2

לייקים

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY (וישי) משיק חידוש בתחום הביוטי-טק:

שתפו:

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY (וישי) משיק חידוש בתחום הביוטי-טק:

שתפו:

מערכת לאבחון הזדקנות העור אונליין:   

 

 SKINCONSULT   (סקין קונסולט) מערכת חדשנית לאבחון הזדקנות העור שפותחה בשיתוף עם רופאי עור ומבוססת על בינה מלאכותית.

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי וישי, משיק בארץ ובעולם, מערכת חדשנית  SKINCONSULT (סקין קונסולט) , המאפשרת לנשים לבצע אבחון עור אונליין מכל מקום,  בממשק פשוט ונוח למשתמש ולקבל תוצאות אבחון עור אישי בתהליך מהיר וקצר הכולל שלושה שלבים בלבד, ניתן לקבל תוצאות ברמת דיוק של 95%. בנוסף לתוצאות האבחון, המערכת יודעת להציע שגרת טיפוח מותאמת אישית על מנת לסייע  למצוא את הפתרון המדויק ביותר   עבור צרכי עור אישיים וספציפיים,  בהתאם לתוצאות האבחון.

 

מערכת ה- סקין קונסולט פותחה בשיתוף רופאי עור ומבוססת על מחקר מקיף ומעמיק שהחל בשנות ה-2000 המוקדמות בנושא הזדקנות העור וסממניה. המחקר צפה וסיווג את התפתחותם של סימני הזדקנות של יותר מ-20,000 נשים בכל רחבי העולם, אותן נשים צולמו ונבדקו על ידי מומחים ותמונותיהן שימשו ליצירת "אטלס האנטי-אייג'ינג העולמי" הכולל דירוג של חומרת סימני הזדקנות העור (האטלס נחשב למקור הידע המקצועי ביותר איתו עובדים רופאי העור ברחבי העולם).

 

המחקר מהווה חלק בלתי נפרד מהאלגוריתם הייחודי אשר מבוסס על בינה מלאכותית ומסוגל לזהות ולדרג את שבעת סימני ההזדקנות של עור הפנים: קמטים מתחת לעיניים, קמטוטים, נראות הנקבוביות, מראה כתמים כהים, עור חסר זוהר, קמטוטים עמוקים וריפיון העור (היעדר מוצקות).

בשילוב עם אלגוריתם ייחודי, בינה מלאכותית ומציאות רבודה המערכת מסוגלת לזהות ולסווג את שבעת סימני ההזדקנות של עור הפנים בהסתמכות על תמונת סלפי אחת. האלגוריתם מזהה ומדרג את סימני הזדקנות העור ובונה תמונת מצב מעודכנת המציגה את נקודות החוזק לצד נקודות החולשה

של עור הפנים של המשתמשת ומשווה את מצבה לנשים אחרות באותו הגיל על בסיס מאגר של 10,000 תמונות פנים של נשים מרחבי העולם. המערכת מציגה את תמונת המצב של עור הפנים ובסוף התהליך מציעה שגרת טיפוח מדויקת עבורך ממוצרי וישי.

המערכת החדשנית, נחשבת לפריצת דרך בעולם רפואת העור והטכנולוגיה, שילוב של אלגוריתם ייחודי, בינה מלאכותית ומציאות מדומה , המערכת פותחה עם רופאי עור ומבוססת על 15 שנות מחקר בנושא הזדקנות העור ומאגר של 10,000 תמונות פנים לאבחון והשוואה לנשים אחרות בתוך שניות בודדות, המערכת מזהה 7 סימני ההזדקנות של העור והצגת החוזקות והחולשות של עור הפנים שלך.

האבחון מתבצע  ללא תשלום באתר

www.vichy.co.il  לינק למערכת ה SKIN CONSULT

https://www.vichy.co.il/article/SkinConsult-AI/a77102.aspx

 

 

אבחון העור מתבצע בשלושה שלבים בלבד:

  1. נכנסים לאתר VICHY בטלפון הנייד ומעלים תמונת סלפי
  2. עונים על 2 שאלות בלבד – לגבי הגיל וסוג העור
  3. מקבלים אבחון מדוייק על מצב עור הפנים, הכולל שגרת טיפוח מותאמת אישית

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים