בכירי לוריאל ישראל בראשות המנכ"ל אלי שגיב חגגו אמש (שני, 28.6) את השקת המותג החדש
בקטגוריית טיפוח השיער – פרוקטיס הייר פוד, של מותג 'גרנייה' תחת המסר "תפריט מלא להזנת
שיער רעב". לאירוע הוזמנו בכירי ענף הקוסמטיקה בישראל, בכירי רשתות השיווק, הפארם ומובילי
דעת קהל.
האירוע נערך ב'סורא מארה' בתל אביב, שעוצב כולו בהשראת המותג: שייקים בריאים, חגיגה
צבעונית, הכוללת עמדות מעוצבות של פירות המאפיינים את מוצרי הסדרה: פפאיה, בננה, מקדמיה
ואלוורה. חשיפת המותג כללה קוקטייל צבעוני על טהרת מנות טבעיות.
אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל פתח את האירוע ואמר: "גרנייה מביא לישראל חדשנות לצד אחריות
וקיימות, זהו צעד נוסף של המותג להובלת מהפיכת ה״גרין ביוטי״ בישראל ובעולם."
אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל אמר: "המותג מציע תפריט מלא
במסגרתו יושקו 4 סדרות טיפוח לשיער המותאם לצרכנית הישראלית עם פורמולה עשירה ברכיבי
הזנה, טבעונית, המבוססת על עד 98% רכיבים ממקור טבעי. המותג גרנייה מחויב לאג'נדה
סביבתית "יופי ירוק לכולם" ותומך באיכות הסביבה, ולכן מוצרי המותג מתאפיינים בפורמולות
טבעוניות, יופי נקי וללא ניסויים בבע"ח כמו כל מוצרי גרנייה בכל העולם, אריזות ידידותיות לסביבה
ושקיפות מלאה לצרכן".
הגיעו לטעימה: סיוון אביב – מנכ"ל טרמינל איקס, מיכל שרגא – מבעלי גילטי, איציק חורי –
מבעלי חברת חורי, דני לוזון – משנה למנכ"ל סופר-פארם, אורי וטרמן – מנכ"ל רשת BE, סונייה
לבנת – מבעלי קבוצת O&H, יוסי מלכה – מנכ"ל קבוצת O&H, יניב כהן – מנכ"ל יינות ביתן ועוד.