5

לייקים

לניגשים למבחן הנהיגה – אתר סימוטסט מציע טיפים ועוד

אחת הבעיות העיקריות של תלמידי נהיגה שנגשים לטסט היא לחץ. ניגשים לטסט יעשו הכל כדי להימנע מלחץ, ישמרו את קיום הטסט בסוד, יפעילו דמיון מודרך ואפילו יפנו למאמנים מיוחדים להתמודדות עם לחצים.

שתפו:

לניגשים למבחן הנהיגה – אתר סימוטסט מציע טיפים ועוד

אחת הבעיות העיקריות של תלמידי נהיגה שנגשים לטסט היא לחץ. ניגשים לטסט יעשו הכל כדי להימנע מלחץ, ישמרו את קיום הטסט בסוד, יפעילו דמיון מודרך ואפילו יפנו למאמנים מיוחדים להתמודדות עם לחצים.

שתפו:

לא משנה מה הסיבות שגורמת ללחץ לפני הטסט ניתן להתמודד אתן באמצעות כלים פשוטים.

לכן ריכזנו לכם כאן טיפים לטסט מאתר simutest.co.il לכמה מהערים המרכזיות בארץ
אתר סימוטסט מציע טיפים לטסט בערים בכל הארץ וגם טסטים מצולמים למי שרוצה ללמוד לטסט מהבית

טסט בירושלים
תלמידים רבים בירושלים חוששים לנסוע באזור התעשייה תלפיות העמוס. התנועה הערה יחד הכבישים הצרים הופכת את הנסיעה לצפופה ומלחיצה וכאילו זה לא מספיק גרוע, צריך להתמודד גם החניות הלא חוקיות ותנועת הולכי הרגל. לאזור התעשייה תלפיות אפשר להגיע משני כיוונים, בשעות הבוקר המוקדמות, כשאין תנועה הטסטרים נכנסים לאזור התעשייה ישר מחניון הטסטים. מאוחר יותר טסטים שמתחילים בקטמון עוברים באזור התעשייה בדרך חזרה למשרד הרישוי. איך לעבור טסט באזור התעשיה תלפיות? נסיעה בכבישים באיזור התעשייה היא לא בעיה מאד גדולה, הכבישים בדרך כלל מסומנים כמו שצריך והם רחבים. העומס בכבישים הופך את האזור למאד מסובך ולכן הטסטרים נמנעים ממנו בשעות הפקקים. חשוב מאד לשמור על מהירות הנסיעה ולשים לב לרכבים ולהולכי רגל שיכולים לרדת לכביש מהמוסכים שבצדי הדרך לפעמים בצורה לא חוקית. הבעיה הגדולה יותר היא הכיכרות באיזור התעשיה. בכניסה ממשרד הרישוי וגם לי קניון הדר יש כיכרות דו נתיביות קטנות. הן נראות כמו כיכרות רגילות אבל יש בהן שני נתיבים בשטח צפוף מאד ונהגים נכנסים מכל הכיוונים. בנסיעה בכיכרות דו נתיביות חשוב לשמור על נתיב הנסיעה הנכון ולתת זכות קדימה לרכבים בכיכר.
לטיפים המלאים למבחן הנהיגה בירושלים – https://www.simutest.co.il/blogpost_tips_jerusalem/

טסט במודיעין
'כיכר התחבורה' במודיעין הוא מעגל התנועה הענק במרכז מודיעין, מכשול שגם נהגים מנוסים מתבלבלים בו לעיתים קרובות. אחת הבעיות הגדולות היא צורת הבנייה של מרכז התחבורה ככיכר מרובת נתיבים שמופיעים ונעלמים סביב הכניסות והיציאות מהמעגל. למעשה מרכז התחבורה היא לא מעגל תנועה, מפני שלא מתקיימים בו כללי הנסיעה במעגל תנועה. זה כביש רגיל עם צמתים, רמזורים ויציאות, שמסודר בצורת עיגול גדול. העובדה הזאת היא המפתח לנסיעה ב’כיכר התחבורה’. שביל לעבור את כיכר התחבורה תצטרכו שילוב של תכנון נסיעה ותשומת לב לסימנים על הכביש. הרמזורים בכניסה למעגל מקלים על הכניסה ויש להיכנס מהנתיב הימני כמו בנסיעה בכביש רגיל. לא משנה באיזה כניסה נכנסתם ל’כיכר התחבורה’, ברגע שתתחילו לנסוע הנתיב הימני ביותר יהפוך לנתיב לפניה ימינה בלבד לקראת אחת מחמשת היציאות. לכן, אם הבוחן לא מבקש לצאת ביציאה הבאה, אפשר מיד לעבור נתיב אחד שמאלה על מנת להקל על עצמכם בנסיעה ישר. רק כשהבוחן מבקש לצאת מ’כיכר התחבורה’ עוברים לנתיב הימני ביותר, גם אם יש שני נתיבי יציאה. פעולה זאת תקל על היציאה שלכם בכך שתהיו כבר בנתיב הימני אחרי שתצאו מהכיכר ולא תצטרכו לזכור לעבור נתיב נוסף ימינה.
לטיפים המלאים למבחן הנהיגה במודיעין – https://www.simutest.co.il/blogpost_tips_modiin/

טסט בבני ברק-תל אביב
משרד הרישוי בתל אביב-בני ברק הוא מהגדולים בארץ ומתבצעים בו מאות טסטים ביום. בדרך כלל מבחני הנהיגה יוצאים לכיוון רמת החייל ומשם נכנסים לשכונות נאות אפקה וצהלה. אזור הרישוי בתל אביב הוא אחד מהאזורים הקשים ביתר למעבר טסט, יש בו רחובות צרים מאד, שינויים רבים במהירות הנסיעה בכניסה וביציאה מהשכונות, ומכשולי תנועה מיוחדים. מנהג ידוע של הטסטרים לבקש מהתלמידים לבצע הרבה פניות מחד סיטרי לדו סיטרי. בזמן מבחן הנהיגה המעשי שלכם אתם יכולים לצפות לבלות לא מעט זמן בשכונת נאות אפקה מבצעים פניות, כאשר הטסטרים מחכים לרגע של חוסר עירנות שבו תשכחו אם אתם נמצאים ברחוב חד סיטרי או דו סיטרי ותפנו מהצד הלא נכון של הכביש. רמות צהלה בצפון ועד רחוב ראול ולנברג בדרום השכוונת של צהלה ונאות אפקה הן מהאזורים האהובים על בוחני הנהיגה בתל אביב בזכות רשת צפופה של רחובות צרים שחלקם חד סיטריים וחלקם דו סיטריים. בנוסף, בחלק מהרחובות האלה מהכבישים מעוקלים או צרים מאד עם רכבים שחונים בשני צידי הדרך ומקשים על הנסיעה בהם. בחלק מהפניות יש פסי עצירה ובחלקן לא ולכן אי אפשר לסמוך תמיד על הרמזים האלה כדי לדעת אם אנחנו ברחוב חד סיטרי או דו סיטרי. בכל צומת, חפשו את התמרור ‘חד סיטרי’ וזכרו תמיד שכביש חד סיטרי יכול להפוך לדו סיטרי. זכרו ליסוע לאט מאד ברחובות צרים ואם יש צורך לעצור על מנת לאפשר לרכבים ממול לעבור, עצרו והמתינו להם.
לטיפים המלאים למבחן הנהיגה בבני ברק / תל אביב – https://www.simutest.co.il/blogpost_tips_telaviv/

טסט באשדוד
הנסיעה ברובעים א ו-ד’ יכולה להיות קשה ומסובכת מאד, רבים מהכבישים לא מסומנים כמו שצריך וקל מאד לאבד את ההתמצאות ולשכוח אם נמצאים ברחוב חד סטרי או דו סטרי ואיך צריך לנהוג. בנוסף, יש ברובעים אלו הרבה תמרורים של עצור ותן זכות קדימה. צריך לשים לב שאנחנו מתמקמים נכון ליד פס העצירה או ההאטה ונותנים זכות לרכבים והולכי רגל. טיפ מיוחד – הטסטרים אוהבים לראות שנהיגה באה לכם טבעי ובלי יותר מדי מחשבה. בגלל זה הרבה מהטסטים מורכבים מפניות רבות מדו סטרי לחד סטרי ולהפך. זה לא שהבוחן רוצה לבלבל אתכם, הוא רק בודק שאתם יודעים לשים לב לסביבה שלכם ולרחוב שאתם נוסעים בו ולהתמקם בצורה נכונה לפנייה. לפעמים תיסעו כמה פעמים באותו רחוב כשאתם פונים פעם ימינה ופעם שמאלה.
לטיפים המלאים למבחן הנהיגה באשדוד – https://www.simutest.co.il/blogpost_tips_ashdod/

אתר Simutest.co.il מציע את המערכת היחידה בארץ להכנה למבחן הנהיגה מהבית.

באמצעות מערכת הנהיגה הוירטואלית המודרכת שפותחה על ידי סימוטסט בשיתוף עם מורי נהיגה מוסמכים, ניתן לצפות במסלולים שבהם מתקיימים הטסטים בערים שונות ברחבי הארץ.

כל הטסטים מלווים באנמיציה ממוחשבת מתקדמת ובקריינות מקצועית העוזרת לתלמידים לשנן הוראות פשוטות ונוחות לזכירה למצבים הנפוצים וגם הפחות נפוצים שעלולים להתעורר במהלך הטסט.

היתרון הגדול של המערכת הוא בגישה הנוחה מהמחשב הביתי או מהטלפון הנייד, התלמיד יכול לצפות בטסט כמה פעמים שירצה ולחזור שוב ושוב אל האזורים בהם הוא רוצה לתרגל או לצבור עוד בטחון.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים