1

לייקים

גם בחופשת הקיץ – נטו חיסכון צפת וביתר, איתכם!

אם המילה מהפכה נשמעת לכם קצת "מכובסת" כדאי שתקפצו כבר היום, לאחד מסניפי נטו חיסכון ותבינו שמדובר במהפכה של ממש.

גם בחופשת הקיץ – נטו חיסכון צפת וביתר, איתכם!

אם המילה מהפכה נשמעת לכם קצת "מכובסת" כדאי שתקפצו כבר היום, לאחד מסניפי נטו חיסכון ותבינו שמדובר במהפכה של ממש.

שתפו:

חווית קניה הטובה ביותר בלי לשלם יותר.

מגון המחלקות, שפע המוצרים, כל הכשרויות  חוויית הקניה שטרם חוויתם והמחירים המשתלמים שלא הכרתם – זה כל מה שאתם צריכים בחופשה, בין אם החלטתם להישאר בבית ובית אם בחרתם לצאת לאזור הצפון. אנשי השרות של 'נטו חיסכון' בביתר ובצפת מחכים לכם.

נטו חיסכון מובילה כבר כמה חודשים את מהפכת הצרכנות למשפחה; עם פתיחת סניפי הדגל הענקיים, בצפת ובביתר ועם השלמת ההכנות לפתיחת סניפי ענק נוספים  באשדוד, באופקים ועוד…

סניפי 'נטו חיסכון' משתרעים על פני אלפי מ"ר, מנגישים לקהל הלקוחות את כל מגוון מוצרי הצריכה הנדרשים למשפחה בישראל, וכל זה תוך הקפדה על; מגוון, איכות, טריות, כשרויות, חווית קניה, שרות, נגישות  ו- מחיר תחרותי וסופר משתלם המאפשר ל'נטו חיסכון' להבטיח את הסל המשפחתי הזול ביותר.

את הבשורה של 'נטו חיסכון', את החדשנות וגודל החוויה, תרגישו כבר בכניסה: השפע, הרחבות, הסדר, הניקיון,  המגוון, השרות, שפע החניה, והקופות העצמיות שמאפשרות לכם לסיים את הקניה בקלות ובמהירות, משתלבים יחד לכדי עוצמה שלא הכרנו עד כה בישראל וכל זה בלי לוותר על מחירים משתלמים וכדאיות כלכלית לבצע את הקניות שלכם, קטנות כגדולות – ב-נטו חיסכון.

אלפי לקוחות חוזרים שבחרו שוב ושוב לערוך את הקניות שלהם דרך קבע בסניפי הרשת  והפידבקים החמים שהם משגרים להנהלה, הם ההוכחה ש'נטו חיסכון' קבעה סדר יום חדש בעולם הקמעונאות ומייצרת מהפכה צרכנית, אמיתית.

ועכשיו, לקראת חופשות הקיץ, תמצאו ב'נטו חיסכון' גם במחלקות הבשר, הדגים והמעדנייה, מגוון מטורף של מוצרים טריים בכשרויות המהודרות, ליין מוצרים שיאפשר לכם להכין  בקלות ארוחות משפחתיות מזינות ומגוונות, בבית, בצימר או סתם בפיקניק משפחתי בפארק. ואם חשבתם לרגע לארוז כלי מטבח וסירים – מחלקת הום סטייל בסניפי ביתר וצפת מאפשרת לכם לרכוש הכל במחיל כדאי ובעצם לארוז לחופשה – רק את עצמכם.

בסניף ביתר מחלקת 'הום סטייל' הינה מחלקה  גדולה בסניף 'נטו חיסכון' הענק.

בסניף צפת, ל'הום סטייל' קומת ענק (1500 מ"ר)  נפרדת  ובה  תחת קור גג אחת, בעיצוב ובנראות כמו החנויות הפופולאריות באירופה, כל מגוון המותגים המובילים לבית.

אז אם אתם נוסעים לחופשה בצפון אנו מזמינים אתכם לבקר בנטו חיסכון צפת, ולהנות ממבחר עצום במחירים הזולים ביותר  ובשירות אדיב ומקצועי, לרשות לקוחות נטו חיסכון צפת  הוקמה 'פיצריה'  וניתן להתפנק ממגש פיצה משפחתי במחיר מטורף של 19.90 ₪ בלבד.

בואו לנטו חיסכון ו-תחסכו לכם.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים