0

לייקים

למען המובטלים בעקבות משבר הקורונה!

בנק הפועלים בשיתוף עם עמותת חסדי לב משיקים את המיזם 'פועלים לתעסוקה' – תוכנית אימון תעסוקתי הראשונה בישראל

למען המובטלים בעקבות משבר הקורונה!

בנק הפועלים בשיתוף עם עמותת חסדי לב משיקים את המיזם 'פועלים לתעסוקה' – תוכנית אימון תעסוקתי הראשונה בישראל

שתפו:

התוכנית 'פועלים לתעסוקה' תעניק, ללא תשלום, ידע וכלים מקצועיים ותהליך של אימון תעסוקתי למאות אלפי מחוסרי עבודה והזדמנות לחזור למעגל התעסוקה

 

'פועלים לתעסוקה', יסייע באמצעות תהליך מובנה שמתחיל באתר אינטרנט ייעודי בו יוכלו הגולשים לעבור תהליך של אימון תעסוקתי: ללמוד על עולם התעסוקה החדש, מקצועות העתיד, מיפוי הכוחות העצמיים, חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, ראיון עבודה, בניית תוכנית לחיפוש עבודה ועוד

 

בנוסף, בסוף התהליך כל מי שירצה יוכל לקבל שיחת אימון זה למשל מאוד אנשוי ולא דיגיטלי. לא הכל דיגיטלי ולכן לא הייתי בהכרח מדגישה זאת תעסוקתי, ללא עלות כמובן

 

כתובת האתר של 'פועלים לתעסוקה':

https://poalim-letasuka.org.il/#icons

 

מיזם 'פועלים לתעסוקה' הוא חלק משורה של מיזמים שבנק הפועלים שותף להם כרגע מתוך מטרה לעידוד התעסוקה בציבור הישראלי, במגזרים ייעודיים ובפריפריה

 

למען המובטלים בעקבות משבר הקורונה: בנק הפועלים בשיתוף עם עמותת חסדי לב משיקים את מיזם 'פועלים לתעסוקה' – תוכנית אימון תעסוקתית דיגיטלית הראשונה בישראל.

 

מגפת הקורונה משפיעה באופן ישיר ועמוק על כלל משקי הבית בישראל. נושא התעסוקה הפך למרכזי עבור שכירים ועצמאיים כאחד, שמוצאים עצמם ללא עבודה. מכה זו פוגעת בכל גיל ובכל מגזר ומשאירה אנשים רבים חסרי ביטחון כלכלי.

 

'פועלים לתעסוקה' הינו מיזם משותף של בנק הפועלים וארגון חסדי לב. מטרת המיזם הינה לתת ידע וכלים מקצועיים למי שפוטר ממקום עבודתו, למי שיצא לחל"ת ולא יודע האם יחזור ובאיזה תנאים, למי שמבקש לראות במשבר כהזדמנות לחשיבה מחודשת על תחום העיסוק שלו, על יוזמות חדשות או על יציאה ללימודים.

 

התוכנית 'פועלים לתעסוקה' תעניק, ללא תשלום, תהליך של אימון תעסוקתי למאות אלפי מחוסרי עבודה והזדמנות לחזור למעגל התעסוקה.

 

'פועלים לתעסוקה', יסייע באמצעות תהליך מובנה שמתחיל באתר אינטרנט ייעודי בו יוכלו הגולשים לעבור תהליך של אימון תעסוקתי: ללמוד על עולם התעסוקה החדש, מקצועות העתיד, מיפוי הכוחות העצמיים, חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, ראיון עבודה, בניית תוכנית לחיפוש עבודה ועוד. בנוסף, בסוף התהליך כל מי שירצה יוכל לקבל שיחת אימון תעסוקתי, ללא עלות כמובן.

 

תוכנית האימון התעסוקתי 'פועלים לתעסוקה' כוללת את הצעדים הבאים:

 

  • שלב 1: לתכנן את העתיד התעסוקתי שלכם – כלים להתמודדות עם מציאות תעסוקתית חדשה ושינוי, עולם התעסוקה המשתנה, כלים לזיהוי כישורים אישיים, כלים למיפוי ואפיון מוטיבציות של מועמדים, המודל האישיותי של הולנד לבחירות מקצוע, כלים לבחירת העבודה הבאה וצרכים תעסוקתיים וסביבת עבודה.

 

  • שלב 2: לקבל כלים למציאת עבודה – מידע לגבי כלים לחיפוש עבודה החל מחברות השמה ועד לסוכנים חכמים לוחות דרושים, כלים לפנייה יזומה למעסיקים ונטוורקינג, כלים לבניית קורות חיים, כלים להצגה עצמית מוצלחת: נאום המעלית וכלים לראיון עבודה מוצלח.

 

  • שלב 3: לקבל מידע על פיתוח אישי ומקצועי – כלים להתמודדות מול אתגרים שמעכבים אותנו, מידע לגבי לימודים והכשרות, מדריך לאיתור מלגות ומידע על אפשרויות חדשות בתעשייה המתפתחת.

 

  • שלב 4: לקבוע שיחת אימון תעסוקתי ללא תשלום – אפשרות לקביעה של שיחת ייעוץ אישית בת 30 דקות עם יועץ תעסוקתי, ללא עלות.

 

כתובת האתר של 'פועלים לתעסוקה': https://poalim-letasuka.org.il/#icons

 

בנק הפועלים כתורם הגדול ביותר במשק הישראלי, הפנה משאבים רבים מאז פרוץ משבר הקורונה לחיזוק אנשים וארגונים בתחומי בריאות, כלכלה ותעסוקה. הבנק מתמקד כעת בתמיכה בארגונים ובמיזמים המחזקים את נושא התעסוקה לאורכה של הארץ, ומיזם 'פועלים לתעסוקה' הנו אבן דרך מרכזית בפעילות זו.

 

עמותת חסדי לב פועלת על מנת לבנות חוסן כלכלי למשפחות בישראל. הארגון פיתח מודל ייחודי של העצמה כלכלית ותעסוקתית באמצעות תכניות שונות המשלבות אימון כלכלי, תעסוקתי וזוגי גם יחד. מודל העבודה המקצועי של הארגון מתמקד בשילוב בין מתן כלים וידע מקצועי להצלחת בתהליך, ובין הקניית מיומנויות מקצועיות לשינוי הרגלים ושיח זוגי/משפחתי. ארגון חסדי לב פיתח מודל ייחודי להעצמת כישורי ניהול כלכלת המשפחה לצד ריכוז מאמץ מערכתי ליצירת הזדמנויות לתעסוקה במרחב.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים