1

לייקים

מכבי מרחיבה את שירותיה בירושלים ופותחת בית מרקחת אגריפס 40

פתיחת בית המרקחת החדש מתקיימת במקביל לפתיחת בית מרקחת חדש נוסף של מכבי פארם בקניון רמות, ובכך רושמת מכבי פארם התפתחות משמעותית בהרחבת השירותים הייעודיים לתושבי ירושלים

שתפו:

מכבי מרחיבה את שירותיה בירושלים ופותחת בית מרקחת אגריפס 40

פתיחת בית המרקחת החדש מתקיימת במקביל לפתיחת בית מרקחת חדש נוסף של מכבי פארם בקניון רמות, ובכך רושמת מכבי פארם התפתחות משמעותית בהרחבת השירותים הייעודיים לתושבי ירושלים

שתפו:

באירוע הפתיחה השתתפו יו"ר הנהלת מכבי שירותי בריאות פרופ' משה רוח, מנכ"ל מכבי מר רן סער, מנהלת רשת מכבי פארם ד' אפלר, ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל, אישי ציבור, מנהלים ועובדי המרחב מכבי פארם,

רשת בתי המרקחת המובילה מבית מכבי שירותי בריאות, ממשיכה את מגמת ההתרחבות ופותחת את בית המרקחת החדש ברחוב אגריפס 40 בירושלים. המיקום המרכזי והנגיש, לצד השירות הייעודי שמעניקה מכבי פארם, מאפשרים לחברי מכבי תושבי האזור ליהנות מסטנדרטים גבוהים של שירות הכי קרוב לבית. בית המרקחת החדש משתרע על 250 מ"ר, ובכך מעניק חוויית שירות מרווחת ונעימה.

בטקס חנוכת הבית המיוחד לרגל פתיחת בית המרקחת החדש, השתתפו בכירי מכבי ואישי ציבור שציינו את ההתפתחות המשמעותית של מכבי פארם ותרומתה החשובה לשיפור המתמיד באיכות השירות לטובת חברי מכבי. בית המרקחת החדש, שנפתח במקביל לבית המרקחת החדש בקניון רמות, יספק שירותי רוקחות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר לתושבי האזור על ידי צוות רוקחים מקצועי המעניק ייעוץ אישי. בתי המרקחת החדשים שנפתחו מהווים עדות לעשייה הברוכה של מכבי פארם הרואה לנגד עיניה את הרחבת השירותים והתאמתם המרבית לצרכים המקומיים.
מכבי פארם באגריפס מאפשר רכישה של מגוון מוצרים רחב במחירים נוחים, מעל 100 תרופות ללא מרשם במחיר של עד 18 שקלים, שירות הזמנה מרחוק ואיסוף מבית המרקחת בתור מקוצר, שילוח תרופות עד הבית לאוכלוסייה מעל גיל 75 , וכן מוצרים שונים המשלימים את שירותי הרוקחות כגון אורתופדיה, דרמוקוסמטיקה, תוספי תזונה, היגיינת פה ותרופות ללא מרשם, כאשר המוצרים כולם מהמותגים המובילים בעולם.
יו"ר הנהלת מכבי, פרופ' משה רוח: "מגמת ההתרחבות נמשכת במלוא תנופתה על מנת לספק את השירות המיטבי לחברי מכבי בסמיכות לאזורי מגוריהם. בית המרקחת החדש של מכבי פארם מצטרף לשורה ארוכה של פעולות התרחבות ושדרוג שהובלנו לאחרונה ברחבי ירושלים.

למכבי פארם ישנה חשיבות רבה בהיותה מספקת שירותי רוקחות בדגש על איכות השירות ומתן המענה האישי על ידי הצוותים המקצועיים".
מנכ"ל מכבי, רן סער: "בית מרקחת שני של מכבי פארם שנפתח בהפרש כה קטן מזה שנפתח בקניון רמות, הוא עדות מוחשית להתפתחות המואצת של מכבי בכל הסקטורים. מכבי פארם היא אחת משירותי הדגל של מכבי, ולכן אנו רואים חשיבות גדולה בהרחבת השירותים הללו ופיתוחם בהתאם לצרכים של האוכלוסייה המקומית. זו זכות גדולה עבורנו להוביל את מהפכת השירות שסוללת את הדרך לעידן שהשירות האישי הקרוב למקום המגורים מהווה חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לקידום הבריאות בקהילה".
מנכ"לית מכבי פארם, ד' אפלר:
"זה יום משמח עבורי להשתתף באירוע הפתיחה לבית מרקחת חדש נוסף של מכבי פארם בירושלים. אחרי יותר משלושה עשורים של פעילות בית המרקחת באגריפס, סניף הדגל בירושלים ששירת מעל 30 אלף חברי מכבי בשנה, עובר למשכנו החדש והמרווח. אחרי המתנה שארכה כ 8- שנים, מכבי פארם באגריפס מתרחבת ל 250- מ"ר עם חלל תצוגה מרשים והגדלה של מספר העמדות, שיחד ישפרו את חוויית השירות הכוללת של חברי מכבי באזור.
מכבי פארם חרטה על דגלה את תודעת השירות והיחס האישי לכל אחד, כאשר פריסת הסניפים הגבוהה מאפשרת לקהלים רחבים יותר ליהנות מהשירות הייעודי סמוך לביתם".

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "פתיחת בתי המרקחת החדשים של מכבי פארם מהווים בשורה של ממש לתושבי ירושלים. זהו חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף אותו מקדמת מכבי בשנים האחרונות כארגון הבריאות המוביל בישראל וחלק מהחזון שלנו להרחיב את הרפואה בקהילה. השילוב בין סטנדרטים של מצוינות
בשירות יחד עם מקצועיות, איכות ופריסת שירותים רחבה יוצר עבור החברים שלנו רפואה איכותית ומיטבית.

נמשיך לפעול כל העת לשיפור וייעול איכות חיי הקהילה שלנו בירושלים".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים