0

לייקים

חיכיתם לסניף אאוטלט של אירוקה? עכשיו במתחם חוצות המפרץ

שתפו:

חיכיתם לסניף אאוטלט של אירוקה? עכשיו במתחם חוצות המפרץ

שתפו:

רשת משקפי השמש והראייה אירוקה, פותחת השבוע סניף עודפים במתחם חוצות המפרץ אאוטלט  ותצטרף לחמשת סניפי העודפים הנוספים של הרשת.

חנות העודפים החדשה  משתרעת על שטח של כ 85 מ"ר ותיפתח  בהשקעה הנאמדת בכ – 250 אלף ₪.   היא  ממוקמת בשדרת החנויות הראשית 'שדרת הכוכבים' (מול קסטרו קידס), וכוללת  מגוון רחב של מותגים בינלאומיים במחירים של עד 70% הנחה, בניהם: טום פורד, פנדי, סלין, ג'ימי צו,  גוצ'י, פראדה, דולצה גבאנה ורייבן לצידם משקפיי שמש וראיה של מותגי הבית בהצעות מסחריות אטרקטיביות.

דוגמאות של מחירים בסניף החדש: מסגרות למשקפי ראיה ב99 ₪ בלבד, משקפי שמש 2 זוגות החל מ- 150 ₪ , משקפי ראייה ושמש של מותגי על החל מ-299 ₪ ועוד.

בנוסף, הסניף החדש יציע שירותי בדיקת עיניים להרכבת משקפי ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך. קולקציית משקפי השמש והראייה משתנה ומתרעננת כל כמה ימים ותבטיח היצע מגוון למבקרים.

לדברי לי אפיק מנכ"ל רשת אירוקה: "אנו שמחים לפתוח בצפון הארץ  חנות עודפים  ובכך לספק את המותגים המובילים והאיכותים במחירים אטרקטיבים.  החנות החדשה תהנה גם מכניסת קולקציות חדשות

ולרגל הפתיחה נערוך במשך החודש הקרוב מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות". 

ERROCA , הינה כרשת המובילה במותגי שקפי שמש וראייה בישראל, ומונה כיום כ-62 סניפים ברחבי הארץ ובדיוטי פרי שחזר לפעילות מלאה החודש.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים