עשב שעורה, עשב חיטה, מאקה טריקולור, ספירולינה 5, מורינגה, סרפד, אסאי, גוג'י ברי, גולדן ברי, ארוניה ברי, אצת כלורלה ועוד…

שני מוצרים מתוך הסדרה:
עשב שעורה – "העשב הקדמון" הידוע בתרומתו לניקוי רעלים. אחד הגידולים העתיקים בעולם, נחשב לאחד מארבעת הירוקים רבי העוצמה שיש על כדור הארץ. ערך תזונתי יוצא מן הכלל ותכונות תראפויטיות רבות. הוא מכיל עושר של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, סוגים של אנזימים חיים וכלורופיל בכמות וזמינות גבוהה. שתיית משקה עשב השעורה הירקרק מעניק תחושה של קרירות ורעננות, התחדשות אביבית והרגשה כללית של ניקוי וטיהור. ייחודיות המוצר של ברא היא שהאבקה מופקת מתמצית יבשה של מיץ עשב שעורה אורגני וללא תוספת סוכר.

מאקה טריקולור – להזנה טבעית של מאגרי האנרגיה! זהו צמח המאכל הנחשב ליחידי בעולם, אשר מצליח לשרוד בגובה של כ- 4000 מטר מעל פני הים בתנאי אקלים קיצוניים. פקעות המאקה מכילות אחוזים גבוהים של מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו וחלבונים, פחמימות מורכבות וסיבים תזונתיים בעלי ערך תזונתי גבוה. ייחודיות המוצר של ברא הינה שהאבקה מכילה שילוב סינרגטי של שלושת פקאות המאקה: מאקה צהובה – המזינה מכולן: עושר רב של רכיבים תזונתיים; מאקה שחורה – הנדירה מכולם: מומלצת מאוד לספורטאים! מאקה אדומה – המתוקה מכולן: מגוון רחב של רכיבים צמחיים וטעם המתאים במיוחד לילדים (מעל גיל 3).

תוסף תזונה.
למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

סדרת הסופר פוד של ברא בהנחה מיוחדת 40% הנחה ברכישת המוצר השני
*תקף בין התאריכים 18.4-31.5
ניתן לרכוש את המוצר ברשת מרכזי ברא צמחים, באתר ובבתי הטבע

המוצרים הינם בכשרות בד"ץ חלקם חתם סופר בני ברק וחלקם ירושלים העדה החרדית

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים