1

לייקים

דברים שאתם חייבים לקחת איתכם לטיול!

לאחר שנה לא פשוטה הישראלים חוזרים רשמית לנפוש – בארץ ובחו"ל, ומחפשים פתרונות חדשים שיהפכו את חופשת הפוסט-קורונה הראשונה למרגשת, מושלמת ומיוחדת עוד יותר,

שתפו:

דברים שאתם חייבים לקחת איתכם לטיול!

לאחר שנה לא פשוטה הישראלים חוזרים רשמית לנפוש – בארץ ובחו"ל, ומחפשים פתרונות חדשים שיהפכו את חופשת הפוסט-קורונה הראשונה למרגשת, מושלמת ומיוחדת עוד יותר,

שתפו:

 אז מה מעדיפים הישראלים לקחת לטיול הבא? האם השתנו סדרי עדיפויות? ומהם הפריטים שהפכו לחובה בעידן הלאוקוסט?

"בצל הקורונה, סגירת בתי המלון והשמיים חזרו ישראלים רבים לגלות את היופי שבאוצרות הטבע ובמרחבים הפתוחים. זיהינו עליה בביקוש לאביזרים לטיול שטח, ולצילום מקצועי גם בתנאים מאתגרים", מספר טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן. בהתאם למגמה ישנה פריחה  בסדרת פריטים לטיולים כמו  משקפת שטח המגדילה פי-10 כל פרט ומאפשרת חוויה חדשה של צפייה בציפורים, צפייה בחיות הבר בטיול לספארי או איתור איילים ויעלים בערבה.

בין אם מדובר בטיול לאחת משמורות הטבע היפות של ישראל, או טיסה ליעד נחשק מעבר לים, אלו פריטים ישדרגו הקיץ את חווית החופשה?

חובבי צילום הטבע יוכלו לצלם את הצמחים, החרקים והחיות הנדירות מקרוב עם טלסקופ לסמארטפון המאפשר להגדיל את התמונה הנצפית פי 18, באמצעות מערכת עדשות טלסקופיות אשר מתחברות לעינית מצלמת הנייד עם מתאם ייעודי. הטלסקופ מגיע עם חצובה המסייעת גם היא להשגת תמונה יציבה ללא רעידות.

"כאשר השמיים בדרך לפתיחה – ניכר כי ישראלים רבים כבר מצטיידים לקראת הטיסה הבאה ומחפשים אחר פריטים שיקלו על חווית הטיסה", מרחיב רז. בקטגוריה זו מציעה הרשת שדרוג לכרית הצוואר הפשוטה – כרית שיאצו המאפשרת לא רק תמיכה בצוואר ובעמוד השדרה אלא גם  שלוש תוכניות עיסוי שונות: עיסוי שיאצו , עיסוי רטט, ועיסוי משולב עם שני מנועים לעיסוי שיאצו עמוק בעורף ובחגורת הכתפיים.

כמו כן אפשרויות הלאו קוסט המאפשרות להוזיל משמעותית כרטיסי טיסה בתמורה למטען קל או למטען יד בלבד הפכו את המשקל הדיגיטלי לפריט חובה בכל טיסה כאשר בקטגוריה זאת מציעה הרשת משקל דיגיטלי מואר עם תצוגה גדולה במיוחד וסוללות ליתיום כלולות במוצר שמבטיחות שלא ישבוק חיים בדיוק כאשר אתם זקוקים לו.

"מגמה נוספת שממשיכה להתחזק היא כמובן תחום הצילום העצמי (סלפי) – כאשר נופשים מחפשים דרך לתעד את עצמם על פני הנופים הציוריים של החופשה בצורה מקצועית ומהודקת יותר", מספר רז. בין הפריטים המבוקשים בקטגוריה זאת היא ערכת סלפי קומפקטית לצילום עצמי הכוללת מוט טלסקופי בעל 6 שלבים וראש מתכוונן 360 מעלות, חצובה, מראה מובנית לצילום באמצעות מצלמה אחורית ושלט אלחוטי Bluetooth.

להשיג באתר ובחנויות רשת ג'נטלמן

www.gentleman.co.il

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים