0

לייקים

בשל המעבר החד בין הסגר לקיץ:

כל מה שחשוב לדעת על חשיפה לשמש

בשל המעבר החד בין הסגר לקיץ:

כל מה שחשוב לדעת על חשיפה לשמש

שתפו:

 

זהו זה הקיץ כבר כאן, ואחרי סגר שנכפה אלינו- רבים מהישראלים שנוהרים לים כדי להנות מאוויר נקי וקרן שמש חמימה. אך מאחר והטמפ' הגבוהות יכולות גם להוות סכנה- חשוב להיערך בהתאם. ימים כתיקונים, בתקופה בה הגוף חווה  הדרגה בין חורף לקיץ, הוא מסגל מנגנונים כך שבשעת החשיפה לשמש הכבדה , הוא ידע 'לפעול נכון'. אך חשיבות קרם ההגנה  והקפדה על משני זהירות כמו: כובע, ישיבה בצל, שתייה מרובה של מים ועוד- נכונים תמיד, בלי קשר לקורונה וסגר.

 

ד"ר להבית אקרמן , מומחית לרפואת עור , ריכזה עברנו מספר טיפים שחשוב להכיר:

1.נזקי שמש מצטברים עם השנים

נזקי שמש הינם נזקים שמצטברים לאט עם השנים. ולכן חשוב להגן על העור כבר מגיל צעיר ולסגל הרגלים נכונים להגנה משמש. בעצם מרבית נזקי השמש מצטברים בילדות ולכן חשובה הגנה משמש עוד בהיותנו ילדים. אך לא רק. גם אם נחשפנו לשמש בעבר- הפחתה בחשיפה תקטין את הופעת הנזקים העתידיים.

 2.עור כהה ועור בהיר

גם עור כהה חשוף לנזקי שמש. בעיקרון ככל שהעור בהיר יותר יש יותר סיכוי להישרף ולהיצרב אך גם בעלי עור כהה חשופים לנזקי השמש וצריכים למעט בחשיפה

3.מייקפ ומסנני קרינה

יש כיום מספר מועט של מייקאפים ותכשירי לחות המכילים מסנני קרינה בכמות רצויה ואם משתמשים בהם- ניתן להפחית בשכבות ולוותר על מסנן קרינה ייעודי. אולם מרבית המייקאפים לא מכילים מסנן קרינה באחוז מספק. ולכן, מומלץ להשתמש בקרם לחות עם מסנן קרינה ועל זה להשתמש במייקאפ שלך: כל אחת אןהבת מייקאפ אחר ואין מגוון רחב של מייקפים בעלי מסנן קרינה מספק.

4.תכשיר הגנה אחד לכל אזורי הגוף

 מומלץ להשתמש במסנן קרינה אחד לכל המקומות ולא להתחיל "להסתבך" עם תכשיר ייעודי לגוף או לפנים. חשוב מאד שהתכשיר שיהיה נח למריחהכמובן שיש לחדש מריחה על שעתיים ולאחר נגיעה עם מקור מים. שכן, אין כזה דבר מסנן קרינה עמיד במים- אלא יש מסנן  קרינה שקצת פחות יורד במים אבל לאחר שהיה במים יש להקפיד להימרח שוב.

5.קרם הגנה למבוגרים לא מגן היטב מהשמש כמו קרם הגנה לילדים
קרמים להגנה מפני השמש מכילים את אותם רכיבים פעילים, בין אם הם מיועדים לילדים או למבוגרים. ההבדל בין קרמים שמיועדים לילדים ובין קרמים שמיועדים למבוגרים הוא בסוג הפורמולה – קרמים שמיועדים לילדים מכילים לרוב פורמולות עדינות יותר, שפותחו עבור עור רגיש.

 

הם יכולים להיות נטולי ריח, כימיקלים, פראבנים, או עדינים במיוחד, כדי שלא יגרמו לגירוי בעיניים. שבילדים חשוב שיהיה מסנן קרינה בעל מקדם הגנה גבוה כיוון שעור ילדים ובייחוד תינוקות רגיש הרבה יותר לשמש מאשר עור מבוגרים. זה הדבר החשוב.. וכמובן המרקם שיהיה נח ולא דביק ושורף

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים