0

לייקים

חוזרים לבית הספר ולגן עם רשת H&O

תיקי ביה"ס איכותיים ואופנתיים ותיקי גן של המותג המוביל סקיפ הופ בנוסף- שלל אקססוריז ייחודיים

שתפו:

חוזרים לבית הספר ולגן עם רשת H&O

תיקי ביה"ס איכותיים ואופנתיים ותיקי גן של המותג המוביל סקיפ הופ בנוסף- שלל אקססוריז ייחודיים

שתפו:

לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה ובאה, רשת H&O, משיקה בימים אלה קולקציית רחבה ומגוונת, של  תיקי בית  ספר איכותיים ואופנתיים. התיקים מוצעים במגוון רחב של וריאציות ומתאימות לכל סגנון: תיקים כעם דפוסים ססגוניים, חלקים, מטאלים, תיק מתפרק, תיק מתרחב ועוד.

 

בנוסף מציעה הרשת תיקי גן של המותג האיכותי המוביל סקיפ הופ עם איורים של חיות מעולם הילדים וכן מגוון רחב של אקססוריז לבית הספר.

 

 קבוצות תיקי ביה"ס מרכזיות:

 

  • תיק מתרחב של המותג JUST  – תיקי גב המתרחבים בעזרת רוכסן, מגדילים את הנפח ב 25% ( 5 ס"מ). התיקים מציעים תא למחשב ומצוידים ברוכסן נגד גשם ומאובזרים ברשת אנטומית בגב, תא למחשב מבד סקובה אלסטי שמבודד מחום, 10 רוכסנים חזקים במיוחד, שני תאים צדדיים לבקבוקי מים, תא אחסון לפרטים אישיים, ידית אחיזה ידנית וריבוי תאים מרכזיים.

 

  • תיק מתפרק 2 ב-1!של המותג  JUST– תיק גב בעל 4 תאים שניתן לפרק בשעת הצורך באמצעות רוכסן פנימי ל 2 תיקי גב בעלי 2 תאים כל אחד. כולל כיסים לבקבוקים, כיס קידמי עם אורגנייזר, תא אלסטי למחשב, גב  עם רשת אנטומית, תא אחסון קטן ליד ידית האחיזה  שמתאים למטען, פלאפון וכו ועשוי מחומר מבודד.

 

  • תיקים מטאלים של המותג SANTA BARBARA– תיקים מטאליים מבריקים מבד    חזק ועמיד וקל משקל. מכילים 2 תאים גדולים לאחסון , תא למחשב, תא קידמי נוסף וארגונייזר. בנוסף, 2 כיסים לבקבוק' בצידי התיק ואחריות ל 12 חודשים. מידות בס"מ: גובה: 42, רוחב: 33, עומק: 17, נפח- 25 ליטר, משקל 300 גרם. ניתן לצרף גם קלמר תואם.

 

  • תיקים עם 2 תאים של המותג אינטרפרייס– תיקים ססגוניים בעושר רב של דפוסים וצבעים חלקים בינהם: ירוק זית, ורוד פוקסיה, כחול, תכלת ג'ינס, טורקיז ועוד. כוללים 2 תאים גדולים , תא למחשב, תא קידמי עם ארגונייזר, תחתית דמוי עור בעיצוב חדשני, כתפיות נשיארה נוחות ומרופדות, גב מרופד. גובה: 42 ס"מ, רוחב :33 ס"מ, עומק 17 ס"מ .

 

תיקי גן ובקבוק שתיה:

 

תיקי גן של המותג המוביל סקיפ הופ עם דמויות חיות מעולם הילדים: ג'רפה, היפופוטם, פרפר ועוד בעיצוב מושקע עם תשומת לב לפרטים ובד עמיד.כולל כיס צדדי עשוי בד רשת נמתח מתאים לבקבוק מים, כוס שתייה, או קרטון מיץ קטן. בחלקו הקדמי תא שימושי שניתן לארוז בו חטיפים או צידה לדרך, וכיסים נוספים בהם אפשר לאחסן עפרונות צבעוניים או משחקים לשעת הצורך. הכתפיות מרופדות ומותאמות לכתפיים הקטנות של  הילדים. בנוסף,  בקבוקי שתיה תואמים.

 

אקססוריז-

 

מגוון אקססוריז ביניהם מחברות עם כריכת פייטים או עם מראה בכריכה עם דוגמאות מגוונות: גלידה, לבבות, פלמינגו, טרופי, סמיילי, לימון ועוד , עטים צבעוניים, עטי חד קרן וקקטוס , בקבוקי שתיה , קלמרים מטאלים ועוד.

 

מחירים:

 

תיקי ביה"ס JUST (מתרחב או מתפרק) : 189,90 ₪

תיקים מטאלים של המותג SANTA BARBARA – 119.90 ₪

תיקים עם 2 תאים של המותג אינטרפרייס – 99.90 ₪

תיק גן סקיפ הופ- 129.90 ₪

בקבוקי שתיה סקיפ הום- 38 ₪

מחברות מעוטרות (פייטים / עם מראה בכריכה וכו)  – החל מ 19.90 ₪

סט 3 עטים חד קרן, קקטוסים ועוד- 3 ב 10 ₪

קלמרים – החל מ 9.90 ₪

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים