1

לייקים

אתר הסחר המקוון "ישראלים טובים" מציג:

אתר הסחר המקוון "ישראלים טובים" - המאגד מאות עצמאים ובעלי עסקים המציעים מוצרים כחול לבן במטרה לסייע בהנעת הכלכלה המקומית ומתוך תחושת ערבות הדדית בעקבות משבר הקורונה, מציג

אתר הסחר המקוון "ישראלים טובים" מציג:

אתר הסחר המקוון "ישראלים טובים" - המאגד מאות עצמאים ובעלי עסקים המציעים מוצרים כחול לבן במטרה לסייע בהנעת הכלכלה המקומית ומתוך תחושת ערבות הדדית בעקבות משבר הקורונה, מציג

שתפו:

מפות המשובצות של ג'ודי אלעזרי

אחרי שנים שג'ודי אלעזרי התמקדה בייצור אופנה ותיקים מעוצבים למותג Two Neighbors Fashion מסן דייגו ולמותג בגדי חוף Seaopatra, הגיעה הקורונה, היזמות והיצירה של ג'ודי עברה שינוי.

כיום היא מעצבת מפות שולחן ומוצרי טקסטיל מעוצבים בהתאמה ללקוחות פרטיים ועסקיים, בעקבות היציאה לטבע ואירועים המתקיימים בחוץ.

"אני עושה שלום בדרכי, ומוצאת בעולם האופנה את הדרך להבאת שלום, שיתוף פעולה והעצמת נשים. אני מעצבת את הפריטים ומייצרת במפעל בכפר בדרום הר חברון, כנשות הכפר רוקמות את הפריטים על פי הצורך."

ג׳ודי מציעה מפות שולחן בשלל צבעים. המפות איכותיות, ארוגות מחוטים סינתטיים במגע כותנתי, דוחות כתמים, אינן מתקמטות וניתנות לכביסה.

מחיר: 54 ₪.

לרכישה: אתר הסחר המקוון ״ישראלים טובים״, המאגד מאות עצמאים ובעלי עסקים המציעים מוצרים כחול לבן במטרה לסייע בהנעת הכלכלה המקומית ומתוך תחושת ערבות הדדית בעקבות משבר הקורונה.

ניתן לרכישה באתר "ישראלים טובים". טל': 09-9550471

3. צמחי אוויר

כמה פעמים רכשתם עציץ שהבטיחו לכם שיש לו עמידות גבוהה ותוכלו ליהנות ממנו שנים וכעבור תקופה קצרה הוא נבל ומת?  

הפתרון שלכם נמצא בצמחי אוויר!

לפני חצי שנה, לאחר שהות ארוכה במזרח ועבודה עם פרחים וצמחים החליט דוד אומידי, בעיצומה של הקורונה, ללכת אחר ליבו ולרכוש עסק של צמחי אוויר.

 את החממות והמשתלה הוא בנה במושב בני ציון וכיום מגדל מגוון זנים של צמחי אוויר.

תשאלו מה ייחודם?

 בעולם מוכרים מעל 600 זנים של צמחי אוויר הגדלים בעיקר במרכז דרום אמריקה. צמחי אוויר גדלים בטבע על עצים, סלעים וצמחים אחרים מבלי להזיק להם.  

 הם אינם זקוקים לאדמה, והם ניזונים מהלחות באוויר ומים, בסביבה מוארת ללא שמש ישירה. התחזוקה קלה ביותר – ההשקיה מתבצעת באמצעות השרייה, שטיפה מתחת לברז או בהתזה בשפריצר, בתדירות נמוכה של פעם בשבועיים – פעם בשבוע, בהתאם למזג האוויר וסביבת הגידול.

 אפשרויות העיצוב בצמחי אוויר היא אינסופית ולכל אחד יש את החופש ליצור ולעצב כראות עיניו. לכן מעצבי פנים ואדריכלים רבים אוהבים לעשות שימוש בצמחי אוויר בעיצובי בתים ומשרדים.

את הצמח ניתן להניח בכלי, לעגן על כל משטח באמצעות דבק ולתלות כתמונת נוי, להניח בזוויות של צינורות נחושת כפי שנוהג לעצב דוד ועוד כיד הדמיון.

 צמח אוויר מגיע לבגרות לאחר 4-5 שנים, אחת למחזור חיים צמחי האוויר מוציאים "גורים" שמשחזרים את מחזור חייהם בנפרד מצמח "ההורה" או יחד איתו, וכך חוזר חלילה.

הפריחות של צמחי אוויר מרהיבות באופן יוצא דופן וחלקן גם ריחניות, הן נמשכות בין מספר ימים לבין חודשים בהתאם לזן.

משלוחים לכל הארץ. 

ניתן לרכוש צמחים ללא הכלים. כעת במבצע של 10 צמחים ב-219 ₪ עם שפיצר התזה

או בכלים מעוצבים החל מ-49 ₪. 
את צמחי האוויר ניתן להשיג באתר "ישראלים טובים"", המאגד מאות בעלי עסקים המציעים מוצרים כחול לבן. טל': 09-9550471

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים