1

לייקים

משחקים משפחתיים מעודדי שיח מבית "ישראטויס", לבריאות הנפשית שלנו!

משחקים אלו, העוסקים ברגשות, מעודדים שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעים לנו ולהם להבין את עולמם הפנימי, לדבר על הרגשות שלהם בחופשיות ויעודדו אותם לגלות רגישות כלפי האחר.

שתפו:

משחקים משפחתיים מעודדי שיח מבית "ישראטויס", לבריאות הנפשית שלנו!

משחקים אלו, העוסקים ברגשות, מעודדים שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעים לנו ולהם להבין את עולמם הפנימי, לדבר על הרגשות שלהם בחופשיות ויעודדו אותם לגלות רגישות כלפי האחר.

שתפו:

דרך המשחקים יכירו הילדים את עולם הרגשות, יעוררו שיח משפחתי, ויאפשרו לילדים להתמודד עם הבעת הרגשות שלהם ושל הסובבים אותם. ככל שהילדים ייחשפו למגוון הרגשות וילמדו לזהות אותם, כך ידעו להבין את עולמם הפנימי ולהתמודד עם המצבים השונים שהם חווים ומרגישים. הבנת הרגשות והסיבות הגורמות להם יגרמו לעולם הרגשות של הילדים להיות ברורים יותר ויאפשרו להם להיות בשליטה במצבים רגשיים שונים

באמצעות משחקים אלו יוכלו ההורים לפתח עם הילדים שיחה העוסקת ברגשותיהם, הילדים יוכלו להביע את תחושות ליבם ולשתף ברגשות שונים שהם חווים ובדרכי ההתמודדות איתם. בנוסף, משמשים המשחקים כלי עזר לשיפור ההבעה והתקשרות ומעניקים אפשרות להורים להיכרות עמוקה יותר עם ילדיהם. דרך המשחק יוכלו ההורים להיכנס ללב של ילדיהם ולהבין אותם.

  • בתוך הלב של אורי – משחק לפיתוח והעשרת העולם הרגשי ולהידוק הקשר המשפחתי

המשחק בתוך הלב של אורי מרחיב את אוצר המילים הרגשי אצל הילדים, דרך המשחק הילדים יכירו ויזהו ביטויים אופייניים לרגשות השונים ויצליחו להבין יותר את עולם הרגשות. בנוסף, הילדים יתוודעו לקיומם של מספר רגשות שונים ואף סותרים, אשר עשויים להתעורר בו זמנית.

ככל שהאדם נחשף בגיל צעיר יותר ליכולתו להרגיש ולהבין את רגשותיו, וככל שהוא מקבל לגיטימציה להביע אותם, כך גדלים סיכוייו לפתח אישיות בריאה, לתקשר ולהשתלב בחברת בני אדם ולרכוש שליטה על רגשותיו. היכולת לכנות רגשות בשמותיהם על סמך ביטויים שלהם (הבעות פנים, התנהגות או מחשבה) מהווה את היכולת הבסיסית והראשונית בהתמודדות עם רגשות. הבנת הגורמים והסיבות המובילים לרגשות שונים גורמת לעולם הרגשות להיות ברור יותר, צפוי יותר וניתן יותר לשליטה.“

בתוך הלב של אורי הוא משחק העשוי לשמש גם ככלי עזר תקשורתי במשפחה. המשחק מעניק להורים הזדמנות להכרות מיוחדת ועמוקה עם הילדים איתם הם משחקים. במהלך המשחק תוכלו לחוש את רגשותיהם ולהבין את מחשבותיהם של הילדים המשחקים, דרך האופן בו הם מתייחסים ומבינים את אורי, גיבור המשחק.

מחיר צרכן: 119 ₪

גיל: +5

מספר משתתפים: +2

  • משחק לוטו רגשות משחק לפיתוח העולם הרגשי והעשרתו מסייע ללימוד והכרת (שיום) שמות הרגשות, התאמת מקרה/סיפור לרגש, התאמת תמונה לרגש.

המשחק מכיל 6 לוחות משחק ו48 כרטיסים, על כל לוח מופיעות 8 תמונות של ילדים המביעים רגשות שונים, על הילד לשייך את הכרטיס הנכון לרגש שעל הלוח.

במהלך המשחק מומלץ מאד לשוחח עם הילד על נושא הרגשות בהתאם לגילו ע”י סיפורים, שאלות מכוונות ומתן דוגמאות אישיות מהחיים שלנו. לדוגמה, כשהילד מרים כרטיס עם רגש “מרוצה”, שאלו אותו מה גורם לו להיות מרוצה? אילו מעשים שלו גורמים לנו כהורים להיות מרוצים? שתפו אותו במקרה בו הייתם מרוצים ממנו ואיך הגבתם וכו’.

מחיר צרכן: 49.90 ₪
גיל: +3

מספר משתתפים:  2+

  • משחק זיכרון רגשות – מפתח את הזיכרון ויכולת ההתאמה החזותית, מסייע לפיתוח העולם הרגשי והעשרתו.

המשחק מכיל 48 כרטיסי רגשות. על מחצית מן הכרטיסים מופיעה תמונה של רגש ולצדה שם הרגש, ועל מחציתם תמונה ללא שם הרגש. כך תוכלו לשחק משחק שבמהלכו לומד הילד לזהות את שם הרגש ואת ההבעות והסיטואציות המתאימות לו.

מחיר צרכן: 39.90 ₪
גיל
: +3

מספר משתתפים:  2+

  • פאזל רצפה עולם הרגשות שלי – פאזל רצפה 48 חלקים

    פאזל ‘עולם הרגשות שלי’ מפגיש את הילד עם מגוון חוויות ורגשות המוכרות לו מגן המשחקים

לאחר הרכבת הפאזל מומלץ לפתח דיאלוג באווירה רגועה על-מנת לפתח כישורים חברתיים, פיתרון לבעיות קיימות ולימוד דרכי התמודדות לעתיד.

ניתן לשאול את הילד שאלות מכוונות, למשל: כיצד הילד שבתמונה מרגיש? למה הילדה מחייכת? ועוד.

בפאזל מופיעים הרגשות הבאים: אושר, אהבה, שמחה, קנאה, אכזבה, פחד, עצב וכעס.

פאזל רצפה איכותי – 48 חלקים גדולים אשר כל אחד מחלקי הפאזל עבה במיוחד, איכותי ומצופה למינציה.

הפאזל ארוז בקופסת מזוודה, המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית.

הרכבת הפאזל קלה, חלקה וכיפית, גודל הפאזל 48/68 ס”מ עם ציור מקורי ההופך את הלמידה לצורה חווייתית.


מחיר צרכן 29.90 ₪

גיל: +3

מספר משתתפים: 1

להשיג באתר "ישראטויס" ובחנויות הצעצועים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים