2

לייקים

"סופרי המאה" אור החיים: 100 סופרים מובילים, מעניקים 100 רבי מכר ב 25- ש"ח בלבד!

ר' יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים: "יצאנו בענק עם מיזם 100 גדולי הסופרים שיעשה טוב על הלב של אנשים כה רבים"

שתפו:

"סופרי המאה" אור החיים: 100 סופרים מובילים, מעניקים 100 רבי מכר ב 25- ש"ח בלבד!

ר' יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים: "יצאנו בענק עם מיזם 100 גדולי הסופרים שיעשה טוב על הלב של אנשים כה רבים"

שתפו:


תתכוננו, כי זה גדול יותר מכל מה שלמדתם להכיר, זה מפתיע יותר מכל מה שהורגלתם אליו, זה עומד לשנות את ארון הספרים הוותיק שלכם לתמיד:
רשת ספרי אור החיים מציגה את הגרסה שלה ליציאה לשגרה מלאה לאחר חודשי קורונה מאתגרים, עושה יד אחת עם 100 גדולי הסופרים של הציבור החרדי ומביאה אל קדמת הבמה את מיזם 'סופרי המאה' – 100 רבי מכר שמטלטלים את עולם הספרות ב 25- שקלים בלבד!
ר' יעקב ביבלה מבעלי רשת ספרי אור החיים, 100 סופרים? לא מוגזם? "מוגזם בהחלט, במובן החיובי של המילה. עברנו שנה מוגזמת, עם מציאות חדשה שלקחה אותנו למחוזות שעד אז חשבנו שיכולים להתרחש רק בין דפי ספר מתח עוצר נשימה, ובסיומה הגיע הזמן למבצע מוגזם שיוצר סטנדרט גבוה בעולם הספרים ומייצר אמירה אמיתית בשביל כל אחד ואחד מאיתנו. ספר לכל גיל, לכל טעם, לכל העדפה, ב 25- שקלים בלבד. עבורי זו הזדמנות לאפשר לכולם לרענן את מדפי הספרים, להתחדש עם סיפורת איכותית שנכתבה בידי גדולי הסופרים של כולנו, להכניס הביתה שעות של חוויה מרתקת -וליהנות כבר משלב התשלום".

מילה על הסופרים. מה הניע אותם להצטרף לפרויקט הגרנדיוזי הזה? "מה שמניע אותם להתיישב יומיום וליצור עולם מקביל שמתרקם בעלילות דרמה מרגשת, מתח כוסס אצבעות או בועות קומיקס מאוירות: אהבה בלתי מסויגת לקוראים, חשיבה עליהם כל העת ורצון עמוק להעלות חיוך, להניע מתיר חבוי, להותיר חומר למחשבה. "למעשה, זו הפעם השלישית בשנתיים האחרונות שאנחנו, ברשת ספרי אור החיים, משתפים פעולה עם הסופרים הנהדרים שלנו. היו לנו את מבצעי 'שוק הסופרים' ו'סופרים 25 ' שיצאו לדרך בעוד ההתמודדות עם נגיף הקורונה בשיאה, הכו גלים גבוהים והדהדו למשך זמן רב, והיה רק טבעי לצאת שוב, הפעם בענק אפילו יותר, עם המיזם שעשה טוב על הלב של כל כך הרבה אנשים, מבוגרים וילדים, בציבור שלנו".

מבט על הרשימה הבלתי נגמרת של הסופרים והספרים המשתתפים במיזם 'סופרי המאה' מגלה חשיבה אופיינית לרשת המובילה את תחום הספרים בציבור החרדי ויודעת דבר או שניים על המועדפים שלכם.

אמני קולמוס ולב כמו משה גוטמן (עם 'ואז בא הכתוב'), חיים ולדר (עם 'אנשים ללא מסכות'), ר' רפפורט (עם 'לרקוד בגשם'), יונה ספיר (עם 'המצולע'), פ' פקשר (עם 'צאו מהבייסמנט'), מ' קינן (עם 'מישהו כמוני') ועוד מתייצבים בראש פירמידת המאה, ומסמנים קו איכות שעוטף את הפרויקט מתחילתו עד סופו ומביאים אליכם את הבסט של הענף. רק לדפדף, לבחור, למלא עגלה ולהתאפק לא להתיישב לקרוא כאן ועכשיו.
הנה תקציר הסופרים והספרים: קובי לוי עם 'הם למדו לקח', ישראל פלר עם 'זעם כבוש', נחמן גרשונוביץ עם 'טעות אופטית', אריה שטארק עם 'שם כשר', נחמנוביץ עם 'בעבור צלחת צ'ולנט', ב' ענה עם 'עולם חירש', ח' הרצברג עם 'מילים טובות', ר' רוזנשטיין עם 'מה תגידו לי', ר' קניג עם 'נשמה טובה את', ש' הולצמן עם 'שמיכת קטיפה', ח' לוברבוים עם 'מעבר להרי החושך' ועוד.
במדף הילדים ממתינים חבורת תרי"ג עם 'דינה רינה', רבי מנדל עם 'גורדי תהומות', מ' בקרמן עם 'ילדי שי מארחים את סמי', נ. כץ עם 'ילדוליס 3', י' גולן עם 'חבורת לא אירא אצלסבתוש', ש' ברוידא עם 'נר מהבהב בחצות' ועוד.
בין בועות הקומיקס תוכלו למצוא את נח רובין עם 'שליש מסתורי', לוי גרונר עם 'מלחמת ששת הימים', הוצאות נחשבות עם 'מול משטר האימה 1', 'העיירה 2' ועוד, וגם הגיל הרך יוכל להתרשם מהמבחר: ב' דור עם 'כבוד הבריות' מסדרת 'ספר הפלא', א' הס עם פונץ' קונה חיוך', ט' ברון עם 'אבי הילד השמח בעולם' ומה לא. ובכן, היה זה רפרוף מהיר על 30 ספרים מלהיבים מתוך 'סופרי המאה'. עבור 70 הספרים הנוספים תצטרכו לגשת לסניף ספרי אור החיים הקרוב לביתכם… מיזם 'סופרי המאה' מתקיים בכל סניפי ספרי אור החיים ובאתר הבית החדש למעבר בלחיצה כאן

נראה אתכם לא מסתערים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים