3

לייקים

תנובה לקראת חג השבועות תשפ"א : מוצרים חדשים ומגוון מבצעים על מותגי תנובה

שתפו:

תנובה לקראת חג השבועות תשפ"א : מוצרים חדשים ומגוון מבצעים על מותגי תנובה

שתפו:

המבצע המרכזי של תנובה לחג – 50% הנחה על המוצר השני מאותו מותג על מותגי נפוליאון, פתיתי עמק ופתיתי השף ,Collection , פיראוס הלבן – הזול מבניהם. המבצע שהחל השבוע יימשך עד החג.


כמו כן, לרגל החג יוצאת תנובה עם מוצרים חדשים כשרים למהדרין: פתיתי טריו של השף הלבן, 300 גרם בכשרות בד"צ
ועדת מהדרין – מיקס פתיתים של שלוש גבינות פופולאריות: מוצרלה, סקנדינבית וגאודה.

הטריו החדש הוא שילוב מושלם למאפים – החל מפיצות ועד קישים ופשטידות. שילוב הטעמים מייצר טעם מיוחד למנות הרגילות. גבינת חלומי – גבינה שמוצאה במקור מקפריסין ומיוון, עשויה מחלב בקר, חצי קשה עם 30% אחוזי שומן, 200 גרם בכשרות בד"צ ועדת מהדרין. גבינת חלומי ניתנת לאכילה כמו שהיא או לאחר טיגון או אפיה ומשתלבת נהדר במגוון שימושים טעימים כגון תוספת מעניינת לסלט, כריכים חלביים, פשטידות, מאפים ועוד.
בנוסף למוצרים החדשים – מוצעים מוצרים במהדורות חג מסורתיות: מלית למאפים מתוקים ומלוחים של השף הלבן 500 גרם בכשרות בד"צ ועדת מהדרין – מלית מיוחדת המתאימה למילוי מאפי בצק, כמו בורקסים, גביניות, עוגות קרות ועוד. למלית מרקם מיוחד ונוח למריחה, אשר שומר על פריכות הבצק בתהליך האפייה ומעניק חוויית טעם עסיסית.
המלית בעלת טעם עשיר אך ניטרלי, המשתלב בהרמוניה בכל סוג בצק, מלוח או מתוק ומתאים למגוון רחב של מתכונים.
בכשרות בד"צ ועדת מהדרין.

קרם פרש השף הלבן, 200 גרם בכשרות בד"צ ועדת מהדרין – בעל טעם שמנתי ומרקם עשיר המשדרג כל מתכון – חם או קר, מלוח או מתוק. הקרם פרש מתאים לאכילה על תפוח אדמה חם שיצא מהתנור, כמטבל עם תוספות שונות, לצד עוגת שוקולד/תפוחים חמה ולהסמכת מרקים. טעמו החמצמץ בשילוב מרקמו הקרמי, מספק חוויה קולינרית ייחודית שהפכה את הקרם פרש של תנובה לפופולארי בקרב שפים.

כמו כן מוצעים מארזים מיוחדים ומשפחתיים לחג, בכשרות בד"ץ העדה החרדית: מארז יופלה תות 12 יחידות, מארז יופלה לבן 12 יחידות, מארז זוג בקבוקי שוקו תנובה 1 ליטר ומארז 16 יחידות מיני קרלו בטעם שוקולד.


גם השנה הפיקה תנובה חוברת מתכונים מסורתית המבוססים על מוצרי המהדרין של תנובה והשף הלבן. בחוברת קופוני הנחה אטרקטיביים על מגוון מוצרי חג מובילים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים