2

לייקים

בלייפציג משיקים את מהפכת המתנות ואתם מרוויחים!

בלעדי וייחודי אולם תצוגה יחיד מסוגו בארץ!

שתפו:

בלייפציג משיקים את מהפכת המתנות ואתם מרוויחים!

בלעדי וייחודי אולם תצוגה יחיד מסוגו בארץ!

שתפו:

אין דבר מרגש ומשמח יותר כמתנה ,הן לצד הנותן והן מהצד המקבל, מתנה היא חוויה! במרכז המתנות של לייפציג מתיחסים למתנה זו כאומנות! המוטו שלנו בלייפציג חד וברור: חשוב שהמתנה תהיה 'מתנה שנחרטת' כזו שגם אחרי שנים זכורה היטב ומעלה חיוך שמחה וסיפוק בלב. במיוחד כאשר מוסיפים הטבעה או חריטה ייחודית שניתן לעשות במקום על ידי המיכשור המתקדם ביותר הקיים בתחום החריטות (וכן, אנחנו חורטים גם על מוצרים מכסף טהור)
"כיום יותר ויותר אנשים מעריכים מתנה טובה ומיוחדת. מתנה שהיא גם אומנות…" מספר לנו ד.מ. מבעלי החנות לייפציג ומרכז התצוגה החדש למוצרי עיסוי ושיאצו. "לכל אחד, לכל אירוע, יש מתנה שתתאים אליו ורק אליו, לשם כך אנו מחזיקים במבחר עצום של מתנות, כאלו שלא תמצאו בשום מקום אחר, כולן נבחרו בקפידה על ידי צוות לייפציג תוך התאמה לכל אחד לכל אירוע ולכל כיס. בלייפציג מאמינים שלתת מתנה זה בו זמנית גם לקבל מתנה כי הנותן מרגיש סיפוק ואושר, וכדי להגביר את התחושה הזו אנו דואגים שכל מי שרוכש מתנה בלייפציג לאחד מיקיריו יקבל גם הוא מתנה! זה אמיתי לגמרי! בואו לחנות ותראו"
אבל בלייפציג לא עוצרים כאן. גבירותיי ורבותיי הכירו את עולם ה'לייף סטייל' החדשני מבית לייפציג:
בלייפציג מאמינים שהמתנה הטובה ביותר היא שעה של רוגע והנאה,בריאות פינוק אישי ומרגוע. וכדי להשלים עבור לקוחותינו את החוויה, פתחנו עבורכם את מתחם ה'לייף סטייל' המפנק והיחיד מסוגו בארץ למגזר החרדי! בו תוכלו להנות ולחוות בעצמכם בגלריית vip את מיטב מוצרי העיסוי והשיאצו המקצועיים והטובים מסוגם!
מרכז המתנות לייפציג עובר בימים אלה ממש תהליך התרחבות והתחדשות, פתיחת מפלס חדש בחנות עבור מתחם ה'לייף סטייל', בו לראשונה יוכלו לקוחותינו להתנסות במיטב מוצרי העיסוי והשיאצו במקום! לגוף ולנפש!!
כחלק מתהליך ההתחדשות אנו עוסקים כעת בעיצוב מרכז המתנות לייפציג על שני מפלסיו כאשר את התהליך המיתוגי השיווקי והחזותי מלווים משרד הפרסום 'יהלומדיה' ומעצבת הפנים מטעמם בעיצוב חדשני ומסוגנן, בכדי לתת ללקוחותינו את התחושה והאווירה הכי מיוחדת שניתן, כי בשביל מתנה טובה צריך השראה מעולה :)"
מרכז המתנות לייפציג ממוקם ברחוב הרן 14 במרכז המסחרי בשכונת B ניתן גם ליצור קשר ולתאם ביקור VIP במספר הטלפון: 026733062 או במייל: [email protected]

זכרו: כשאתם מעניקים לשני, כל הכיף הוא שלכם! – תחרטו את זה בלב!

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים