1

לייקים

לראשונה בישראל- נווט ותדלק: פיצ'ר תשלומים חדש באפליקציית waze ,בשיתוף חברת סונול

עם הכניסה לתחנות סונול יוכלו משתמשי Waze לשלם על התדלוק דרך האפליקציה במהירות ובנוחות

שתפו:

לראשונה בישראל- נווט ותדלק: פיצ'ר תשלומים חדש באפליקציית waze ,בשיתוף חברת סונול

עם הכניסה לתחנות סונול יוכלו משתמשי Waze לשלם על התדלוק דרך האפליקציה במהירות ובנוחות

שתפו:


Waze, הפלטפורמה המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, וחברת האנרגיה סונול יאפשרו תדלוק ותשלום מהיר בסונול דרך אפליקציית Waze, וכן צבירת נקודות והטבות באפליקציית סונול

איך זה עובד?
נהגים המשתמשים באפליקציית Wazeבישראל אשר ינווטו וייכנסו לתחנות סונול, יקבלו עם הכניסה לתחנה הודעה באפליקציה המפנה אותם ל תשלום מהיר מהנייד באפליקציית סונול. בלחיצת כפתור יוכלו הנהגים לקשר בין אפליקציית Waze לפלטפורמה הדיגיטלית של סונול ולבצע תשלום באמצעות המכשיר הנייד בבטחה ובנוחות. בנוסף, ייהנו מצבירת נקודות והטבות באפליקציית סונול.

נהגים שטרם התקינו את אפליקציית סונול, יעברו תחילה לעמוד ההורדות בחנות האפליקציות ולאחר רישום מהיר יקבלו 10 נקודות goods וקפה חינם למימוש בחנויות הנוחות Sogood של סונול. לאחר התשלום, אפליקציית Waze תעלה בחזרה באופן אוטומטי להמשך ניווט בטוח, כל זאת במינימום זמן וללא צורך במגע עם מסופי התדלוק על גבי המשאבות.

ציבור הנהגים שישלם באפליקציית סונול ייהנה מצבירת נקודות goods כאשר 1 ליטר דלק = נקודה אחת ולאחר צבירה של 100 נקודות כבר ניתן לבחור הטבה ולממש בחנויות הנוחות של סונול.

"ל- Waze יש שותפות ארוכת שנים עם Sonol והפיצ'ר החדש המאפשר תשלום עבור דלק הוא ביטוי נוסף לחשיבות שהחברה רואה בחדשנות והובלת שוק. כמו כן אנחנו שמחים להיות אחד מהשווקים הראשונים בו הפיצ'ר יפעל, בנוסף לארה"ב וברזיל", אמרה דנה בורגר, מנהלת הפעילות המסחרית של Waze בישראל. "על ידי שילוב אפשרות תשלומי הדלק ב-Waze , בתקופה בה התנועה בישראל חוזרת לרמות טרום הקורונה, סונול תגיע למיליוני נהגים, ויחד נקדם חדשנות, טכנולוגיה ותרבות של תשלומים דיגיטליים."

שרון סמרי לזרוביץ', מנהלת אגף השיווק בסונול: "סונול גאה להיות הראשונה בישראל שחוברת ל- Waze ומאפשרת תהליך תדלוק מהיר ויעיל בשיטת קונטקטלס בלחיצת כפתור בנייד. החיבור לאפליקציית סונול דרך אפליקציית Waze בה מנווטים מיליוני נהגים בישראל, מביא את יתרונות הטכנולוגיה והחדשנות לחייהם של ציבור הנהגים בישראל, שחזרו זה עתה לכבישים. אנו תמיד שמחים לקדם שיתופי פעולה והטמעת טכנולוגיות חדשות המקלים על לקוחותינו ומשפרים את חווית התדלוק, וכך נמשיך לפעול".

אפשרות תשלומי הדלק של Waze פועלת כבר בארה"ב ובברזיל.
למידע נוסף, או להורדת אפליקציית וויז, ניתן ללחוץ על הקישור כאן

אודות Waze


Waze הוא המקום שבו אנשים וטכנולוגיה נפגשים כדי לפתור אתגרים תחבורתיים. זהו ממשק המעצים קהילות באמצעות שיתוף נתוני דרך, עריכת מפות של Waze ושיתוף נסיעה בקרפול כדי לשפר את הדרך בה אנו נעים בעולם. בזכות קהילת המשתמשים שלנו ברחבי העולם, Waze מסוגלת לשתף פעולה עם רשויות מקומיות וארגונים שונים כדי להפחית את התנועה והפקקים – תוך מינוף התשתית הקיימת והשפעה על תכנון ערים.
עולם עם תחבורה טובה יותר לא צריך להתרחש בעתיד הרחוק. ברתימת כוחה של הקהילה כדי לשנות מגמות שליליות בתחבורה, Waze יכולה ליצור עולם שבו הפקקים הם היסטוריה.

אודות סונול
סונול, בבעלות איש העסקים דודי ויסמן, נמצאת בתנופת פיתוח מואצת. הרשת מונה כיום למעלה מ-240 תחנות דלק, כ-200 חנויות נוחות ו-12 חנויות סופר מרקט הפועלות תחת המותג Sogood+. לאחרונה הודיעה החברה על רכישת רשת הסופרים "סיטי מרקט", אשר תמנה עד סוף השנה 12 סניפים ברחבי גוש דן. בשנים האחרונות נכנסה החברה למגוון תחומי פעילות חדשים, בהם: שיווק גז למשקי בית, תעשיה ורכבים באמצעות חברת הבת סונול גז+; פתרונות טעינה לרכב חשמלי באמצעות חברת סונול EVI; תחום הגגות הסולאריים; זכייה בפרויקט חלוץ מטעם משרד האנרגיה להקמת תחנת דלק על בסיס מימן ועוד.
תגיות: Waze, סונול

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים