0

לייקים

קולקציית קיץ 2020 לרשת H&O לילדים לבנים ולבנות

רשת H&O מציגה את קולקציית קיץ 2020 לילדים עם מותגי הבית : לבנים- EXPO ולבנות Tag girls. קולקציה ססגונית, נוחה, שאינה מתפשרת על איכות, מתאימה לאקלים הישראלי ועשויה ברובה מכותנה.

שתפו:

קולקציית קיץ 2020 לרשת H&O לילדים לבנים ולבנות

רשת H&O מציגה את קולקציית קיץ 2020 לילדים עם מותגי הבית : לבנים- EXPO ולבנות Tag girls. קולקציה ססגונית, נוחה, שאינה מתפשרת על איכות, מתאימה לאקלים הישראלי ועשויה ברובה מכותנה.

שתפו:

ארון הבנות:

 

Pastel chic

אחת הבשורות של קולקציית הקיץ הן צבעי הפסטל, הפעם בתוספת של צבעי נאון זוהרים ומחמיאים.

הקבוצה מציגה קולקציה רחבה של פריטים בצבעוניות הרכה של מנטה, ורוד בהיר, שמנת, לבן, תכלת, צהוב בננה משולבים עם ג'ינסים בהירים בכביסת bleach .

שמלות קומות עם דפוסי נוצות מרחפים, קשת בענן, חד קרן, לבבות, פירות מתוקים, פלמינגו ורדרד ועוד, מופיעים בדפוסים על גבי טישרטים או שמלות משולבות של טישרט וחלק תחתון של טול רך בגזרה מסתובבת, שמלות גופייה מתרחבות בדפוסי all over ,  טישרטים בטכניקת צביעה של טאי דאי יפיפים ולהשלמת המראה מגוון צבעוני רחב של מכנסיים קצרים בצבעוניות פסטלית במחירים אטקרטיביים במיוחד ומכנסי גי'נס באורכים שונים, חצאיות ג'ינס עם מכפלות פרומות בטכניקות של acid wash, או כחולות בהירות.

 

Whatever

קבוצה ספורטיבית המתאימה לימי הקיץ בקייטנה, ולשעות הפנאי. הפריטים עוצבו עם אמירות טקסטיים מעולמות הילדים בצבעוניות של שחור לבן אדום וכסף. בין הפריטים ניתן למצוא מגוון רחב של טישרט  מכותנה עם דפוסי מילים ,all over   מכנסיים ומכנסונים עם פסים קונטרסטיים של שחור ולבן, שמלות גן עם דפוסי מילים גדולים בהשראת שנות ה80', קבוצה גדולה של מגוון  אורכי טייציים עם אותיות מבריקות, פסים, סרטים דקורטיביים או מודפסים בכתב מקושקש, שמלות וגופיות עם פרי הדובדבנים המתוקים שמופיעים בפייאטים מנצנצים כמו שהילדות אוהבות, דפוסים או רקמות Cherry popup)) על טישרט, מכנסיים ושמלות אריג. מוטיב הקשירות מוביל את הקבוצה במקומות שונים כמו בקדמת טישרט, שרוולי שמלה ועוד. אלמנטים נוספים חשובים בקולקציה: דפוסי נקודות בשחור ולבן, פרנזים, מכנסי ג'ינס קצרים משופשפים, דפוסי פאייטים מתחלפים על טישרטים, דפוסי צבע מתחלף (rainbow) ועוד.

 

Zebra look

קבוצה של פריטים בשחור לבן, בתוספת ורוד פוקסיה חזק.

מוטיב הזברה הכה פופולארי באופנת הנשים עובר בקלות גם לאופנת הילדות וצובר תאוצה. השחור לבן המפוספס מופיע במגוון פריטים בגדלים וצורות שונות כמו לדוגמה, שמלות כותנה, טייצים מכותנה לייקרה, גופיות אריג מויסקוזה, ראש זברה שמופיע כהפתעה על צד הטישרט, פסי צד במכנסיים ועוד ועוד. יחד עם פריטים מובילים בצבע הפוקסייה ומוטיבים של עיניות, ניטים ומכפלות פרומות על מכנסי ג'ינס שחורים וקצרים, הקולקציה הופכת לאופנתית במיוחד.

 

ארון הבנים:

 

Game over

צבעוניות מפתיעה של צבעי ניאונים כמו כתום זרחני, צהוב ניאון, משולבים עם צבעי הביסייק של שחור לבן ואפור עם דפוסים מרהיבים מעולמות משחקי המחשב, דמויות דיגיטליות, מוטיב הברק שמוביל את הקולקציה, טקסטים גדולים, פאייטים מתחלפים ועוד המופיעים על גבי מגוון רחב של טישרטים ומכנסיים במראה ספורטיבי מבדי "פרנץ טרי" מעוצבים עם כיסי רוכסן, שרוכים, פסי צד או דפוסים בשחור ולבן ועוד. דפוס הקומופלאז' בצבעוניות אפורה מופיע בטישרטים ומכנסיים קצרים   או צביעות בטכניקת הדיפדאי, מוסיפים לקולקציה ניחוח אופנתי כמו של הגברים בחבורה. מגוון של מכנסיי אריג באורך ברמודה נוחים במיוחד עם  גומי במותן לצד ג'ינסים מבד נמתח בצבעוניות אפורה ושחורה משלימים את הטוטאל לוק המושלם לבני הנוער.

 

Skate wear

קבוצת גרפית בצבעוניות  של כחול אלקטריק, אדום, שחור, לבן, אפור מלאנז' ונגיעות של זהב, לוקחת השראה מעולם ה street wear. טי שרט במאה אחוז כותנה עם דפוסים גדולים וגרפיים, תמונות עירוניות מודפסות על גבי הטישרטים, גרפיטי, טכניקות של דפוס בולט, צבעים מבריקים, "שפריצים"  all over , חולצות פולו או פסים בכחול ולבן קלאסיים מרחיבים את מגוון הטישרטים בקולקציה. מכנסי ג'ינס משופשפים במגוון  אורכים וכביסות, מכנסי ברמודה נוחים במיוחד עם דפוסים  ספורטיביים בשחור ולבן לצד גופיות כותנה מתאימים באופן מושלם למראה נינוח ויום יומי ומזג האוויר  החם שבחוץ.

קבוצה נוספת מחזקת את צבעי הפסטל כמובילים של הקיץ גם באופנת הילדים. דפוסי עלים, פרחים, דקלים, על גבי טישרטים בצבעוניות של ירוק מנטה, צהוב בננה, תכלת, שמנת ולבן בשילוב של ברמודה מכותנה לבנה או ג'ינסים קצרים בגזרת סקיני

 

Wild rider

קבוצה הלוקחת השראה מעולם רוכבי האופנוענים בדרכים המאובקות. מכנסי ג'ינס משופשפים ופרומים בברכיים בצביעות של אפור דהוי, שחור וזית, צביעות טישרטים בשיטת cold wash  המעניקה מראה used ואופנתי, חולצות ג'ינס מעוטרות בכיסים וניטים משלימות את המראה. מכנסיים קצרים עם גומי במותן ומכנסי כותנה באורך ברמודה מקופלים מעל הברך מתחברים נהדר עם טישרטים עם דפוסי אופנועים ומספרים. צבעוניות הקולקציה מתחילה באפור, שחור, חקי, זית וממשיכה לבורדו, חרדל וכחול פטרול.

 

חליפות גן לבנים ולבנות: 

מבחר רחב במיוחד של חליפות (מכנסיים וחולצה קצרים) לגן ולשעות הפנאי  עם דפוסים מעולמות הגלישה, סקטבורד, חיות, רובוטים, וכדורגל,כדור סל וגיימינג במחיר חסר תקדים של 29.90

 

מחירים:

 

חולצות טי שרט- החל מ   19.90 ₪

מכנסיים ארוכים- החל מ 39.90 ₪

מכנסיים קצרים- החל מ 29.90 ₪

ברמודות- החל מ 39.90 ₪

גופיות- החל מ  19.90 ₪

חולצות אריג מכופתרות- החל מ 59.90 ₪

חליפות גן- החל מ 29.90 ₪

שמלות גן – החל ה 29.90 ₪

טייצים מודפסים וחלקים היח מ-29.90 ₪

שורט בנות החל מ-39.90 ₪

 

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים